Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel dat stuk er achter hoort er ook bij, maar ligt er bij als een niet-onderhouden weide.Gho, industriële elementen, toch enkel die hoogspanningslijnen? Liever niet natuurlijk maar als het dat maar is. Zolang die piloon niet in mn tuin staat kan me dat weinig schelen. Dan is die kleine tuin die nogeens grotendeels door de garage ingenomen wordt eerder een breekpunt. Waar ze aan 1900m² grondoppervlakte komen zie ik toch niet hoor. En de prijsDat je er 4 badkamers voor krijgt, bon, maar niet nodig. Verder wel een ruim huis en stijlvol ingericht. Normaal is dat moderne minimalistisch gedoe niet aan mij besteed maar hier is het mooi gedaan.
Met zwarte tegels errond zodat ge meteen het gespetter spatter kunt zien en afkuisen.Een kakafonie aan stijlen in het interieur, een inkomhal met klassieke stijl en dan een strakke zwarte keuken, badkamers die elk van een ander tijdperk stammen alsook het meubilair, het is nogal wat:
![]()
Huizen en Appartementen Te Koop - Heylen Vastgoed
Ruim aanbod huizen en appartementen te koop in de provincie Antwerpen, Limburg en het Waasland. Ontdek ons aanbod! ✅Succesvol kopen met onze zekerhedenwww.heylenvastgoed.be
En een urinoir in een privé-woning zie je ook niet elke dag:
![]()
Het arendsnest. Was de architect een Oostenrijker?Een kakafonie aan stijlen in het interieur, een inkomhal met klassieke stijl en dan een strakke zwarte keuken, badkamers die elk van een ander tijdperk stammen alsook het meubilair, het is nogal wat:
![]()
Ruim aanbod huizen en appartementen te koop in de provincie Antwerpen, Limburg en het Waasland. Ontdek ons aanbod! ✅Succesvol kopen met onze zekerhedenwww.heylenvastgoed.be
![]()
Kmoet zeggen.Een kakafonie aan stijlen in het interieur, een inkomhal met klassieke stijl en dan een strakke zwarte keuken, badkamers die elk van een ander tijdperk stammen alsook het meubilair, het is nogal wat:
![]()
![]()
Vanaf het moment dat je bij een Vlaamse woning één of meerdere palmbomen ziet staan weet je natuurlijk al dat er mensen gewoond hebben zonder enig gevoel voor esthetiek en smaak.
Lijkt me het huis van de Familie Backeljau als ze de lotto zouden winnen.
Ach, Kevin en Cindy hebben zo'n palmboom gezien tijdens hun all-inn vakantie in Torremolinos. Dan willen ze dat thuis ook hé.
Palmboom past compleet in het rijtje van de wansmaak. Wat ook niet mag ontbreken: kiezelvoortuin, kunstgras, standbeeld (kabouter, buddha, buldog,... -> afhankelijk wat die week in de Action te vinden is),...
Ecologisch gezien ook totaal absurd om een palmboom in de tuin te gaan houden.
Met het vruchtbare klimaat in België kunnen wel waardevollere dingen geplant worden. De vogels zullen u dankbaar zijn.
Alsof de palmboom en het kunstgras nog niet erg genoeg zijn, jawel, ze hebben een poster van een of ander strand in hun tuin hangen.
Toch een van de lelijkste huizen ooit gezien.
Allemaal goed en wel, tot ge moet verkopen en 700.000 euro blijkbaar niet het budget van een 6-jarige kleuter is.
En wat is dat met die Esso beeldjes eigenlijkze hebben die in't groot en in't klein, maar ik had zoiets nog nooit gezien. Zit ook nog ergens ne pikachu achter de flessen drank verstopt
![]()
Mannekes, we zijn 7 maanden verder, en het huis is nog niet verkocht. Daardoor is de prijs met bijna 25% naar beneden gedonderd (685K -> 519K), en zit er een andere makelaar op, van wie ze blijkbaar instructies gehad hebben om wat op te ruimen:Je vergeet het beste detail.
Het is niet Darth Vader.
Het is een Darth Vader met Louis Vuitton print.

Dat ziet er mij nu wel een ander huis uit dan dat van Immoweb.Andy Peelman spoelt er een plastieken kip door het toilet en laat dan een stielman komen om het op te lossen.
Het helpt natuurlijk niet dat de aflevering in 3 huizen is opgenomen die vaak door elkaar gemonteerd zijn.Dat ziet er mij nu wel een ander huis uit dan dat van Immoweb.
Mannekes, we zijn 7 maanden verder, en het huis is nog niet verkocht. Daardoor is de prijs met bijna 25% naar beneden gedonderd (685K -> 519K), en zit er een andere makelaar op, van wie ze blijkbaar instructies gehad hebben om wat op te ruimen:

Alleen jammer dat ze het zo verkloot hebben en het enkel die mooite trap is van de garage naar een overloop.nog werk aan die woning, maar die trap
Dit stadspaleis staat meer dan 6 maanden later nog steeds te koop. Nu wel voor een half miljoen minder
Nooit gedacht dat dat zo hip binnenin zou zijn, laat staan dat er een indoor zwembad en sauna zouden zijn en die tuin achteraan![]()

Dat is echt niet duur voor zo'n villa, zelfs als het je smaak niet is kan je er nog vanalles gemakkelijk in aanpassen.Dit stadspaleis staat meer dan 6 maanden later nog steeds te koop. Nu wel voor een half miljoen minder
Dat is echt niet duur voor zo'n villa, zelfs als het je smaak niet is kan je er nog vanalles gemakkelijk in aanpassen.

Ik ben nog nooit in Tielt geweest, maar die prijs is echt wel ok voor een huis in Vlaanderen met die voorzieningen. Ik zou de kunstwerken zelf wijzigen (ik ben meer voor klassieke werken), er is echt veel potentieel om het naar je eigen stijl in te richten.Het blijft nu ook wel nog altijd maar "Tielt". 900k is al wat beter dan 1.6 miljoen natuurlijk. Wie zou er nu ook 1.6 miljoen betalen voor Tielt centrum...![]()
Deze trap al eens gezien?nog werk aan die woning, maar die trap