Opmerkelijke huizen te koop

Ik moet mijn begrip van het woord "villa" toch eens bijstellen denk ik. Allez, op zich is dat geen slecht huis (inrichting totaal m'n smaak niet, kleurkeuze van die keuken is bvb om te bleiten, maar bon) maar als dat een villa is... meh.

En wie in godsnaam vond het een goed idee om zo'n bad daar te plaatsen? Kunt met moeite nog aan uw lavabo staan:

9470396_Q.jpg
Dat huis is een gedrocht... Maar, de prijs is niet overdreven.

Verklaar je nader? Bedoel je dit vanwege de locatie? Zet dit in een dure gemeente en je mag er nog een stuk bij doen ;-)
bwa... Over het miljoen in Hamme...

Hier eentje voor net onder het miljoen, niet veel kleiner maar gelegen in Bouchout Wemmel. Dat is die mega villawijk in de achter de plantentuin in Meise. Wat ze noemen een dure locatie... Ik volg @Apelords, het staat te duur.

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/wemmel/1780/9324480?searchId=61311ffe47b3f

Laatst bewerkt:

Hier eentje voor net onder het miljoen, niet veel kleiner maar gelegen in Bouchout Wemmel. Dat is die mega villawijk in de achter de plantentuin in Meise. Wat ze noemen een dure locatie... Ik volg @Apelords, het staat te duur.

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/wemmel/1780/9324480?searchId=61311ffe47b3f

Slechts 95k goedkoper maar wel 134 m2 kleiner en een vreselijk lelijk huis langs de buitenkant.

Als ge dan interieur vergelijkt met dat van boven het miljoen dan is dat toch dag en nacht verschil?

Nu ik ken de prijzen in Hamme uiteraard niet maar zet dat huis hier bij ons in Brasschaat en ge betaalt paar 100k meer.

Allez nog geen miljoen! Kijk zeker naar de mooie keuken verdeeld over 2 niveaus

Laatst bewerkt:

Die zijn nu toch niet te vergelijken, dat in Wemmel is duur wegens de locatie maar al de rest ziet er slecht uit.

Totaal niet akkoord. Zet dat huis van Hamme in een echt dure gemeente - en daar valt Hamme niet onder - dan leg je daar enkele €100k meer voor af.

Dat huis van Wemmel is spuuglelijk, ouder en ga zo maar door en kan de prijs vooral rechtvaardigen door de locatie.

Leuven.... Ware het niet voor de keuken, dan ging ik voor de draak van een badkamer.

Verschrikkelijk lelijk, die badkamer alleen al is iets dat je in horrorfilms zou verwachten. En daar moeten ze dan 960k voor hebben, jeezes.

Hier een villa die qua stats al iets beter te vergelijken valt met die in Hamme.
En dit is dan nog niet eens nieuwbouw, 5 jaar geleden gerenoveerd..
Je ziet wat locatie kan doen @ThomasMore ;-)

Die heeft zich toch mistypt? 960k voor dat lelijk gedrocht? Het gezegde van Kessel-Loco is dus wel degelijk waar.

960 000 voor zo een kruipkot? Daar zet je in Limburg een villa voor neer.
Voor Kessel-Lo is dat ook duur, zeker gezien wat voor een rommel je in ruil krijgt. De vraag ligt hier momenteel wel hoog en de prijzen zijn goed gestegen, maar dat hierboven is er echt met de haren bijgesleurd.

Er staat zelfs bij "net gerenoveerd"... waarschijnlijk de ramen en isolatie vervangen, maar voor de rest kan je dat toch nauwelijks een gerenoveerde woning noemen. Ik wil niet weten hoe het er voor de renovatie aan toe was.

Terug
Bovenaan