Opmerkelijke huizen te koop

Gemiddeld HOB van Matexi => 300k€. Dat is 6% van die 5 miljoen€
1000€ is 5.5% van die 18k. Dus het lijkt me gewoon lineair eigenlijk.
Maar bij die 5 miljoen kun je afbieden naar 2.7 miljoen en het misschien toch nog krijgen. Bij die matexi is er zoveel concurrentie dat die tactiek niet werkt.

Tof stekje gevonden, @Lint! Laat maar weten wanneer de housewarming is.
Aangezien je geen inkijk van de buren wou, heb je nu wel privacy hé?

Hoor ik daar sponsoring in de verte?

Bod gedaan via biddit, hoogste bieder... pand is teruggetrokken. Notaris heeft me pas na 6 dagen dit laten weten. K×t
Iets aan te doen? Moest ik geweigerd hebben of kon ik notaris niet betalen had ik het natuurlijk zitten. Balen dit en biddit is echt geen aanrader zo!
Alle tips welkom...

Bod gedaan via biddit, hoogste bieder... pand is teruggetrokken. Notaris heeft me pas na 6 dagen dit laten weten. K×t
Iets aan te doen? Moest ik geweigerd hebben of kon ik notaris niet betalen had ik het natuurlijk zitten. Balen dit en biddit is echt geen aanrader zo!
Alle tips welkom...
Wat wil je eraan doen? Als je bod uiteindelijk niet aanvaard wordt sta je nergens natuurlijk.

Geen idee tegen wat je bescherming wilt. Jij biedt een som, welke te weinig is in de verkoper zijn ogen en het verhaal stopt. Ik denk dat je het Biddit platform verkeerd ziet. Het is niet in se de hoogste bieder die wint. Je kan op Biddit koopjes doen, maar zet je zinnen er vooral niet op.

Op zich een mooi huis en lijkt niet eens overpriced in de markt van vandaag.

Bizarre is wel dat het twee keer op Immoweb staat: 1 keer aan 1645k en 1 keer aan 1495k, via dezelfde makelaar... Bij het goedkopere huis is de perceeloppervlakte 20 are, bij het duurdere huis 70 are. Zoekerjtes ook op dezelfde dag toegevoegd en via dezelfde makelaar...
Het is dus niet dat ze het oudste vergeten zijn offline te halen..

Dit weekend hierlangs gefietst, tedoeme dat is scherp geprijsd! Wel totaal mijn stijl niet, maar kom. Ligt op 5km van Ronse in een zalig rustig dorpje waar zelden iets te koop komt (genoeg gezocht en 2x overboden) ginder! 😂

Op zich een mooi huis en lijkt niet eens overpriced in de markt van vandaag.

Bizarre is wel dat het twee keer op Immoweb staat: 1 keer aan 1645k en 1 keer aan 1495k, via dezelfde makelaar... Bij het goedkopere huis is de perceeloppervlakte 20 are, bij het duurdere huis 70 are. Zoekerjtes ook op dezelfde dag toegevoegd en via dezelfde makelaar...
Het is dus niet dat ze het oudste vergeten zijn offline te halen..

Het tweede is met een perceel weiland bij : "alsook een perceel weiland van ca. 4.894m² annex aan de tuin."

Klopt inderdaad. Het pand met weiland heeft een lichte prijsdaling gehad en het staat nu ook apart zonder weiland te koop.

Dit weekend hierlangs gefietst, tedoeme dat is scherp geprijsd! Wel totaal mijn stijl niet, maar kom. Ligt op 5km van Ronse in een zalig rustig dorpje waar zelden iets te koop komt (genoeg gezocht en 2x overboden) ginder! 😂
euhm epc D, en gebouwd in 2012 :(

Lelijk huis imo,maar wel heel veel value for money... Ronse en omstreken natuurlijk spotgoedkoop...
Wat is dat trouwens met die cheap ass badkamers en dan een mega (wanna be) fancy bad erin :laugh:

Lelijk huis imo,maar wel heel veel value for money... Ronse en omstreken natuurlijk spotgoedkoop...
Wat is dat trouwens met die cheap ass badkamers en dan een mega (wanna be) fancy bad erin :laugh:
In het hol van pluto kunde natuurlijk al eens wat meer krijgen dan in centrum Antwerpen. Badkamer is ook veel te klein voor zo'n fancy bad.

Mooi huis en uitzicht :drool:
enkel woon je dan wel in begijnendijk :sad:

De term "uitzonderlijk" word vaak toch wel heel snel gebruikt, wat is hier nu zo uitzonderlijk aan?

Terug
Bovenaan