Multiboxer
Well-known member
Wat een prachtig huis, in het groen, rust en vrede. 650k wel
misschien ooit...Wat zouden de nadelen zijn van in zo'n huis te wonen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien ooit...Tvalt precies nog mee. €880Een hoog ki?![]()
Je was me voor. Was het na mijn comment ook even gaan bekijken en valt goed mee.Tvalt precies nog mee. €880
Voor een mottig mini appartement in centrum oostende betaal je snel 1100+

De nadelen lijken me redelijk voor de hand liggend. Je bent er nooit klaar mee en steekt al u vrije tijd in het onderhoud, tenzij je er personeel voor hebt. Ik zou nooit in zoiets willen wonen, zou me enkel stress bezorgen vrees ik.
Wat een prachtig huis, in het groen, rust en vrede. 650k welmisschien ooit...
Wat zouden de nadelen zijn van in zo'n huis te wonen?
Bekijk bijlage 42127
Wat een prachtig huis, in het groen, rust en vrede. 650k welmisschien ooit...
Wat zouden de nadelen zijn van in zo'n huis te wonen?
Bekijk bijlage 42127

Ligging, renovatiekosten (EPC D), onderhoud, wat ga je eigenlijk doen met dat mini-weiland?
Tuinieren moet toch wel een hobby zijn voor zoiets.
Ik heb het gevoel dat ze zelf ook nooit zijn afgeraakt met hun eigen renovatie? Laatste renovaties die ze vermelden dateren van 2002?
Elektriciteit lijkt niet gekeurd te zijn (nog geen verslag), geen asbestverslag? (jaren 70 gebouw dus en ik zie geen enkel referentie naar energetische renovaties...)
Hoeveel tijd en/of geld heb je nog over daarnaast na aankoop?![]()

Volledig mijn stijl, maar wow €4.000/ maand. Wie betaalt dat toch?https://weinvest.be/nl-BE/property/for-rent/forest/apartment/102491
niet te koop maar te huur. 4000€/m voor een loft in Vorst. 2 slaapkamers. Wel sjiek gerenoveerd dat wel
Brussel hé, veel expats/internationale instellingen. Veel mensen die ook hun huurkosten integraal terugkrijgen van de firma. (en dus een grote markt van "onderverhuur")Volledig mijn stijl, maar wow €4.000/ maand. Wie betaalt dat toch?
koppel EU-ambtenaren met een loon van +10.000 netto.Volledig mijn stijl, maar wow €4.000/ maand. Wie betaalt dat toch?
.
.Die werken normaalgezien ook met budgetten, ik moest de huurwaarborgen aanvragen voor expats in mijn vroegere firma, die huurprijzen in Brussel centrum lagen dik onder de 4k€ hoor (eerder tegen de helft aan). En dat waren ook gezinnen en met een garage erbij.Brussel hé, veel expats/internationale instellingen. Veel mensen die ook hun huurkosten integraal terugkrijgen van de firma. (en dus een grote markt van "onderverhuur")
De ene expat is natuurlijk de andere niet.Die werken normaalgezien ook met budgetten, ik moest de huurwaarborgen aanvragen voor expats in mijn vroegere firma, die huurprijzen in Brussel centrum lagen dik onder de 4k€ hoor (eerder tegen de helft aan). En dat waren ook gezinnen en met een garage erbij.
Das geen zwembad, was een garage voor een tank. Kruipt ge vanop de tank op die ladder en klaar. Ruimtebesparend.Had ik eigenlijk niet aan gedachtWel vreemd dat ze die trap laten staan terwijl ze met de renovatie bezig zijn.
Ze zitten zelf in de bouw:Kan iemand me uitleggen hoe dit is vergund geraakt?
De vraag wordt gesteld in het artikel maar niet beantwoord
Bedoel je 3 volle verdiepingen?Kan iemand me uitleggen hoe dit is vergund geraakt?
De vraag wordt gesteld in het artikel maar niet beantwoord
![]()