Dat kan met een gewone toilet natuurlijk ook.Of bang dat hij in een zatte bui dat deksel niet omhoog doet?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan met een gewone toilet natuurlijk ook.Of bang dat hij in een zatte bui dat deksel niet omhoog doet?
Gaat gij er nu van uit dat zijn toilet een deksel heeft?Dat kan met een gewone toilet natuurlijk ook.

Aantal mensen dat de mogelijkheid heeft om 1.2 miljoen te spenderen aan een woning zijn nu eenmaal beperkt.
Terwijl de locatie zijnde Hamont Achel nu ook niet zo perfect is.

Haha, we've all been there
Dat balkon.
Precies een van de eerste huizen die ik als snotneus maakte in The Sims toen ik de cheat voor oneindig veel geld gevonden had.
Ik dus niet. Ik kan me niet inbeelden dat het gezellig is om te leven in zo'n grote ruimtes, die je dan vol moet steken met allerlei zetels om de ruimtes toch iets op te vullen.In zoiets zou ik best graag vertoeven, warme rustige sfeer, tuintje met leuk terras, ik veronderstel ook wel een plaats voor mijn Bella te kunnen vinden. Blijkbaar ook nog een bouwgrond inbegrepen aan achterzijde perceel met aparte toegangsweg. Nice
![]()
Topsegment: Monumentale Villa op 1.2 hectare
Deze imposante elegante villa biedt luxe en comfort in een schitterende parkachtige tuin van +-12.000m². Met faciliteiten zoals een…www.hillewaere-vastgoed.be
![]()
Appartement te koop in BELSELE - € 585.000 - 1 slaapkamer - 78m² - Immoweb
Ontdek dit te koop appartement en BELSELE. Prijs: € 585.000. Adres: Belseledorp 17 9111 — BELSELEwww.immoweb.be
Wie wil er nu eigenlijk in zoiets wonen?
Als het dat waard was, dan zou het niet verkocht worden.Wordt blijkbaar verhuurd via Airbnb, dan snap ik het nog. En ook waarom de inrichting de persoonlijkheid heeft van een Ikea catalogus.
Als ge het geld hebt om zo een hok te kopen heb je ook het geld voor een interieurarchitect die dat volledig naar uw normen volduwd met meubilair en accessoires binnen uwe stijl.Ik dus niet. Ik kan me niet inbeelden dat het gezellig is om te leven in zo'n grote ruimtes, die je dan vol moet steken met allerlei zetels om de ruimtes toch iets op te vullen.

Dan nog hé. Zelfs al stouw je dat vol met spullen die je leuk vindt, je blijft koken in een eetzaal waar menig restaurant jaloers op zou zijn. Ik snap de allure niet van zo'n grote open ruimtes om in te leven.Als ge het geld hebt om zo een hok te kopen heb je ook het geld voor een interieurarchitect die dat volledig naar uw normen volduwd met meubilair en accessoires binnen uwe stijl.
Ik ging er wel zitten als het echt moest![]()
Dan nog hé. Zelfs al stouw je dat vol met spullen die je leuk vindt, je blijft koken in een eetzaal waar menig restaurant jaloers op zou zijn. Ik snap de allure niet van zo'n grote open ruimtes om in te leven.