Green Mamba
Well-known member
Echt heel praktisch is dat toch allemaal niet. Na een zatte avond kunt ge mij op de benedenverdieping komen halen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oud nieuws, stond al op pagina 61!Huis te koop hier in de buurt. €895k voor een huis knal tegen de steenweg, pittig. Wel grappig dat ze in hun uitleg aangeven dat de woning vlakbij Bertembos ligt waar je kan genieten van de rust, met een tuin die grenst tegen de Brusselsesteenweg zal je de rust daar wel moeten gaan zoeken ja

Ow, ik dacht het hele topic nochtans gevolgd hebben.Oud nieuws, stond al op pagina 61!![]()
Die vrouw die er zou moeten wonen (dokter, zie praktijk) heeft ooit vrouw van maat vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof (4j geleden ofzo)Ow, ik dacht het hele topic nochtans gevolgd hebben.
Ik passeer daar geregeld en er heeft (denk ik toch) nooit iemand gewoond, de laatste maanden waren ze daar nog vaak met een hoop volk bezig.
)Peulschil toch als je met twee werkt?Elk mooi huis of huis dat in orde is kost >700K
Ideaal voor de lagere middenklasse *Peulschil toch als je met twee werkt?
Ken niet veel SOD wijken waar alles hetzelfde is hoor, dat zijn sociale woonwijken ja.Wat een triestige situatie eigenlijk.
Elk mooi huis of huis dat in orde is kost >700K, ofwel kan je een krot kopen om dan al uw geld in te stoppen om het iets of wat in orde te krijgen.
Of je kan een SOD huis kopen in een sovjet wijk waar je na een nachtje op café uw eigen huis niet meer kan terugvinden omdat alles er hetzelfde uitziet (en neen niet omdat je zat bent en dubbel ziet). Ahja, ook nog eens 21% BTW danku

Wel erg kindvriendelijk precies.Vijverbos 90, Beselare, Zonnebeke - Schatting en buurtinformatie op Realo
Wenst u te weten hoeveel Vijverbos 90, Beselare, Zonnebeke waard is? Of wilt u meer weten over de buurt? Ontdek het nu op Realo.www.realo.be
Ik was ook direct aan het denken "hoe lang zou het duren eer ikzelf met die zetel een half verdiep lager lig?" laat staan wat mijn dochter of hond zouden doenWel erg kindvriendelijk precies.
En lelijk, echt ongelooflijk lelijk. Ook enorm klein, veel geld voor die gemeente, lelijk, dwaze inrichting en nog eens lelijk ook. Wtf zeg.

Volgens mij zijn die "poolruimte" (gewoon kale kelder) en dat dakterras meegeteld. En dan nog is het veel.Ik was ook direct aan het denken "hoe lang zou het duren eer ikzelf met die zetel een half verdiep lager lig?" laat staan wat mijn dochter of hond zouden doen
Snap ook ècht niet hoe ze aan die oppervlakte komen....![]()
Peulschil toch als je met twee werkt?
.Uw ouders doneren al 3/4e er van, je hoeft zelfs niet te lenen want de rest betaal je met je spaargeld op je 20ste.als je écht écht wil lukt dat wel.
Kwestie van omscholen naar een goedbetaald knelpuntberoep (ingenieur bvb) en off you go! Easypeasy toch?als je écht écht wil lukt dat wel.

Dit huis zou ferm geweest zijn met 4m extra gevelbreedte. Nu is het voor de hobbits en de leprechauns.Volgens mij zijn die "poolruimte" (gewoon kale kelder) en dat dakterras meegeteld. En dan nog is het veel.
Het ligt vlak voor een bos. Omgeving is echt wel top daar. Vlak bij polygonenbos te Zonnebeke. Vrijbos ligt aan overkant van de straat. Maar de woning zelf is totaal niet praktisch ingerichtDuidelijk een afwijkende mening maar...I like it. Niet met kinderen, niet met huisdieren, niet met een alcoholprobleem, maar het heeft wel iets. Zou wel beter tot zijn recht komen in het midden van de natuur. Afgelegen in de Ardennen of ergens in de Alpen, in plaats van uitkijkend op Vlaamse monocultuur en een varkensstal.