Opmerkelijke huizen te koop

Ik zou bijna medelijden krijgen met de makelaar die ze dit pand hebben aangesmeerd. Staat al een paar maand te koop en dat zal ook nog wel zo blijven. Is toch totaal niet praktisch met al die tussenverdiepingen. Enige bonus die je bij dit huis krijgt is het feit dat je elke dag wel gegarandeerd aan je tienduizend stappen zal komen.

Ik zou bijna medelijden krijgen met de makelaar die ze dit pand hebben aangesmeerd. Staat al een paar maand te koop en dat zal ook nog wel zo blijven. Is toch totaal niet praktisch met al die tussenverdiepingen. Enige bonus die je bij dit huis krijgt is het feit dat je elke dag wel gegarandeerd aan je tienduizend stappen zal komen.
Heeft iemand zich wel geamuseerd met de renders, bv foto 16<>17 :laugh:

Anderzijds, zoals iemand hier onlangs zei: gewoon meubeltjes inzetten en verder gaan met uw leven :hakkuh:

Heeft iemand zich wel geamuseerd met de renders, bv foto 16<>17 :laugh:
Een beetje te veel geamuseerd.

Hoe hoog is zo een rode baksteen? 5cm?
Ik tel er 13 -> 65cm met nog wat voegen -> 75cm
Laten we zeggen 1m hoogte

Dat bureautje moet voor dwergen zijn :unsure:
En boven kan je helemaal niet rechtstaan.

948890fe939e3452a16eac94aca967ab.jpg

98b217a696829f257ad59eb51aca7a05.jpg

"Met een beetje liefde tovert u deze woning om tot uw nieuwe thuis en maakt u haar klaar om een nieuw hoofdstuk te beginnen."
Dat is heel optimistisch gesteld.

Dat pand verkoopt niet zichzelf, zeker als andere panden aan gelijkaardige prijs er veel frisser uitzien.

Een beetje te veel geamuseerd.

Hoe hoog is zo een rode baksteen? 5cm?
Ik tel er 13 -> 65cm met nog wat voegen -> 75cm
Laten we zeggen 1m hoogte

Dat bureautje moet voor dwergen zijn :unsure:
En boven kan je helemaal niet rechtstaan.

948890fe939e3452a16eac94aca967ab.jpg

98b217a696829f257ad59eb51aca7a05.jpg
Was me nog niet opgevallen, maar die laptop heeft de afmeting van een baksteen. :lol:

Voor de liefhebbers van blokkendozen een pand met 405 m² bewoonbaar voor een miljoentje:

Dit is toch extreem gesloten, zelfs voor strakke woningen:
E2638845762285399005_229689BXL.jpg
Wat is er gesloten aan? De voorkant? Daar heb je toch niets aan, geen enkele ruimte binnenin dat gesloten aanvoelt.
Prijs is echt wel dik ok zo te zien met zo’n afwerking, kelder, tuin volledig in orde.
Ik vind dit een topper.

Uit interesse:
Bedoel je dit in zijn geheel, of enkel voortuin waar die schors naar straatkant nu vrij spel heeft?

in zijn geheel. Scheiding tussen gazon en border lijkt nergens iets tussen te zitten. Je ziet dat het gras al vrij spel heeft in die borders en dat lijkt alsof ze toch pas dit voorjaar zijn aangelegd.

edit: bij nader inzien twijfel ik of er toch niet een dun randje tussen staat. Het mist in ieder geval ferm zijn doel als ik de hoeveelheid gras in de borders zie.

in zijn geheel. Scheiding tussen gazon en border lijkt nergens iets tussen te zitten. Je ziet dat het gras al vrij spel heeft in die borders en dat lijkt alsof ze toch pas dit voorjaar zijn aangelegd.

edit: bij nader inzien twijfel ik of er toch niet een dun randje tussen staat. Het mist in ieder geval ferm zijn doel als ik de hoeveelheid gras in de borders zie.
Bij mij in de tuin ziet dat er hetzelfde uit.
Maar je moet dat wel onderhouden en regelmatig met kantmaaier de boorden afgaan.
Af en toe begint ergens in de schors gras te schieten, dus die regelmatig uithalen.
Zelfs met duidelijke borders zal graszaad tot in die schors komen en beginnen schieten denk ik.

Gras of wild gras kan toch altijd ergens in de schors beginnen schieten?
Graszaad verspreidt zich via de lucht.
Maar dan groeit het niet in je borders als gevolg van doorgeschoten graswortels hé.
Alles van zaad verspreidt zich via de lucht en kan schieten in je schors. Dat kan je nooit tegenhouden.
Borders dienen om doorschieten te voorkomen en werken perfect. De ene vindt het mooi en de andere niet. Ik vindt het vooral handig want minder werk om te onderhouden.

Voor de liefhebbers van blokkendozen een pand met 405 m² bewoonbaar voor een miljoentje:

Dit is toch extreem gesloten, zelfs voor strakke woningen:
E2638845762285399005_229689BXL.jpg
Als je ziet wat er hier soms passeert, is deze woning wel de laatste om commentaar op te hebben, vind ik. Over de prijs spreek ik me niet uit maar dit ziet er gewoon knap uit. Het interieur kan wat kleurrijker maar het past wel allemaal bij elkaar en met planten en decoratie valt dat ook op te lossen. Zelfs het marmer in de keuken kan ik hen vergeven als je naar het totaalplaatje kijkt. Nog een paar grote bomen in de tuin en die ziet er ook prima uit.

Toppertje IMHO.

Bouwjaar 2024. Dus al te koop binnen het jaar. Waarom vraag ik me dan af....
Redenen weet je nooit maar kan ook zijn dat die mensen zich daar niet thuis voelen of heimwee naar elders, niet tevreden zijn van huis, scheiding,...

Ik verkocht ook men nieuwbouw na 2 jaar omdat de klik er gewoon niet was tijdens bewoning met de buurt, eegerde mij aan de technieken en had het verkeer onderschat. Nu ja niet echt onderschat, kort na bewoning drastische verandering en knip in de buurt dat drastisch was voor ons. Soms maak je een foute keuze en hak je een knoop door om verder te gaan. Ik ben alleszins zeer blij dat dat (weliswaar kort) hoofdstuk afgesloten is.

een heel smalle precies

f631In5.jpeg
Vraag me voornamelijk af hoe die zijn gras uitdoet zonder alles uit die schors te sorteren nadien. Leg daar gwn een rechthoekige klinker in een mooie gebogen lijn en je kan erover rijden met grasmachine met minimale opkuis erna.

Voor de rest vind ik het wel mooi ontworpen en de binnen is echt wel knap! Zeker correct greprijsd. Ik hoop enkel dat die heen zuidtuin hebben met al die ramen op de achtergevel.

Beetje vreemd om voor een appartement een filmpje te maken en daar dan ook nog de helft van het filmpje met spastische bewegingen op het terras te zitten. Makelaars dezer dagen :unsure:

Terug
Bovenaan