Bij de keuken heb ik ook het gevoel dat die ingericht is door iemand die de keuken niet veel gebruikt

Of die zijn eigen gemak minder belangrijk vindt dan het zicht. De plaatsing van de oven en weinig kasten zijn al zeer vreemd. Maar dan ook:
Ik zie geen eetkamer op de foto's, dat betekent dat het eiland dus de eetplaats is. Dus nog minder plek in de keuken als er effectief iemand aan tafel zit.
De enige mogelijkheid die ik zie voor koelkast, is een laag tafelmodel ergens. Ik vermoed naast de oven. Ik zou toch een grotere koelkast in de keuken zelf willen. Ik zie nergens op de foto's een berging met nog een koelkast... Mogelijks achter één van de zwarte wanden in de gang maar in mijn ogen super onpraktisch.
En het is niet enkel de keuken. Zie de foto van het zicht als de voordeur open is:
Veel plezier met je boodschappen naar daar te dragen. De keuken/living is daar beneden en vermoedelijk berging ook.
En ik zie direct al waarom.
Het is het huis van een interieurarchtiect:
https://www.lab-designburo.com/
+
Celien en Frederic gaven hun verouderde burgerwoning opnieuw een statige look en trokken achteraan een moderne nieuwbouw op, 120 cm onder straatniveau. Het interieur in beide delen straalt de sfeer van een boetiekhotel uit en maakt één passend geheel van oud en nieuw. Kijk mee achter de gevel...
www.hln.be
Ziet er schoon uit, maar op veel vlakken is het ingericht voor het zicht en niet voor in te wonen. Goed als ze er een koper voor vinden maar zou niets voor mij zijn.