...
Troeven:
Zwembad
![]()
"Zwembad met grote tuin". Inclusief de binnentuin die intussen in de veranda groeit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...
Troeven:
Zwembad
![]()
En ook 'Vele mogelijkheden!'. Of maw plat leggen en iets deftig opzetten.![]()
Architectenwoning te koop - Izegemsestraat 114, 8800 Roeselare
Deze woning is gelegen op een ruim perceel, kortbij het centrum van Rumbeke, dit met een vlotte bereikbaarheid naar het stadscentrum van Roeselare, Izegem en de E403.De indeling is als volgt: Ruime oprit - inkomhal - vestiaire - apart toilet - ruimewww.vastgoedsinnaeve.be
Troeven:
Zwembad
![]()
Alvast een interessanter stuk vastgoed dan de gemiddelde blokkendoos die wordt neergezet.En ook 'Vele mogelijkheden!'. Of maw plat leggen en iets deftig opzetten.
Eigenlijk mooi stukje bouwgrond.
Afgaande op foto's is dit wel de definitie van een blokkendoos.Alvast een interessanter stuk vastgoed dan de gemiddelde blokkendoos die wordt neergezet.
Op de vloer ja, niet tegen het plafond.Toffe living wel. Ik hou van plankskes tegenwoordig.
Overijse, Tervuren,... zijn toch al heel lang heel dure gemeenten? Ik vind die prijs toch niet zo heel uitzonderlijk voor die kanten.Hier in de wijk te koop; niet per se uitzonderlijk maar mssn wel opmerkelijk dat de vraagprijs voor dergelijke woningen hier al snel richting 1 miljoen gaat
De vastgoedmakelaar in Tervuren - Ifac Service
www.ifacservice.be
Wij hebben ons huis, minder dan 1km verder, aan 450k EUR gekocht, op een groter stuk grond en een gelijkaardige bebouwing; daarom dat ik toch wat verrast was.Overijse, Tervuren,... zijn toch al heel lang heel dure gemeenten? Ik vind die prijs toch niet zo heel uitzonderlijk voor die kanten.
Hoeveel jaar geleden?Wij hebben ons huis, minder dan 1km verder, aan 450k EUR gekocht, op een groter stuk grond en een gelijkaardige bebouwing; daarom dat ik toch wat verrast was.
Haha wel 5 jaar terug, en een wat ouder bouwjaar, dat welHoeveel jaar geleden?

5K ki elk jaar
Vrienden van mij hebben daar ook een woning van over het miljoen
![]()
Exclusieve bel-etage woning met adembenemend uitzicht | Living Stone
Beleef luxe in deze moderne bel-etage woning met infinity pool en panoramisch uitzicht over de Demervallei. Geniet van een lichtrijke leefruimte, 3 slaapkamers, 2 stijlvolle badkamers en een tuin die perfect is voor zomerse avonden. Rust, privacy en verfijnd design komen hier samen. Interesse...living-stone.be
Geen idee wat ik nu hier van moet vinden.
Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting

Dat is volgens mij, oordelen puur op´t zicht, prefab-betonbouw. Dus qua "potentie" en eventuele aanpassing vd inrichting vrees ik dat ge wel eens bedrogen kon uitkomen. Daar is bvb qua plaatsing technieken (stopcontacten, lichtpunten, schakelaars,....) 0.0 flexibiliteit of aanpassing mogelijk zonder enorme kosten![]()
Exclusieve bel-etage woning met adembenemend uitzicht | Living Stone
Beleef luxe in deze moderne bel-etage woning met infinity pool en panoramisch uitzicht over de Demervallei. Geniet van een lichtrijke leefruimte, 3 slaapkamers, 2 stijlvolle badkamers en een tuin die perfect is voor zomerse avonden. Rust, privacy en verfijnd design komen hier samen. Interesse...living-stone.be
Geen idee wat ik nu hier van moet vinden.
Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting
Je stijl is Duitse bunkers?
EDIT: ik had de straatnaam niet gezien. "Franse liniestraat"![]()
Dat is volgens mij, oordelen puur op´t zicht, prefab-betonbouw. Dus qua "potentie" en eventuele aanpassing vd inrichting vrees ik dat ge wel eens bedrogen kon uitkomen. Daar is bvb qua plaatsing technieken (stopcontacten, lichtpunten, schakelaars,....) 0.0 flexibiliteit of aanpassing mogelijk zonder enorme kosten
Eerder doorn in het oog van de buurtEerder een opmerkelijk project: https://hoostknokkeheist.be/aanbod
Wij zijn hier nu de liften aan het plaatsen en ben toch wel benieuwd om dit gebouw te zien als het volledig klaar is.
Zal wel de eyecatcher van de buurt worden.
Eerder een opmerkelijk project: https://hoostknokkeheist.be/aanbod
Wij zijn hier nu de liften aan het plaatsen en ben toch wel benieuwd om dit gebouw te zien als het volledig klaar is.
Zal wel de eyecatcher van de buurt worden.
. Maar niet Knokke.