nokeyboard
Well-known member
Moet een relatief nieuw huis van 400 m2 op 11.5 are grond in Limburg dan 500k kosten?Het belangrijkste is, dat dit een huis is in Limburg dat voor bijna een miljoen te koop gezet is en wordt.
Ik herhaal... Limburg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet een relatief nieuw huis van 400 m2 op 11.5 are grond in Limburg dan 500k kosten?Het belangrijkste is, dat dit een huis is in Limburg dat voor bijna een miljoen te koop gezet is en wordt.
Ik herhaal... Limburg.
Moet dat ?Moet een relatief nieuw huis van 400 m2 op 11.5 are grond in Limburg dan 500k kosten?
. Al is het op te letten met 2013, dat is nog de tijd dat je kon weg geraken met 4 - 6 cm isolatie. Wat enerzijds een stuk zonde is.Het is in Bolderberg, kort bij het Circuit.Het belangrijkste is, dat dit een huis is in Limburg dat voor bijna een miljoen te koop gezet is en wordt.
Ik herhaal... Limburg.
Die villawijk was normaliter korter bij dacht ik.Het is in Bolderberg, kort bij het Circuit.
Daar zijn heel wat huizen waar ze abnormaal hoge prijzen voor vragen, zelfs voor oudere huizen waar heel wat werk aan is om die deftig on orde te brengen.
Het is niet alleen die wijk aan het circuit zelf waar de prijzen zo hoog zijn.Die villawijk was normaliter korter bij dacht ik.
In ieder geval, die villawijk zou ik niet willen wonen, veel te veel gedoe met dat circuit. Als je in centrum Zolder zit heb je al genoeg geluidslast ervan.
Ik was al aan het denken bij de foto's: "amai dat is precies een nieuwbouw recht uit 2010. Maar dat kan niet want de oprit is niet aangelegd."Ook opmerkelijk: het is een woning van 2013 en de 'voortuin' ziet er nog steeds uit als een werf. Vraag me af of die mens daar effectief klanten ontving. Ook weer die schimmelsteen... Als architect moet ge toch beter weten. Niemand gaat daar een miljoen voor geven.
Dat huis schreeuwt precies ook dat er ne vent alleen in gewoond heeft en daar allemaal geen goesting of tijd voor had.Ik was al aan het denken bij de foto's: "amai dat is precies een nieuwbouw recht uit 2010. Maar dat kan niet want de oprit is niet aangelegd."
Geld was duidelijk geen issue:Dit staat nog steeds te koop (wel serieus gezakt in prijs) maar 2 huizen verder staat dit pareltje te koop nu.
Is ooit in het programma miljoenenhuizen geweest, prachtige woning.
Staat altijd wat lekkers op de oprit en dan heb ik het niet over de eigenares.

Of geen geld? Misschien loopt zijn architectenbureau niet zo vlot? Hoe dan ook, voor dat geld verwacht ik een afgewerkte woning in Limburg.Dat huis schreeuwt precies ook dat er ne vent alleen in gewoond heeft en daar allemaal geen goesting of tijd voor had.
Wat bedoel je hiermee?
Of geen geld? Misschien loopt zijn architectenbureau niet zo vlot? Hoe dan ook, voor dat geld verwacht ik een afgewerkte woning in Limburg.

Voor dat geld koop ik mij een bouwgrond in Boekt tussen de €300 en €400k (dan heb je 15 are+) en probeer ik zelf iets naar mijn goesting erop te zetten. Geen idee wel hoe ver je komt met € 600k![]()
Een huis de uitstraling geven van een kantoor met refter is ook een kunst, denk ik?
Zoek de gezelligheid. Kan iemand ze vinden?
Die villawijk was normaliter korter bij dacht ik.
In ieder geval, die villawijk zou ik niet willen wonen, veel te veel gedoe met dat circuit. Als je in centrum Zolder zit heb je al genoeg geluidslast ervan.
Het aanbod in Boekt begint toch serieus te slinken nu ze elke vierkante meter vol hebben gebouwd met appartementen in het centrum van Boekt. Je gaat snel moeten zijn om nog zo'n stuk grond te vinden daar.
Ferm overdreven trouwens. Ik woon in Boekt en er is amper overlast. Als de wind verkeerd staat, hoor je ze soms rijden. Is zeker niet storend.
Is wel een keuken met amper kasten.
Tegenwoordig zijn zelfs ziekenhuizen met meer warmte en gezelligheid ingericht.Een huis de uitstraling geven van een kantoor met refter is ook een kunst, denk ik?
Zoek de gezelligheid. Kan iemand ze vinden?
Brugse rand, dicht bij de binnenstad, met een vergunde airbnb? Oorspronkelijke kost van zo'n woning + zo'n verbouwing gaan de huidige eigenaars er waarschijnlijk ook weinig winst op maken.Wel duur, zeker met zo weinig grond.
Bij de keuken heb ik ook het gevoel dat die ingericht is door iemand die de keuken niet veel gebruiktIs wel een keuken met amper kasten.
Die twee ovens staan echt wel super onhandig geplaatst :/
Wel mooi huis
Of die zijn eigen gemak minder belangrijk vindt dan het zicht. De plaatsing van de oven en weinig kasten zijn al zeer vreemd. Maar dan ook: