Opmerkelijke huizen te koop

In mijn ouderlijke huis zit een muurschildering van "Meine Ehre heißt Treue" verstopt onder het behang...een huis gebouwd in de jaren '50 nota bene. En mijn ouders hebben het ooit gekocht van de bouwheer zelf dus het is ook geen raadsel wie het daar laten schilderen heeft.

Huis heeft hier vorig jaar al gestaan.

Het urinoir tonen ze alvast niet meer op de nieuwe foto's :p

In mijn ouderlijke huis zit een muurschildering van "Meine Ehre heißt Treue" verstopt onder het behang...een huis gebouwd in de jaren '50 nota bene. En mijn ouders hebben het ooit gekocht van de bouwheer zelf dus het is ook geen raadsel wie het daar laten schilderen heeft.
Die mens zijn zoon is hier nog asbest komen verwijderen in de kelder...was een specimen met die uitspraak en nog wat mooie symbolen in zijn nek getattoeëerd.

Ik herkende de naam van de woning, is dat nog altijd te koop, ook geen succes dus. De andere immo heeft minder storende foto's van het pand maar denk dat een huisbezoek wss nog altijd zonder resultaat gaat zijn.
Aantal mensen dat de mogelijkheid heeft om 1.2 miljoen te spenderen aan een woning zijn nu eenmaal beperkt.

Terwijl de locatie zijnde Hamont Achel nu ook niet zo perfect is.

Terug
Bovenaan