Ik snap hem niet. Dat is toch gewoon een villa en zo heel veel vreemds merk ik niet op aan dat huis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap hem niet. Dat is toch gewoon een villa en zo heel veel vreemds merk ik niet op aan dat huis.
Prachtig inderdaad! Die veranda is wel zuid georienteerd, dat moet bakken zijn in de zomer.Ja man, prachtige ligging. Hier kan je iets heel mooi van maken!
![]()
Magnifique maison de caractère avec une superbe vue!
Charmante maison de campagne offrant une VUE FANTASTIQUE à 240°, bénéficiant d'un emplacement unique au pied du Kluisbos, sur un terrain exceptionnel de…www.immobeguin.be
Zoek eens naar Arendsnest. Lesje geschiedenis.Ik snap hem niet. Dat is toch gewoon een villa en zo heel veel vreemds merk ik niet op aan dat huis.
AdelaarsnetZoek eens naar Arendsnest. Lesje geschiedenis.

Mea culpaAdelaarsnet![]()
Dat is weer bijgeschroefd.Mea culpaDat is weer bijgeschroefd.

Dju dat zat verkeerd in mijn geheugen preciesAdelaarsnet![]()

Die mens zijn zoon is hier nog asbest komen verwijderen in de kelder...was een specimen met die uitspraak en nog wat mooie symbolen in zijn nek getattoeëerd.In mijn ouderlijke huis zit een muurschildering van "Meine Ehre heißt Treue" verstopt onder het behang...een huis gebouwd in de jaren '50 nota bene. En mijn ouders hebben het ooit gekocht van de bouwheer zelf dus het is ook geen raadsel wie het daar laten schilderen heeft.
Het urinoir tonen ze alvast niet meer op de nieuwe foto's![]()
Ik herkende de naam van de woning, is dat nog altijd te koop, ook geen succes dus. De andere immo heeft minder storende foto's van het pand maar denk dat een huisbezoek wss nog altijd zonder resultaat gaat zijn.Huis heeft hier vorig jaar al gestaan.
Aantal mensen dat de mogelijkheid heeft om 1.2 miljoen te spenderen aan een woning zijn nu eenmaal beperkt.Ik herkende de naam van de woning, is dat nog altijd te koop, ook geen succes dus. De andere immo heeft minder storende foto's van het pand maar denk dat een huisbezoek wss nog altijd zonder resultaat gaat zijn.
Zo een deksel op een urinoir, eerste keer dat ik dat zie - mag dat wel van de veiligheid vraag ik me af.Terwijl dat net een van de positieve punten aan dat kot is. Super handig
Wat is het verschil met een toiletbril?Zo een deksel op een urinoir, eerste keer dat ik dat zie - mag dat wel van de veiligheid vraag ik me af.
Veiligheid?Zo een deksel op een urinoir, eerste keer dat ik dat zie - mag dat wel van de veiligheid vraag ik me af.
Of bang dat hij in een zatte bui dat deksel niet omhoog doet?Een humble brag omdat hij denkt dat de bril op zijn fluit kan toevallen?