Opmerkelijke huizen te koop

Ik zou nooit overwegen om dat huis te kopen tenzij de prijs zich in de buurt van de grondprijs zou bevinden. Het huis is gewoon een draak van een kot dat je helemaal kan strippen of zelfs slopen. Adres bevindt zich in waardevol agrarisch gebied (snelle check op Geopunt) dus de vergunningen goed nalezen moest je een bod overwegen...

Over het huis kunnen we kort zijn: verschrikkelijk!

Iets aan de wanorde doet me ook denken dat dit niet met een architect is verbouwd... Dus nog opletten dat er nergens een structurele fout gemaakt is. Bovendien geen aansluiting op de riool en gelegen in mogelijk overstromingsgebied. Wegblijven...

Aspelare is blijkbaar een deelgemeente van Ninove, gelegen tussen Ninove en Geraardsbergen. In dezelfde streek staat voor gelijkaardige prijs ook te koop: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/geraardsbergen/9500/9471979?searchId=611fbb2a95abd

Lijkt me betere koop als dat in Aspelare.
Yep, te ver voor de vrouw 😁. Moet binnen de 30' rijden van Aalst zijn wegens haar werk. Voor mij maakt het minder uit aangezien ik 60percent van thuis werk.
Beneden Geraardsbergen heb ik al veel leuks zien passeren, met telkens een njet van de vrouw helaas.

Verder is je analyse van de architect correct imho. Dat zie je ook doorheen het hele huis

Dat het volledig past bij de rest?

9470058_4.jpg
Je had ook het karrenwiel in de keuken kunnen tonen :)

Yep, te ver voor de vrouw 😁. Moet binnen de 30' rijden van Aalst zijn wegens haar werk. Voor mij maakt het minder uit aangezien ik 60percent van thuis werk.
Beneden Geraardsbergen heb ik al veel leuks zien passeren, met telkens een njet van de vrouw helaas.

Verder is je analyse van de architect correct imho. Dat zie je ook doorheen het hele huis
Ik woon in het Pajottenland op de rand met Ninove, is 20-25 minuten van Aalst. Geen idee hoe ver je budget stretcht maar is dit niks: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/ninove/9402/9447964?searchId=611fbe1238f5b

Saloon draaideurtjes, gemetst karrewiel, waterput, poort .... geven mij de 'once upon a time' vibes. Volgens mij hebben we hier te maken met een western fan!

once-upon-a-time-in-the-west-hanging-scene-2.jpg
Ik heb ook zo'n boog aan mijn oprit. :unsure:
Wel in een stijl die past bij de rest => oud.

Die kerel heb ik wel weggehaald, het dak van de auto begon krassen te krijgen.

was dit niet het huis waarin iemand van het tv programma "jonge wolven" cohousing deed?
Denk die kerel met zijn Bordoni kostuums?

was dit niet het huis waarin iemand van het tv programma "jonge wolven" cohousing deed?
Denk die kerel met zijn Bordoni kostuums?

Geen idee, maar is 695K niet erg goedkoop voor 900m2 bewoonbare oppervlakte op 46 are grond? Keerbergen precies toch niet zo duur als gedacht :p

Geen idee, maar is 695K niet erg goedkoop voor 900m2 bewoonbare oppervlakte op 46 are grond? Keerbergen precies toch niet zo duur als gedacht :p
Er is iets serieus mis met dat huis, dat kan anders niet. EPC is nog "redelijk", KI is wel enorm, maar goed.
Maar zo'n huis kunt ge perfect met 2 gezinnen kopen, en dan woont ge in een half kasteel voor de prijs van een rijhuis.

Wel stevige Fresh Prince Of Bel Air vibes :D

Tuin en zwembad zijn wel pluspunt, woonst zelf is center parks stijl met thermowood. Drie keer te duur voor wat het is, eigenaar moet gewoon wachten tot er een wereldvreemde Vlaming van rond de 50 met afbetaald huis het in zijn bol krijgt een buitenverblijfje te bezitten. Heel dezen draad is wel vermoeiend: bizarre hoge prijzen om via patrimoniumvennootschap als zelfstandige huis te laten inbrengen door de boekhouder, blahblah... In mijn netwerk zijn ze meer bezig met menselijk wonen, co-housing, betaalbaar huren, eerste appartement kopen, verbouwen en verkopen met meerwaarde, originele huizen die je zelf kunt opkalfateren. n Vriend begon met appartement van 89k en zit nu prachtig regio Asse

Iemand op zoek naar iets op de 'boerebuiten'?

Mooi ingericht imo, jammer dat die IPC aan de hoge kant is.
Schoon huizeke, als Tielt niet zo slecht was gelegen zou ik gaan kijken :love:.
Alhoewel het inderdaad een te hoog EPC is voor die 600k, maar bon, wel HEEL veel ruimte.

Maar de echte mop van die advertentie is het KI... 890 :laugh:

Terug
Bovenaan