Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat zeg, semi bungalow met een halve kelder er onder? De foto's zijn waarschijnlijk genomen met een Seniorensmartphone met 2MP camera. De 90's Mercedes en rollator spreken boekdelen. De tuin, lijkt me gewoon illegaal om zoveel kiezels te smijten. Daar is werk aan om dat weg te krijgen. Palmbomen, yeah right.
Niet zo ver van hier.
Duidelijk te merken dat het een privé verkoper is: cliché tekstje + heel onflatterende foto's ( al is het gewoon ook geen mooi huis imo). Afrijselijke ligging ook: vlakbij N16 en een spoorweg...
Weer een boomer die zijn mottig kot zwaar overschat.
Ik vraag mij soms af of we niet te veel hebben betaald voor ons huis + of de reeds gedane ( en eventuele toekomstige) investeringen in ons huis wel zouden kunnen recupereren bij een eventuele verkoop, maar als dit voor de vraagprijs verkocht geraakt, dan kan ik op mijn 2 oren slapen![]()
Niet zo ver van hier.
Duidelijk te merken dat het een privé verkoper is: cliché tekstje + heel onflatterende foto's ( al is het gewoon ook geen mooi huis imo). Afrijselijke ligging ook: vlakbij N16 en een spoorweg...
Weer een boomer die zijn mottig kot zwaar overschat.
Ik vraag mij soms af of we niet te veel hebben betaald voor ons huis + of de reeds gedane ( en eventuele toekomstige) investeringen in ons huis wel zouden kunnen recupereren bij een eventuele verkoop, maar als dit voor de vraagprijs verkocht geraakt, dan kan ik op mijn 2 oren slapen![]()
Stand van de zon volgens mij.Is die mens zijn gsm misschien gewoon kapot?
Bovenste derde van de foto's is altijd donker
mooi gevonden wel, geeft een andere betekenis aan 'ge moogt op de bank slapen vanavond'
Die trap op foto 3. zo precies uit de jaren 50 en het is blijven stilstaan. De deur dat je daar beneden ziet, enkel bereikbaar onder de trap? handig![]()
Het bizarre is dat er wel een aparte slaapkamer is (wel zonder deur). Wie of wat gaat daar nu boven slapen?Nee hé, een "schitterende mezzanine". Straf eufemisme voor een lattenbodem die aan de muur is bevestigd.
Het is om uw gasten toch de optie te bieden om ergens te kunnen crashen. Letterlijk dan.Het bizarre is dat er wel een aparte slaapkamer is (wel zonder deur). Wie of wat gaat daar nu boven slapen?
Wel zot dat ze daar 21 foto's hebben van kunnen maken.
Toegewezen voor 225k. Broek toch gescheurd ze.Voor de verkoper is Biddit niet bindend.
![]()
Huis te koop in Puurs-Sint-Amands - € 499.000
Huis te koop in Puurs-Sint-Amands met 4 slaapkamerswww.immoscoop.be
Door die foto's aan 't gaan, eerste bedenking: die grond moet je al laten saneren met al die wrakken er op. Dan: wie vraagt er nu zoveel geld voor dat afgeleefd kot? En dan ... kwam ik aan het interieur. Wtf is da :')![]()
"Concierge: nee"Nog wel een leuk optrekje.
Dat moet toch van een drugsdealer zijn of zo, wie doet dat nu?![]()