Monkytiger
Well-known member
Realo zal dan toch fout zijn. Weet niet hoe dat werkt of waar zij hun informatie halen.Volgens de info van Realo niet (altijd interessant om de verkoophistoriek van een huis te kunnen zien)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Realo zal dan toch fout zijn. Weet niet hoe dat werkt of waar zij hun informatie halen.Volgens de info van Realo niet (altijd interessant om de verkoophistoriek van een huis te kunnen zien)
Inderdaad een leuke site, maar niet onfeilbaar hoor. Het oude zoekertje (met foto!) kan je hier inkijken:Volgens de info van Realo niet (altijd interessant om de verkoophistoriek van een huis te kunnen zien)

Inderdaad, dat is eigenlijk zeggen 'er is nog werk aan'.https://www.hartemberg.be/nl/te-koo...-woning-met-4-kamers-2-badkamers-en-tuin/945/
Dit huis volg ik nu al een tijdje op. Stond eerst te koop aan 1.095.000 euro; en is gaandeweg gezakt naar de 909.000 euro die ze er nu voor vragen. Meest verrassende is dat ze nu de eerste drie foto's hebben "opgesmukt". Dus voor deze dure nieuwbouw, hebben ze even laten zien "wat ze ermee kunnen doen", zoals wel meer gebeurd bij oudere te renoveren huizen om erdoor te kijken. Maar dat is dus een volledig andere living/keuken/slaapkamer dan er in werkelijkheid te vinden is. (Andere vloeren, afwerkingen, keuken, indelingen, ...) Héél raar staaltje invloed van de makelaar me dunkt... Kom daar toe als potentiële koper![]()
En verkocht voor de vraagprijsIk ga mezelf hier openstellen voor doxxing enzo, maar https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407512093
Als er iemand iets in noorwegen wil kopen![]()
Je had een prachtig huis!En verkocht voor de vraagprijs
Eerlijk gezegd, geen ideeJe had een prachtig huis!
Wat is je plan nu?
Proficiat! Prachtig huis btw, veel beter dan wat er in België tegenwoordig verkocht wordt als moderne, energiezuinige woning.En verkocht voor de vraagprijs
Ni te dicht bij de kust gaan wonen &, of ge hebt opeens nen vrachtschip als buurEerlijk gezegd, geen idee

Die foto lijkt gefotoshoptNi te dicht bij de kust gaan wonen &, of ge hebt opeens nen vrachtschip als buur
![]()
Normaal zetten ze de realistische foto's erop en dan daarna een render om te laten zien hoe het kan worden. Dit is gewoon bedrog.https://www.hartemberg.be/nl/te-koo...-woning-met-4-kamers-2-badkamers-en-tuin/945/
Dit huis volg ik nu al een tijdje op. Stond eerst te koop aan 1.095.000 euro; en is gaandeweg gezakt naar de 909.000 euro die ze er nu voor vragen. Meest verrassende is dat ze nu de eerste drie foto's hebben "opgesmukt". Dus voor deze dure nieuwbouw, hebben ze even laten zien "wat ze ermee kunnen doen", zoals wel meer gebeurd bij oudere te renoveren huizen om erdoor te kijken. Maar dat is dus een volledig andere living/keuken/slaapkamer dan er in werkelijkheid te vinden is. (Andere vloeren, afwerkingen, keuken, indelingen, ...) Héél raar staaltje invloed van de makelaar me dunkt... Kom daar toe als potentiële koper![]()
1159m² terrein staat er daar. Maar als je die luchtfoto ziet is dat precies een scheet groot, dat kan toch bijna niet kloppen?Een huis de uitstraling geven van een kantoor met refter is ook een kunst, denk ik?
Zoek de gezelligheid. Kan iemand ze vinden?
Een huis de uitstraling geven van een kantoor met refter is ook een kunst, denk ik?

Wat bedoel je hiermee?Ook weer die schimmelsteen...
Ik denk nu wel dat je dit met wat mooi meubilair en warme kleuren wat gezelliger kan maken.Een huis de uitstraling geven van een kantoor met refter is ook een kunst, denk ik?
.