Opmerkelijke huizen te koop

Opvallende keuze om een kunstige foto van te maken :sop:
Met al die spinnenwebben en onkruid

217037207086203192044169020159162175203210119179

Troeven:
Zwembad

:unsure:
En ook 'Vele mogelijkheden!'. Of maw plat leggen en iets deftig opzetten.

Eigenlijk mooi stukje bouwgrond.

Alvast een interessanter stuk vastgoed dan de gemiddelde blokkendoos die wordt neergezet.
Afgaande op foto's is dit wel de definitie van een blokkendoos.
Een blokkendoos van de jaren 70 mag dan iets meer charme hebben dan de hedendaagse blokkendozen maar het blijft een blokkendoos.
Mijn reactie was vooral gericht op de staat in welke het huis zich bevindt.

Overijse, Tervuren,... zijn toch al heel lang heel dure gemeenten? Ik vind die prijs toch niet zo heel uitzonderlijk voor die kanten.
Wij hebben ons huis, minder dan 1km verder, aan 450k EUR gekocht, op een groter stuk grond en een gelijkaardige bebouwing; daarom dat ik toch wat verrast was.

5K ki elk jaar

Vrienden van mij hebben daar ook een woning van over het miljoen

Waarom is dat zo hoog ?

Heb een net iets groter huis en grond en betaal minder als 2k.

EPC wel stukken slechter maar kwa energie kosten mag het al 4k zijn voordat ik het verschil in KI goedmaak.

Geen idee wat ik nu hier van moet vinden.
Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting

Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting

Je stijl is Duitse bunkers?
EDIT: ik had de straatnaam niet gezien. "Franse liniestraat" :p

Dat is volgens mij, oordelen puur op´t zicht, prefab-betonbouw. Dus qua "potentie" en eventuele aanpassing vd inrichting vrees ik dat ge wel eens bedrogen kon uitkomen. Daar is bvb qua plaatsing technieken (stopcontacten, lichtpunten, schakelaars,....) 0.0 flexibiliteit of aanpassing mogelijk zonder enorme kosten

Je stijl is Duitse bunkers?
EDIT: ik had de straatnaam niet gezien. "Franse liniestraat" :p

Dat is volgens mij, oordelen puur op´t zicht, prefab-betonbouw. Dus qua "potentie" en eventuele aanpassing vd inrichting vrees ik dat ge wel eens bedrogen kon uitkomen. Daar is bvb qua plaatsing technieken (stopcontacten, lichtpunten, schakelaars,....) 0.0 flexibiliteit of aanpassing mogelijk zonder enorme kosten

Ik bedoelde met potentie de ligging (bel etage) en de ruime oppervlaktes/ruimtes

Daar was zoveel meer van te maken dan wat ze hier hebben gedaan.

Die prefab betonbouw vind ik absoluut iets hebben, al zou ik enkel de welfsels bloot laten, maar je moet op voorhand echt alles al weten en vastleggen

Terug
Bovenaan