Voor de meeste noren is dat "veel te ver" van Oslo en voor de mensen die hier wonen en werken is dat veel geld.Is dat niet vrij goedkoop voor zo'n groot huis?
Hier betaal ik 600K voor een oud klein huisje met amper tuin
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de meeste noren is dat "veel te ver" van Oslo en voor de mensen die hier wonen en werken is dat veel geld.Is dat niet vrij goedkoop voor zo'n groot huis?
Hier betaal ik 600K voor een oud klein huisje met amper tuin
![]()
Immo De Ras, jouw betrouwbare vastgoedpartner
Immo De Ras, jouw vastgoedexpert voor de verkoop en verhuur van huizen, appartementen en gronden. Ontdek het volledige aanbod.www.immoderas.be
Dit voelt toch ook wel licht overpriced aan voor een halfopen nieuwbouw zonder garage, zonder aangelegde tuin, en vlak naast de E40.
Wel goede fotograaf. Lijken bijna renders.Ik ga mezelf hier openstellen voor doxxing enzo, maar https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407512093
Als er iemand iets in noorwegen wil kopen![]()
Je hebt overschot van gelijk. Iemand is hier nodeloos geld beginnen insteken zonder zich af te vragen of het wel rendeert op die plaats. Dit gaat een pijnlijk verhaal worden.beetje jammer want wel wat leuke features
Ik had eerst de foto's bekeken en dacht onder het miljoen maar het is er ferm boven.beetje jammer want wel wat leuke features
Ik ben niet zeker maar ik denk dat dat een huis is dat al eens verkocht werd toen het in aanbouw(winddicht) was +-2/3jaar geleden.![]()
Immo De Ras, jouw vastgoedexpert voor de verkoop en verhuur van huizen, appartementen en gronden. Ontdek het volledige aanbod.www.immoderas.be
Dit voelt toch ook wel licht overpriced aan voor een halfopen nieuwbouw zonder garage, zonder aangelegde tuin, en vlak naast de E40.
licht overpriced is een understatement, niemand die daar ooit meer dan 750k gaat voor betalen.![]()
Klopt, dat was ik vergeten zeggen. Via via weet ik wie dat was.Ik ben niet zeker maar ik denk dat dat een huis is dat al eens verkocht werd toen het in aanbouw(winddicht) was +-2/3jaar geleden.
Koppel dat uit elkaar ging op dat moment.
Prachtige eigendom! Ik vraag me just af hoe je in de zomer kan slapen. Die driehoekige ramen zijn mooi, maar de gordijnen bedekken precies maar een klein deel? Zo eens in Scandinavië op reis geweest zonder deftige gordijnen en dat was toch niet te doen. Of went dat gewoon?Ik ga mezelf hier openstellen voor doxxing enzo, maar https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407512093
Dan moeten wij elkaar misschien ook kennen want ik ken ook 1 van de 2 personen.Klopt, dat was ik vergeten zeggen. Via via weet ik wie dat was.
We hebben gordijnen voor dat stuk die er eigenlijk permanent hangen. Maar die zijn weg voor de foto’s enzo om zoveel mogelijk licht te hebben.Prachtige eigendom! Ik vraag me just af hoe je in de zomer kan slapen. Die driehoekige ramen zijn mooi, maar de gordijnen bedekken precies maar een klein deel? Zo eens in Scandinavië op reis geweest zonder deftige gordijnen en dat was toch niet te doen. Of went dat gewoon?
Bij ons achter de hoek, hebben ze een paar jaar terug gekocht voor “appel en een ei”, net geen 2 miljoen.
Volledig gerenoveerd en staat terug te koop.
Alle dat vind ik nu net niet goed.. das alsof het AI gegenereerde toestanden zijn. Vééél te bewerktWel goede fotograaf. Lijken bijna renders.

Inderdaad 750K zou ik nog zien gebeuren. Het huis is uiteindelijk erg mooi afgewerkt, weliswaar (imo) "veilige" keuzes. Maar meer dan een miljoen? Dan koop ik wel iets in St.-Martens-Latem: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/sint-martens-latem/9830/20742050licht overpriced is een understatement, niemand die daar ooit meer dan 750k gaat voor betalen.
https://www.google.com/maps/place/Ottergem+Dorp/@50.9324664,3.9455687,3a,60y,47.35h,86.76t/data=!3m7!1e1!3m5!1skE3aYnmj7lrGUptj-p6MeA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=3.2350037407455403&panoid=kE3aYnmj7lrGUptj-p6MeA&yaw=47.35009838906436!7i16384!8i8192!4m15!1m8!3m7!1s0x47c3a21325dca0ef:0xdc728b169b49f421!2sKeerstraat+72,+9420+Erpe-Mere!3b1!8m2!3d50.9323967!4d3.9460711!16s/g/11v3pztzxf!3m5!1s0x47c3a21327358933:0x7389441a0207f1f0!8m2!3d50.9326837!4d3.9458599!16s/g/11nr_4gkws?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDUxNS4wIKXMDSoASAFQAw==Ik ga mezelf hier openstellen voor doxxing enzo, maar https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407512093
![]()
In mijn ogen trekt die kille inkomhal de waarde van dat huis naar beneden. Daar zit je dan in je zetel door een dure, oversized pivotdeur naar de meest saai ingerichte ruimte te kijken. De goedkoop uitziende trap versterkt dat alleen maar.Ik ga die hype van zo grote pivotdeuren binnenshuis nooit snappen. Wat een gedrochten zijn dat toch telkens.
Volgens de info van Realo niet (altijd interessant om de verkoophistoriek van een huis te kunnen zien)Ik ben niet zeker maar ik denk dat dat een huis is dat al eens verkocht werd toen het in aanbouw(winddicht) was +-2/3jaar geleden.
Ik zou er toch een stijve nek van krijgen van naar die TV te moeten loeren. Heel mooi luxueus afgewerkt, maar 750m2 bewoonbaar, jezus!Dit staat nog steeds te koop (wel serieus gezakt in prijs) maar 2 huizen verder staat dit pareltje te koop nu.
Is ooit in het programma miljoenenhuizen geweest, prachtige woning.
Staat altijd wat lekkers op de oprit en dan heb ik het niet over de eigenares.
Je ziet dat echt veel, tv's die veel te hoog hangen...Ik zou er toch een stijve nek van krijgen van naar die TV te moeten loeren. Heel mooi luxueus afgewerkt, maar 750m2 bewoonbaar, jezus!