Opmerkelijke huizen te koop

Wat zijn die kabels daar ook:

FileStore-reference064064217108165039147227187019138178103050162200noErrortrue_65bc746aec6da8c5ea9143f582bf430a.jpg

Ik denk eerder aan de E17 (op 400 meter) en de E40 (op 700 meter) die het gezellig maken in de tuin, met meer dan 250.000 voertuigen per dag die het knooppunt passeren. Volgens de geluidsbelasting op Geopunt is dat overdag tussen de 60 en 64 decibel, zijnde een draaiende wasmachine die je continue hoort. :crazy:

Slim gezien van de makelaar om een muziekje onder het filmpje te monteren! :laugh:
Om van de brommers en andere straatracers die daar s nachts toertjes draaien nog niet te spreken...

Wat zijn die kabels daar ook:

FileStore-reference064064217108165039147227187019138178103050162200noErrortrue_65bc746aec6da8c5ea9143f582bf430a.jpg
Ik zie het ook niet; tenzij het idd de leidingen van de radiator zijn dat je bedoelt.

Maar dat verdient toch een aparte close-up :P
6WdZLBN.png

Merk op:
  • Er ontbreekt een stuk tegel
  • Oude leidingen zijn gewoon afgeslepen
  • Ventiel rechtsboven is zo verroest als maar kan zijn
  • Plinten zijn beschadigd in de hoeken

Wat een prutswerk is dat allemaal zeg

Is dat gedaan door zatten Barry na een nachtje doorhangen ofzo?

Help mijn man is een klusser is er niks tegen.

Vooral de grond is daar ook veel waard. Heeft 2 percelen naast elkaar. Is van de eigenaar van Villa Doria trouwens (maar hij woont er zelf niet meer).

Oh dat wist ik niet van VIlla Doria, qua afstand woon werk verkeer was dat wel gemakkelijk :D

Voshollei is idd gegeerde straat natuurlijk.

Voor mij is de woning goed genoeg in elk geval :love2:,KI kan ik alvast betalen -probleem is dat er niet zot veel meer overblijft voor nutsvoorzieningen, eten en drinken.

GvA - Bieden op deze woning in Zandhoven kan vanaf 10.000 euro, maar er zit een dikke adder onder het gras
Via het notarisplatform Biddit.be wordt op de hoek van de Kapellebaan en de Schegel in Zandhoven een onvergunde woning uit 1981 aangeboden. “Dat gebeurt gelukkig niet vaak, en zeker niet via Biddit.be”, reageert Bart van Opstal, woordvoerder voor de Belgische notarissen. “Maar het is wel perfect mogelijk, zolang aan de informatieplicht wordt voldaan, wat hier het geval is.”
Wie waagt de gok? 😅 De rest van het artikel gaat in op allerlei administratieve en juridische obstakels met een sprankel hoop dat ze het gewoon gedogen.

Ideaal voor iemand met voorkennis, juiste contacten - in "erfgenaam gezocht" heeft de stad Oostende zelfs een vergunde woning met wat werk aan verkocht voor ik dacht 12.000 €, gekocht door een vennootschap. Uitleg was dat men geen openbare verkoop wou organiseren omdat het risico op kosten te groot was - overduidelijk een excuus want die woning was altijd +150K waard.

Er staat maar 1 pand op biddit in Zandhoven, het was minder moeite om eens te kijken dan je post hier te typen :P

Nu heb ik gewoon maar op een URL moeten klikken?

Zelf zoeken had meer moeite gekost wist ook niet of het al online stond

Ik zag vandaag deze te koop staan tijdens fietsen. Buitenkant viel me wel direct op.

Terug
Bovenaan