Yep, te ver voor de vrouwIk zou nooit overwegen om dat huis te kopen tenzij de prijs zich in de buurt van de grondprijs zou bevinden. Het huis is gewoon een draak van een kot dat je helemaal kan strippen of zelfs slopen. Adres bevindt zich in waardevol agrarisch gebied (snelle check op Geopunt) dus de vergunningen goed nalezen moest je een bod overwegen...
Over het huis kunnen we kort zijn: verschrikkelijk!
Iets aan de wanorde doet me ook denken dat dit niet met een architect is verbouwd... Dus nog opletten dat er nergens een structurele fout gemaakt is. Bovendien geen aansluiting op de riool en gelegen in mogelijk overstromingsgebied. Wegblijven...
Aspelare is blijkbaar een deelgemeente van Ninove, gelegen tussen Ninove en Geraardsbergen. In dezelfde streek staat voor gelijkaardige prijs ook te koop: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/geraardsbergen/9500/9471979?searchId=611fbb2a95abd
Lijkt me betere koop als dat in Aspelare.
. Moet binnen de 30' rijden van Aalst zijn wegens haar werk. Voor mij maakt het minder uit aangezien ik 60percent van thuis werk.Beneden Geraardsbergen heb ik al veel leuks zien passeren, met telkens een njet van de vrouw helaas.
Verder is je analyse van de architect correct imho. Dat zie je ook doorheen het hele huis

.