Waarom verkoop je het dan ?
Omdat ik kapitaal nodig heb om een bedrijf over te nemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom verkoop je het dan ?
Bij ons in de regio (ten zuiden van Gent) staan woningen tussen de pakweg 350k en 600k toch niet lang te koop, integendeel.
Als het lang te koop staat is het ofwel een specialere eigendom (winkelpand erbij, magazijn, weides voor paarden,...) of echt in de hogere budgetten vanaf 800k.
Daar zijn toch opties voor?
Dat was voordeliger als inbrengen als onderpand voor die lening bij de bank ?Ja, er zijn veel opties. Eén daarvan is uw opbrengsteigendom verkopen en bijkomend een lening vragen aan de bank.
www.accentvastgoed.be
Ik heb het nog niet gevonden in deze thread maar het huis van de Pfaffs staat nog altijd te koop (en ze kwamen al van een vorige woning die 8 jaar te koop stond):
![]()
Jean-Marie en Carmen Pfaff verkopen hun villa in Brasschaat: “Meer dan ooit op zoek naar rust”
Jean-Marie Pfaff (70) en Carmen (67) hebben beslist hun villa in Brasschaat te koop te zetten. Voor de ruime woonst - op een perceel van 3970 m² - vraagt het koppel 965.000 euro. De twee zijn op zoek naar rust en ondervinden dat de villa te groot wordt voor hen alleen, vertelt hun dochter Kelly...www.hln.be
Nieuwsblad - Villa Pfaff raakt maar niet verkocht: waaraan kan dat liggen? “In vastgoedtermen zeggen we dat de woning verbrand is”
Die 377 m² halen ze enkel met de bijgebouwen. Het ligt denk ik in een hoek van Brasschaat die net iets te afgelegen is. En hoewel dat Nieuwsblad artikel spreekt dat mensen niet zoveel gras willen maaien lijkt de villa van buiten en binnen toch een renovatieverhaal voor het rijker clienteel dat ze willen aanspreken. Het hoofdgebouw zal wss ook wat te klein uitvallen relatief gezien. Dat militair schietveld even verderop zal ook niet echt helpen.Panden Te koop - accent vastgoed
www.accentvastgoed.be

Ik heb het nog niet gevonden in deze thread maar het huis van de Pfaffs staat nog altijd te koop (en ze kwamen al van een vorige woning die 8 jaar te koop stond):
![]()
Jean-Marie en Carmen Pfaff verkopen hun villa in Brasschaat: “Meer dan ooit op zoek naar rust”
Jean-Marie Pfaff (70) en Carmen (67) hebben beslist hun villa in Brasschaat te koop te zetten. Voor de ruime woonst - op een perceel van 3970 m² - vraagt het koppel 965.000 euro. De twee zijn op zoek naar rust en ondervinden dat de villa te groot wordt voor hen alleen, vertelt hun dochter Kelly...www.hln.be
Nieuwsblad - Villa Pfaff raakt maar niet verkocht: waaraan kan dat liggen? “In vastgoedtermen zeggen we dat de woning verbrand is”
Die 377 m² halen ze enkel met de bijgebouwen. Het ligt denk ik in een hoek van Brasschaat die net iets te afgelegen is. En hoewel dat Nieuwsblad artikel spreekt dat mensen niet zoveel gras willen maaien lijkt de villa van buiten en binnen toch een renovatieverhaal voor het rijker clienteel dat ze willen aanspreken. Het hoofdgebouw zal wss ook wat te klein uitvallen relatief gezien. Dat militair schietveld even verderop zal ook niet echt helpen.Panden Te koop - accent vastgoed
www.accentvastgoed.be
Nee hé, een "schitterende mezzanine". Straf eufemisme voor een lattenbodem die aan de muur is bevestigd.

De mooie tuin maakt wel veel goed.
Niet zo ver van hier.
Duidelijk te merken dat het een privé verkoper is: cliché tekstje + heel onflatterende foto's ( al is het gewoon ook geen mooi huis imo). Afrijselijke ligging ook: vlakbij N16 en een spoorweg...
Weer een boomer die zijn mottig kot zwaar overschat.