Opmerkelijke huizen te koop

Aantal mensen dat de mogelijkheid heeft om 1.2 miljoen te spenderen aan een woning zijn nu eenmaal beperkt.

Terwijl de locatie zijnde Hamont Achel nu ook niet zo perfect is.

Een huis van 2009 dat er uit ziet als één van begin de jaren '90 helpt ook niet.
Het is hopen dat één of andere rijke Nederlander zonder stijl hapt zeker? :p

In zoiets zou ik best graag vertoeven, warme rustige sfeer, tuintje met leuk terras, ik veronderstel ook wel een plaats voor mijn Bella te kunnen vinden. Blijkbaar ook nog een bouwgrond inbegrepen aan achterzijde perceel met aparte toegangsweg. Nice

Laatst bewerkt:
In zoiets zou ik best graag vertoeven, warme rustige sfeer, tuintje met leuk terras, ik veronderstel ook wel een plaats voor mijn Bella te kunnen vinden. Blijkbaar ook nog een bouwgrond inbegrepen aan achterzijde perceel met aparte toegangsweg. Nice

Ik dus niet. Ik kan me niet inbeelden dat het gezellig is om te leven in zo'n grote ruimtes, die je dan vol moet steken met allerlei zetels om de ruimtes toch iets op te vullen.

Wie wil er nu eigenlijk in zoiets wonen?

Ook wel prijzig: 585 K€ voor 78 m² bewoonbare oppervlakte die dan nog allesbehalve bruikbaar is door ronde muren en trappen.
Voor een schappelijke prijs kan een molen wel een tof kader zijn - al zou ik het alleen al voor praktische redenen niet willen.

Wordt blijkbaar verhuurd via Airbnb, dan snap ik het nog. En ook waarom de inrichting de persoonlijkheid heeft van een Ikea catalogus.

Ik dus niet. Ik kan me niet inbeelden dat het gezellig is om te leven in zo'n grote ruimtes, die je dan vol moet steken met allerlei zetels om de ruimtes toch iets op te vullen.
Als ge het geld hebt om zo een hok te kopen heb je ook het geld voor een interieurarchitect die dat volledig naar uw normen volduwd met meubilair en accessoires binnen uwe stijl.

Ik ging er wel zitten als het echt moest :)

Als ge het geld hebt om zo een hok te kopen heb je ook het geld voor een interieurarchitect die dat volledig naar uw normen volduwd met meubilair en accessoires binnen uwe stijl.

Ik ging er wel zitten als het echt moest :)
Dan nog hé. Zelfs al stouw je dat vol met spullen die je leuk vindt, je blijft koken in een eetzaal waar menig restaurant jaloers op zou zijn. Ik snap de allure niet van zo'n grote open ruimtes om in te leven.

Dan nog hé. Zelfs al stouw je dat vol met spullen die je leuk vindt, je blijft koken in een eetzaal waar menig restaurant jaloers op zou zijn. Ik snap de allure niet van zo'n grote open ruimtes om in te leven.

Smaken en kleuren natuurlijk, en al is het pand in kwestie ook niet 100% mijn ding, sinds ik verhuisd ben naar een veel groter pand met grotere ruimtes geeft mij dat net wel veel rust. (Bvb rommel van de kinderen die minder stoort enz)

Mijn ‘groter’ huis verbleekt wel bij het pand in kwestie, laat dat duidelijk zijn :p

PS: ik vind voor een pand in die prijsklasse dat dat enorm slechte foto’s zijn

Terug
Bovenaan