Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om van de brommers en andere straatracers die daar s nachts toertjes draaien nog niet te spreken...Ik denk eerder aan de E17 (op 400 meter) en de E40 (op 700 meter) die het gezellig maken in de tuin, met meer dan 250.000 voertuigen per dag die het knooppunt passeren. Volgens de geluidsbelasting op Geopunt is dat overdag tussen de 60 en 64 decibel, zijnde een draaiende wasmachine die je continue hoort.
Slim gezien van de makelaar om een muziekje onder het filmpje te monteren!![]()
Ik zit te kijken wat je bedoelt, maar ik zie het niet? Bedoel je de waterleidingen naar de radiotor?Wat zijn die kabels daar ook:
![]()
Ik zie het ook niet; tenzij het idd de leidingen van de radiator zijn dat je bedoelt.Wat zijn die kabels daar ook:
![]()

binnen en buitenzwembad, okAchter mijne hoek een huis dat te koop staat dat ze 20 jaar geleden hebben gerenoveerd, mss iets te landelijk naar mijn goesting wel.

Vooral de grond is daar ook veel waard. Heeft 2 percelen naast elkaar. Is van de eigenaar van Villa Doria trouwens (maar hij woont er zelf niet meer).Achter mijne hoek een huis dat te koop staat dat ze 20 jaar geleden hebben gerenoveerd, mss iets te landelijk naar mijn goesting wel.
Vooral de grond is daar ook veel waard. Heeft 2 percelen naast elkaar. Is van de eigenaar van Villa Doria trouwens (maar hij woont er zelf niet meer).

,KI kan ik alvast betalen -probleem is dat er niet zot veel meer overblijft voor nutsvoorzieningen, eten en drinken.Wie waagt de gok?Via het notarisplatform Biddit.be wordt op de hoek van de Kapellebaan en de Schegel in Zandhoven een onvergunde woning uit 1981 aangeboden. “Dat gebeurt gelukkig niet vaak, en zeker niet via Biddit.be”, reageert Bart van Opstal, woordvoerder voor de Belgische notarissen. “Maar het is wel perfect mogelijk, zolang aan de informatieplicht wordt voldaan, wat hier het geval is.”
De rest van het artikel gaat in op allerlei administratieve en juridische obstakels met een sprankel hoop dat ze het gewoon gedogen.Link naar de biddit?
Eens een poging wagen
Er staat maar 1 pand op biddit in Zandhoven, het was minder moeite om eens te kijken dan je post hier te typenLink naar de biddit?
Eens een poging wagen

Er staat maar 1 pand op biddit in Zandhoven, het was minder moeite om eens te kijken dan je post hier te typen![]()
Zoveel grond en dan alles gewoon gras, nergens een bloemetje te zienAchter mijne hoek een huis dat te koop staat dat ze 20 jaar geleden hebben gerenoveerd, mss iets te landelijk naar mijn goesting wel.