Opmerkelijke huizen te koop

Ow, ik dacht het hele topic nochtans gevolgd hebben.

Ik passeer daar geregeld en er heeft (denk ik toch) nooit iemand gewoond, de laatste maanden waren ze daar nog vaak met een hoop volk bezig.
Die vrouw die er zou moeten wonen (dokter, zie praktijk) heeft ooit vrouw van maat vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof (4j geleden ofzo)
Maar toen waren ze daar al aan het metsen, maar zoals hier aangehaald zijn dat dus blijkbaar Russen (of toch iets van die kant :p)

Voor die prijs een gasketel en ventilatie C is idd crazy

Ja, ik ben toch benieuwd hoe lang het te koop gaat staan. Met dat budget naast de steenweg gaan wonen, dat zou ik écht niet zien zitten. Als je huis richting de steenweg staat heb je nog wat rust achter je huis, nu ligt het parallel met de steenweg. Ik zou zot komen, ga daar eens in de tuin zitten... 24u per dag auto's die passeren of stilaan voor het rode licht, te ronken 3 meter achter je haag. Je kan beter naast de e40 gaan wonen, is het tenminste een egaal gezoef.

Wat een triestige situatie eigenlijk.
Elk mooi huis of huis dat in orde is kost >700K, ofwel kan je een krot kopen om dan al uw geld in te stoppen om het iets of wat in orde te krijgen.

Of je kan een SOD huis kopen in een sovjet wijk waar je na een nachtje op café uw eigen huis niet meer kan terugvinden omdat alles er hetzelfde uitziet (en neen niet omdat je zat bent en dubbel ziet). Ahja, ook nog eens 21% BTW danku

Wat een triestige situatie eigenlijk.
Elk mooi huis of huis dat in orde is kost >700K, ofwel kan je een krot kopen om dan al uw geld in te stoppen om het iets of wat in orde te krijgen.

Of je kan een SOD huis kopen in een sovjet wijk waar je na een nachtje op café uw eigen huis niet meer kan terugvinden omdat alles er hetzelfde uitziet (en neen niet omdat je zat bent en dubbel ziet). Ahja, ook nog eens 21% BTW danku
Ken niet veel SOD wijken waar alles hetzelfde is hoor, dat zijn sociale woonwijken ja.

Hier zijn slechts 4 huizen hetzelfde in de wijk maar dat zijn net geen SOD huizen :p

Wel erg kindvriendelijk precies.
En lelijk, echt ongelooflijk lelijk. Ook enorm klein, veel geld voor die gemeente, lelijk, dwaze inrichting en nog eens lelijk ook. Wtf zeg.
Ik was ook direct aan het denken "hoe lang zou het duren eer ikzelf met die zetel een half verdiep lager lig?" laat staan wat mijn dochter of hond zouden doen 😂

Snap ook ècht niet hoe ze aan die oppervlakte komen.... :unsure:

Ik was ook direct aan het denken "hoe lang zou het duren eer ikzelf met die zetel een half verdiep lager lig?" laat staan wat mijn dochter of hond zouden doen 😂

Snap ook ècht niet hoe ze aan die oppervlakte komen.... :unsure:
Volgens mij zijn die "poolruimte" (gewoon kale kelder) en dat dakterras meegeteld. En dan nog is het veel.

als je écht écht wil lukt dat wel :p.
Kwestie van omscholen naar een goedbetaald knelpuntberoep (ingenieur bvb) en off you go! Easypeasy toch? 👌

(en geen kinderen kopen voor die gezinswoning afbetaald is, anders gaan die vrouwen er zich weer vanonder muizen met belachelijke redenen als "ik krijg het allemaal niet meer gecombineerd, ik wil deeltijds werken" en mag de vader des huizes extra zijn nikkel afdraaien!)

Duidelijk een afwijkende mening maar...I like it. Niet met kinderen, niet met huisdieren, niet met een alcoholprobleem, maar het heeft wel iets. Zou wel beter tot zijn recht komen in het midden van de natuur. Afgelegen in de Ardennen of ergens in de Alpen, in plaats van uitkijkend op Vlaamse monocultuur en een varkensstal.

Volgens de tekst is het eigenlijk voorzien als vakantiewoning / tweede verblijf.
Wat die 2de slaapkamer betreft, die is duidelijk gemaakt om een 1 persoonsbed in te zetten ipv een bed voor 2 personen.

Duidelijk een afwijkende mening maar...I like it. Niet met kinderen, niet met huisdieren, niet met een alcoholprobleem, maar het heeft wel iets. Zou wel beter tot zijn recht komen in het midden van de natuur. Afgelegen in de Ardennen of ergens in de Alpen, in plaats van uitkijkend op Vlaamse monocultuur en een varkensstal.
Het ligt vlak voor een bos. Omgeving is echt wel top daar. Vlak bij polygonenbos te Zonnebeke. Vrijbos ligt aan overkant van de straat. Maar de woning zelf is totaal niet praktisch ingericht

Terug
Bovenaan