Opmerkelijke huizen te koop

Het belangrijkste is, dat dit een huis is in Limburg dat voor bijna een miljoen te koop gezet is en wordt.
Ik herhaal... Limburg :p.
Het is in Bolderberg, kort bij het Circuit.
Daar zijn heel wat huizen waar ze abnormaal hoge prijzen voor vragen, zelfs voor oudere huizen waar heel wat werk aan is om die deftig on orde te brengen.

Het is in Bolderberg, kort bij het Circuit.
Daar zijn heel wat huizen waar ze abnormaal hoge prijzen voor vragen, zelfs voor oudere huizen waar heel wat werk aan is om die deftig on orde te brengen.
Die villawijk was normaliter korter bij dacht ik.

In ieder geval, die villawijk zou ik niet willen wonen, veel te veel gedoe met dat circuit. Als je in centrum Zolder zit heb je al genoeg geluidslast ervan.

Ook opmerkelijk: het is een woning van 2013 en de 'voortuin' ziet er nog steeds uit als een werf. Vraag me af of die mens daar effectief klanten ontving. Ook weer die schimmelsteen... Als architect moet ge toch beter weten. Niemand gaat daar een miljoen voor geven.
Ik was al aan het denken bij de foto's: "amai dat is precies een nieuwbouw recht uit 2010. Maar dat kan niet want de oprit is niet aangelegd."

Ik was al aan het denken bij de foto's: "amai dat is precies een nieuwbouw recht uit 2010. Maar dat kan niet want de oprit is niet aangelegd."
Dat huis schreeuwt precies ook dat er ne vent alleen in gewoond heeft en daar allemaal geen goesting of tijd voor had.

Dit staat nog steeds te koop (wel serieus gezakt in prijs) maar 2 huizen verder staat dit pareltje te koop nu.

Is ooit in het programma miljoenenhuizen geweest, prachtige woning.

Staat altijd wat lekkers op de oprit en dan heb ik het niet over de eigenares.

Geld was duidelijk geen issue:
"een verwarmd buitenzwembad" dat niet overdekt is :eek:

Dat huis schreeuwt precies ook dat er ne vent alleen in gewoond heeft en daar allemaal geen goesting of tijd voor had.
Of geen geld? Misschien loopt zijn architectenbureau niet zo vlot? Hoe dan ook, voor dat geld verwacht ik een afgewerkte woning in Limburg.

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je hiermee?

Die witte vlekken op die donkere steen. Voorgevel zie je het heel goed.

Of geen geld? Misschien loopt zijn architectenbureau niet zo vlot? Hoe dan ook, voor dat geld verwacht ik een afgewerkte woning in Limburg.

Voor dat geld koop ik mij een bouwgrond in Boekt tussen de €300 en €400k (dan heb je 15 are+) en probeer ik zelf iets naar mijn goesting erop te zetten. Geen idee wel hoe ver je komt met € 600k :p

Voor dat geld koop ik mij een bouwgrond in Boekt tussen de €300 en €400k (dan heb je 15 are+) en probeer ik zelf iets naar mijn goesting erop te zetten. Geen idee wel hoe ver je komt met € 600k :p

Het aanbod in Boekt begint toch serieus te slinken nu ze elke vierkante meter vol hebben gebouwd met appartementen in het centrum van Boekt. Je gaat snel moeten zijn om nog zo'n stuk grond te vinden daar.

Die villawijk was normaliter korter bij dacht ik.

In ieder geval, die villawijk zou ik niet willen wonen, veel te veel gedoe met dat circuit. Als je in centrum Zolder zit heb je al genoeg geluidslast ervan.

Ferm overdreven trouwens. Ik woon in Boekt en er is amper overlast. Als de wind verkeerd staat, hoor je ze soms rijden. Is zeker niet storend.

Het aanbod in Boekt begint toch serieus te slinken nu ze elke vierkante meter vol hebben gebouwd met appartementen in het centrum van Boekt. Je gaat snel moeten zijn om nog zo'n stuk grond te vinden daar.

Ik zie toch nog meer dan genoeg gronden te koop staan. Een stuk of 5-6. Swevers heeft er vorige week nog 4 te koop gezet. Villawijk Boekt (Eikhof, Boektlaan, ...).
Boekt centrum ga je inderdaad niets meer vinden.

Ferm overdreven trouwens. Ik woon in Boekt en er is amper overlast. Als de wind verkeerd staat, hoor je ze soms rijden. Is zeker niet storend.

Hangt af van de wind zoals je zegt. En het kan zijn dat er ondertussen maatregelen genomen zijn om de overlast te beperken. Is ondertussen ook weer 10+ jaar geleden dat ik in de tuin van mijn grootmoeder, centrum Zolder, tijdens die momenten heb gezeten waarbij je effectief die motoren hoorde brullen van ver. Tijdens oa. de 24 uren van Zolder was dat toch wel storend en irritant. (maar moet je maar tegenkunnen als je in die omgeving gaat wonen)
Al zal het ook wel afhangen van waar je zit in boekt.

Maar ik vind het wel belangrijk dat je als je in die omgeving koopt dat je u er niet door laat verrassen.

Is wel een keuken met amper kasten.

Die twee ovens staan echt wel super onhandig geplaatst :/

Wel mooi huis
Bij de keuken heb ik ook het gevoel dat die ingericht is door iemand die de keuken niet veel gebruikt :p Of die zijn eigen gemak minder belangrijk vindt dan het zicht. De plaatsing van de oven en weinig kasten zijn al zeer vreemd. Maar dan ook:
Ik zie geen eetkamer op de foto's, dat betekent dat het eiland dus de eetplaats is. Dus nog minder plek in de keuken als er effectief iemand aan tafel zit.
De enige mogelijkheid die ik zie voor koelkast, is een laag tafelmodel ergens. Ik vermoed naast de oven. Ik zou toch een grotere koelkast in de keuken zelf willen. Ik zie nergens op de foto's een berging met nog een koelkast... Mogelijks achter één van de zwarte wanden in de gang maar in mijn ogen super onpraktisch.

En het is niet enkel de keuken. Zie de foto van het zicht als de voordeur open is:
lYGeH23.png

Veel plezier met je boodschappen naar daar te dragen. De keuken/living is daar beneden en vermoedelijk berging ook.

En ik zie direct al waarom.
Het is het huis van een interieurarchtiect: https://www.lab-designburo.com/
+

Ziet er schoon uit, maar op veel vlakken is het ingericht voor het zicht en niet voor in te wonen. Goed als ze er een koper voor vinden maar zou niets voor mij zijn.

Terug
Bovenaan