Opmerkelijke huizen te koop

Niet zo ver van hier.
Duidelijk te merken dat het een privé verkoper is: cliché tekstje + heel onflatterende foto's ( al is het gewoon ook geen mooi huis imo). Afrijselijke ligging ook: vlakbij N16 en een spoorweg...
Weer een boomer die zijn mottig kot zwaar overschat.
Ik vraag mij soms af of we niet te veel hebben betaald voor ons huis + of de reeds gedane ( en eventuele toekomstige) investeringen in ons huis wel zouden kunnen recupereren bij een eventuele verkoop, maar als dit voor de vraagprijs verkocht geraakt, dan kan ik op mijn 2 oren slapen :crazy:
Wat is dat zeg, semi bungalow met een halve kelder er onder? De foto's zijn waarschijnlijk genomen met een Seniorensmartphone met 2MP camera. De 90's Mercedes en rollator spreken boekdelen. De tuin, lijkt me gewoon illegaal om zoveel kiezels te smijten. Daar is werk aan om dat weg te krijgen. Palmbomen, yeah right.

Niet zo ver van hier.
Duidelijk te merken dat het een privé verkoper is: cliché tekstje + heel onflatterende foto's ( al is het gewoon ook geen mooi huis imo). Afrijselijke ligging ook: vlakbij N16 en een spoorweg...
Weer een boomer die zijn mottig kot zwaar overschat.
Ik vraag mij soms af of we niet te veel hebben betaald voor ons huis + of de reeds gedane ( en eventuele toekomstige) investeringen in ons huis wel zouden kunnen recupereren bij een eventuele verkoop, maar als dit voor de vraagprijs verkocht geraakt, dan kan ik op mijn 2 oren slapen :crazy:

Inderdaad, zwaar overschat.

En die steentjes, moet dat toch niet de "tuin" voorstellen? Precies de parking van een dancing in de jaren '90. Of te zien aan de spullen die er allemaal instaan of rondslingeren: een rommelmarkt die men vergat op te ruimen na afloop.

mooi gevonden wel, geeft een andere betekenis aan 'ge moogt op de bank slapen vanavond'
Die trap op foto 3. zo precies uit de jaren 50 en het is blijven stilstaan. De deur dat je daar beneden ziet, enkel bereikbaar onder de trap? handig :shutup:

Nee hé, een "schitterende mezzanine". Straf eufemisme voor een lattenbodem die aan de muur is bevestigd.
Het bizarre is dat er wel een aparte slaapkamer is (wel zonder deur). Wie of wat gaat daar nu boven slapen?

All things considered is dat geen slechte prijs voor een gezellige studio in het centrum. Maar ik denk dat de rare constructie mensen zal afschrikken.

Die opzichtige bling bling interieurs heb ik al bij meerdere advertenties gezien. Het is een (wan)smaak met gouden "tronen", te grote (Perzische) tapijten en gigantische kroonlusters waar je je hoofd bijna aan stoot. Wss baseren die zich op dicht lichtend voorbeeld (maar met 15 m² is een reguliere woonkamer daar totaal ongeschikt voor):

ad_213248872.jpg

Terug
Bovenaan