Opmerkelijke huizen te koop

Dit voelt toch ook wel licht overpriced aan voor een halfopen nieuwbouw zonder garage, zonder aangelegde tuin, en vlak naast de E40.

Imo een lastige om te verkopen wegens:
  • gebrek aan privacy VS prijs
  • diverse mogelijkheden om armen, benen en nek te breken VS prijs
  • HOB i.c.m. Ottergem VS prijs
beetje jammer want wel wat leuke features

Je hebt overschot van gelijk. Iemand is hier nodeloos geld beginnen insteken zonder zich af te vragen of het wel rendeert op die plaats. Dit gaat een pijnlijk verhaal worden.

De makelaar ziet dat ook in met een bezoekdag die maar 2 uur duurt, denk ik. Dat is net genoeg voor 2-3 koppels in zo'n grote woning rond te leiden.

Ik had eerst de foto's bekeken en dacht onder het miljoen maar het is er ferm boven.

Ik denk ook dat iemand hier een forever home van maakte waar die uiteindelijk "vroegtijdig" verkoopt. Een maatkeuken, bureau met zwevende tafel laten maken, dure armaturen en wss een smak geld voor zwembad en poolhouse. Ik kan me al voorstellen dat die iets specialere dakpannen heeft gekozen en toch wat zwartere zonnepanelen, maar niemand ziet dat. En toch allemaal proberen bij te rekenen want de facturen zijn er.

Dan komt een koper binnen die gewoon zijn rekenmachine boven haalt "hoeveel is dat per vierkante meter, met minwaarde naast de E40?"

Dit voelt toch ook wel licht overpriced aan voor een halfopen nieuwbouw zonder garage, zonder aangelegde tuin, en vlak naast de E40.
Ik ben niet zeker maar ik denk dat dat een huis is dat al eens verkocht werd toen het in aanbouw(winddicht) was +-2/3jaar geleden.
Koppel dat uit elkaar ging op dat moment.
Of dit pand heeft er heel heel veel van weg en was ongeveer in deze streek.
Stond toen ook al niet goedkoop, maar koper heeft het toch duidelijk afgewerkt om er zelf in te gaan wonen zou ik zeggen maar dan loopt er toch ook iets mis of is het proberen om te verkopen en zien wat het geeft.
Of je moet al alles zelf gedaan hebben om er redelijk wat op te verdienen.
+-1m is het wel waard denk ik maar moet je inderdaad al iemand vinden en vergelijken wat er nog voor 1m beschikbaar is.

Prachtige eigendom! Ik vraag me just af hoe je in de zomer kan slapen. Die driehoekige ramen zijn mooi, maar de gordijnen bedekken precies maar een klein deel? Zo eens in Scandinavië op reis geweest zonder deftige gordijnen en dat was toch niet te doen. Of went dat gewoon?
We hebben gordijnen voor dat stuk die er eigenlijk permanent hangen. Maar die zijn weg voor de foto’s enzo om zoveel mogelijk licht te hebben.

Bij ons achter de hoek, hebben ze een paar jaar terug gekocht voor “appel en een ei”, net geen 2 miljoen.

Volledig gerenoveerd en staat terug te koop.

:love:

Dit staat nog steeds te koop (wel serieus gezakt in prijs) maar 2 huizen verder staat dit pareltje te koop nu.

Is ooit in het programma miljoenenhuizen geweest, prachtige woning.

Staat altijd wat lekkers op de oprit en dan heb ik het niet over de eigenares.

Laatst bewerkt:
Ik ga mezelf hier openstellen voor doxxing enzo, maar https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407512093

Als er iemand iets in noorwegen wil kopen :p

Netjes!

Ik ga die hype van zo grote pivotdeuren binnenshuis nooit snappen. Wat een gedrochten zijn dat toch telkens.

Ik ga die hype van zo grote pivotdeuren binnenshuis nooit snappen. Wat een gedrochten zijn dat toch telkens.
In mijn ogen trekt die kille inkomhal de waarde van dat huis naar beneden. Daar zit je dan in je zetel door een dure, oversized pivotdeur naar de meest saai ingerichte ruimte te kijken. De goedkoop uitziende trap versterkt dat alleen maar.

Dit staat nog steeds te koop (wel serieus gezakt in prijs) maar 2 huizen verder staat dit pareltje te koop nu.

Is ooit in het programma miljoenenhuizen geweest, prachtige woning.

Staat altijd wat lekkers op de oprit en dan heb ik het niet over de eigenares.

Ik zou er toch een stijve nek van krijgen van naar die TV te moeten loeren. Heel mooi luxueus afgewerkt, maar 750m2 bewoonbaar, jezus!

Met die 750 m² is er ook een tv-kamer waar ze wss echt tv kijken ipv de woonkamer met de haard en de bijna-plafond tv. Zou me niet verbazen dat ze na een tijd die tv niet meer aan hebben gezet en louter screensavers/muziekvideo's tonen tijdens feesten.

Terug
Bovenaan