Opmerkelijke huizen te koop

Elke binnenmuur is gyproc zonder isolatie
Ideaal dus om met een gezin te wonen :unsure:
Dat kan je toch helemaal niet weten?

Het is niet omdat ze die garage, die wellicht buiten het beschermd volume zit, (nog) niet geïsoleerd hebben of dat klaarblijkelijk de inkom nog niet af is, dat er in de rest van de (binnen)muren geen isolatie zou zitten. Integendeel, je ziet wel degelijk isolatie in dat open stuk boven de opening tussen de garage en ik vermoed de keuken.

En er kan evengoed achter de Gyproc mogelijks nog een OSB zitten, wat ook de akoestische norm verbeterd.

Dus nee, spreken over een "kartonnen krot" is een enorme overdrijving en gewoon fout.

Bij ons achter de hoek, hebben ze een paar jaar terug gekocht voor “appel en een ei”, net geen 2 miljoen.

Volledig gerenoveerd en staat terug te koop.

:love:

Bij ons achter de hoek, hebben ze een paar jaar terug gekocht voor “appel en een ei”, net geen 2 miljoen.

Met al die motors/race memorabilia ben ik wel benieuwd wat er in de garage staat.

Met al die motors/race memorabilia ben ik wel benieuwd wat er in de garage staat.

Awel geen idee eigenlijk, heb de garage nooit open gezien.

Er stond buiten altijd een Range Rover van de jaren ‘90, zag er van ver serieus afgeleefd uit en een Audi 100 (quattro?).

Nooit moderne wagens gezien.

Lijkt me nog praktisch ook, simpele tuin met dikke bomen, zwembad met een dak, … niet slecht

Dat kan je toch helemaal niet weten?

Het is niet omdat ze die garage, die wellicht buiten het beschermd volume zit, (nog) niet geïsoleerd hebben of dat klaarblijkelijk de inkom nog niet af is, dat er in de rest van de (binnen)muren geen isolatie zou zitten. Integendeel, je ziet wel degelijk isolatie in dat open stuk boven de opening tussen de garage en ik vermoed de keuken.

En er kan evengoed achter de Gyproc mogelijks nog een OSB zitten, wat ook de akoestische norm verbeterd.

Dus nee, spreken over een "kartonnen krot" is een enorme overdrijving en gewoon fout.
Lol

Ik blijf erbij alleen maar gyproc binnenmuren blijft een kartonnen kot waar je alles in hoort

Ik ben blij met mijn echte binnenmuren waar ik gewoon ook alles in kan rammen zonder na te denken het blijft wel hangen en ik hoor niet wat de persoon naast mij doet

Lol

Ik blijf erbij alleen maar gyproc binnenmuren blijft een kartonnen kot waar je alles in hoort

Ik ben blij met mijn echte binnenmuren waar ik gewoon ook alles in kan rammen zonder na te denken het blijft wel hangen en ik hoor niet wat de persoon naast mij doet
Oei, wat zijn "echte" binnenmuren?

Ik zou je een complete technische uitleg kunnen geven waarom je statements op niks slaan, maar gezien je jouw antwoord begint met "lol", vermoed ik dat je daar niet meteen voor open staat.

Jullie snappen denk ik niet hoe Gyproc met osb achter, en gevuld met glaswol zich gedraagt. Ik kan alles in mijn muren vijzen. Geen pluggen, geen betonboren.

En het is hier aardig stil binnen hoor.

Lol

Duidelijk 0,0 kennis van zaken.

Zoals al gezegd, de 'lol' zegt genoeg.
Ook 'echte binnenmuren' 🙃

Oei, wat zijn "echte" binnenmuren?

Ik zou je een complete technische uitleg kunnen geven waarom je statements op niks slaan, maar gezien je jouw antwoord begint met "lol", vermoed ik dat je daar niet meteen voor open staat.
Kom maar eens terug als je ooit een echte muur gezien hebt die niet omver valt als je eens niest.

Mijn huis staat hier paar pagina’s terug.
Spoiler mijn muren zijn niet gemaakt van papier en gips

Kom maar eens terug als je ooit een echte muur gezien hebt die niet omver valt als je eens niest.

Mijn huis staat hier paar pagina’s terug.
Spoiler mijn muren zijn niet gemaakt van papier en gips
We zouden hier ook op een normale manier kunnen discussiëren over de voor- en nadelen van houtskeletbouw tov gemetste bouw, maar met dergelijke insteek en manier van antwoorden heeft dat duidelijk echt geen zin.

Ik merk bij oa Found&Baker property toch vaker eens een “nieuwe voorwaarden”.
Niet ver van mijn deur nu ook een schelle af van de vraagprijs.

Ja, de (koop)markt is echt zwaar onderkoeld momenteel. We zijn onze "opbrengst"eigendom aan het verkopen en het is huilen met de pet op. We zullen wellicht met verlies moeten verkopen. Het is alsof de rentestijging van de afgelopen 2 jaar pas nu helemaal zijn effect bereikt heeft.
Ik hoor via via dat we niet de enigen zijn waarbij vastgoed erg lang te koop blijft staan. Wie tijd heeft kan het been stijf houden, wie onder tijdsdruk staat moet zijn prijs (fors) laten zakken.

Bij verhuur daarentegen staan ze in rijen aan te schuiven.

Terug
Bovenaan