Opmerkelijke huizen te koop

https://www.hartemberg.be/nl/te-koo...-woning-met-4-kamers-2-badkamers-en-tuin/945/

Dit huis volg ik nu al een tijdje op. Stond eerst te koop aan 1.095.000 euro; en is gaandeweg gezakt naar de 909.000 euro die ze er nu voor vragen. Meest verrassende is dat ze nu de eerste drie foto's hebben "opgesmukt". Dus voor deze dure nieuwbouw, hebben ze even laten zien "wat ze ermee kunnen doen", zoals wel meer gebeurd bij oudere te renoveren huizen om erdoor te kijken. Maar dat is dus een volledig andere living/keuken/slaapkamer dan er in werkelijkheid te vinden is. (Andere vloeren, afwerkingen, keuken, indelingen, ...) Héél raar staaltje invloed van de makelaar me dunkt... Kom daar toe als potentiële koper :sneaky:

https://www.hartemberg.be/nl/te-koo...-woning-met-4-kamers-2-badkamers-en-tuin/945/

Dit huis volg ik nu al een tijdje op. Stond eerst te koop aan 1.095.000 euro; en is gaandeweg gezakt naar de 909.000 euro die ze er nu voor vragen. Meest verrassende is dat ze nu de eerste drie foto's hebben "opgesmukt". Dus voor deze dure nieuwbouw, hebben ze even laten zien "wat ze ermee kunnen doen", zoals wel meer gebeurd bij oudere te renoveren huizen om erdoor te kijken. Maar dat is dus een volledig andere living/keuken/slaapkamer dan er in werkelijkheid te vinden is. (Andere vloeren, afwerkingen, keuken, indelingen, ...) Héél raar staaltje invloed van de makelaar me dunkt... Kom daar toe als potentiële koper :sneaky:
Inderdaad, dat is eigenlijk zeggen 'er is nog werk aan'.

En verkocht voor de vraagprijs
Proficiat! Prachtig huis btw, veel beter dan wat er in België tegenwoordig verkocht wordt als moderne, energiezuinige woning.
Ben 1x in Noorwegen geweest, 2x in Zweden en 1x in Finland, ik zou daar zo kunnen wonen, echt prachtige landen.

Eerlijk gezegd, geen idee
Ni te dicht bij de kust gaan wonen &, of ge hebt opeens nen vrachtschip als buur ;)

3840x2160a.jpg

Normaal zetten ze de realistische foto's erop en dan daarna een render om te laten zien hoe het kan worden. Dit is gewoon bedrog.

Een huis de uitstraling geven van een kantoor met refter is ook een kunst, denk ik?

Zoek de gezelligheid. Kan iemand ze vinden?

1159m² terrein staat er daar. Maar als je die luchtfoto ziet is dat precies een scheet groot, dat kan toch bijna niet kloppen?

Nu eens rap gemeten via google maps en ik kom uit op 975m², maar daar zit hoogstwaarschijnlijk nog een 2,5x24m bij die van de gemeente is. Nog altijd meer dan ik dacht, 't zal aan de indeling liggen.

Op Geopunt zijn het 2 percelen die schuin doormidden gesneden zijn. En als je die 2 oppervlaktes (die Geopunt zelf aangeeft via een kaartlaag) samen telt, klopt het wel. Ligt inderdaad aan het bombastische huis denk ik.

Een huis de uitstraling geven van een kantoor met refter is ook een kunst, denk ik?

Zoek de gezelligheid. Kan iemand ze vinden?

Ook al zien staan. KI 2400€ o_O
Is een architect dacht ik die er zit.

Ook opmerkelijk: het is een woning van 2013 en de 'voortuin' ziet er nog steeds uit als een werf. Vraag me af of die mens daar effectief klanten ontving. Ook weer die schimmelsteen... Als architect moet ge toch beter weten. Niemand gaat daar een miljoen voor geven.

Is een goede woning voor een dokter of kinesist die daar een praktijk wil starten, maar voor de rest?

Terug
Bovenaan