Opmerkelijke huizen te koop

Alsof de palmboom en het kunstgras nog niet erg genoeg zijn, jawel, ze hebben een poster van een of ander strand in hun tuin hangen.

Toch een van de lelijkste huizen ooit gezien.

Bijlagen

• IMG_8085.jpeg
    IMG_8085.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 33
Volgens mij zijn dat gewoon zalige mensen dat daar wonen. Ergens wat geld bekomen en dan gewoon alles wat ze als kindje ooit wouden hebben maar nooit kregen, in en rond dat huis gezet (y) No shame, gewoon fun.

Volgens mij zijn dat gewoon zalige mensen dat daar wonen. Ergens wat geld bekomen en dan gewoon alles wat ze als kindje ooit wouden hebben maar nooit kregen, in en rond dat huis gezet (y) No shame, gewoon fun.
Allemaal goed en wel, tot ge moet verkopen en 700.000 euro blijkbaar niet het budget van een 6-jarige kleuter is.

Mensenlief, de makelaar heeft zich duidelijk uitgeleefd door van heel die woning ook 360° beelden te maken: https://www.immotijl.be/villa-te-koop-in-erpe-mere/6346813

Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer dingen ik ontdek: Darth Vader, een reusachtige hond in de tuin, een Boeddhabeeld (bingo!), Batman van 2 meter groot, 2 spidermen, een mancave met een gaming bureau weggeduwd in het kleinste hoekje van deze grote woning, een trap die midden in de dubbele garage uitkomt waardoor er geen wagen meer binnen kan, Winnie de Poeh en Teigetje die aan het copuleren zijn, ... dit huis is gewoon een goudmijn!

Weet iemand hoe je deze beelden kan opslaan? :laugh:

Mensenlief, de makelaar heeft zich duidelijk uitgeleefd door van heel die woning ook 360° beelden te maken: https://www.immotijl.be/villa-te-koop-in-erpe-mere/6346813

Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer dingen ik ontdek: Darth Vader, een reusachtige hond in de tuin, een Boeddhabeeld (bingo!), Batman van 2 meter groot, 2 spidermen, een mancave met een gaming bureau weggeduwd in het kleinste hoekje van deze grote woning, een trap die midden in de dubbele garage uitkomt waardoor er geen wagen meer binnen kan, Winnie de Poeh en Teigetje die aan het copuleren zijn, ... dit huis is gewoon een goudmijn!

En wat is dat met die Esso beeldjes eigenlijk :D ze hebben die in't groot en in't klein, maar ik had zoiets nog nooit gezien. Zit ook nog ergens ne pikachu achter de flessen drank verstopt :D

Je vergeet het beste detail.

Het is niet Darth Vader.
Het is een Darth Vader met Louis Vuitton print.

Het is toch duidelijk waar dat mensen problemen hebben om voorbij de meubels te kijken.
Allemaal goed en wel, tot ge moet verkopen en 700.000 euro blijkbaar niet het budget van een 6-jarige kleuter is.

Behalve die trap in de garage en mss de tuin is er toch niks mis aan dat huis? Is gewoon een standaard wit/beige interieur. Met een paar kleur elementjes die weg zijn op een weekend verven.

Het is niet alsof je dat huis koopt en er een darth vader buste bij krijgt.

Ondertussen gezakt naar 495k (in mei nog 595k)
Straks gratis :oi22:

Wel serieuze kosten aan om dat interieur van 60 jaar terug up-to-date te krijgen, en EPC 'F' is ook geen cadeau natuurlijk.
Al zijn er in die straat nog wel meer van die jaren '70 villa's verkocht die aan hoge prijzen te koop stonden, al weet je natuurlijk nooit of de kopers de vraagprijs betaald hebben of serieus minder konden bieden.

Wel serieuze kosten aan om dat interieur van 60 jaar terug up-to-date te krijgen, en EPC 'F' is ook geen cadeau natuurlijk.
Al zijn er in die straat nog wel meer van die jaren '70 villa's verkocht die aan hoge prijzen te koop stonden, al weet je natuurlijk nooit of de kopers de vraagprijs betaald hebben of serieus minder konden bieden.
Aan de andere kant zijn ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst. Alles hangt af van waardoor potentiële kopers zich al dan niet laten afschrikken of niet kunnen doorkijken.

Die prijs is toch vrij goedkoop voor zo'n huis en grond?
In Brussel betaal je diezelfde prijs voor een appartement.
De aankoop prijs is één ding maar wat je gaat betalen aan renovatie en onderhoud is nog iets anders. Om dat naar EPC A of B te brengen moet je dus 350m2 volledig gaan strippen en renoveren, wil niet weten wat dat gaan kosten en dan hebben we het nog niet over een gigantisch grote tuin die ook aangepakt moet worden.

De aankoop prijs is één ding maar wat je gaat betalen aan renovatie en onderhoud is nog iets anders. Om dat naar EPC A of B te brengen moet je dus 350m2 volledig gaan strippen en renoveren, wil niet weten wat dat gaan kosten en dan hebben we het nog niet over een gigantisch grote tuin die ook aangepakt moet worden.
Dan nog - prijs van dit zal lijkt me niet zo ver van de m2 van de bouwgrond. Ik heb liever zo een project waar je weet dat je moet ales moet strippen en renoveren (en dus ook naar eigen smaak terug opbouwen) dan de duizend en één projectjes waar de gemiddelde gammaklusser wat heeft zitten prutsen maar wel doorrekent alsof het een nieuwbouw is.

In dit geval miskijken volgens mij veel zich op het spuuglelijk interieur, die je toch gewoon gaat strippen. Veel mensen willen ook gewoon iets instapklaar, een mogelijke opportuniteit.

Jammer, niet meer online.
Heeft iemand de foto's :unsure:?

Ach, Kevin en Cindy hebben zo'n palmboom gezien tijdens hun all-inn vakantie in Torremolinos. Dan willen ze dat thuis ook hé.

Palmboom past compleet in het rijtje van de wansmaak. Wat ook niet mag ontbreken: kiezelvoortuin, kunstgras, standbeeld (kabouter, buddha, buldog,... -> afhankelijk wat die week in de Action te vinden is),...

Ecologisch gezien ook totaal absurd om een palmboom in de tuin te gaan houden.
Met het vruchtbare klimaat in België kunnen wel waardevollere dingen geplant worden. De vogels zullen u dankbaar zijn.
Die palmboom is volgens mij van plastic. No way dat die echt is.
Goddamn wat een aartslelijk interieur. Brrr ik krijg er rillingen van. Het zwembad vind ik anders wel mooi.

Terug
Bovenaan