Amai wat een slechte fotocollectie is dat. Wat buitenfoto's, 2 foto's van de living, 1 van de overloop, 1 van het lege zwembad en 1 van de badkamer maar dan ingezoomd op de poot en lelijke aansluiting van het bad. Daar moet je het maar mee doen.

Geen foto's van de keuken? Geen van de 7 slaapkamers? 3 garages? 2 badkamers? Maar wel een foto ingezoomd op de afgeleefde vloer die dringend vernist moet worden
Vermoedelijk komen er nog wel meer foto's maar waarom in godsnaam zet je die advertentie al online als je niet alles hebt?
Dat heeft mijn makelaar ook gelapt toen ik m'n huis verkocht - die had gewoon de oude foto's terug gebruikt van toen ik het huis kocht ondanks dat er ondertussen dingen veranderd zijn. 'jamaar dan staat het al online en kunnen mensen al kijken' - ja inderdaad maar ze kijken met verkeerde / verouderde informatie waardoor ze mogelijks al afhaken. Liever een paar dagen langer wachten met de advertentie online te gooien dan.
Dat binnenzwembad, wat een misbaksel is me dat

. Ja, natuurlijk wil ik een geribbelde cement muur in m'n zwembad, dan kan ik me lekker pijn doen aan de scherpe randen van de afgesleten stukken en kan vuiligheid er zich in vastzetten. Het oogt bovendien ook enorm lelijk

Al goed dat zowel de vloertegels als de plafond tegels het zwembad bijstaan in zijn lelijkheid, om nog maar te zwijgen over die tegelkunst tegen de muur die vergane glorie schreeuwt en waarvan ze de tegel in de bovenhoek kwijt zijn en dan maar een vlakke blauwe in de plaats hebben gezet.
Of is dat zo'n schuifpuzzel misschien