Hoe kan jij die boom nu nog beoordelen, de link is offline?Die palmboom is volgens mij van plastic. No way dat die echt is.
Goddamn wat een aartslelijk interieur. Brrr ik krijg er rillingen van. Het zwembad vind ik anders wel mooi.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan jij die boom nu nog beoordelen, de link is offline?Die palmboom is volgens mij van plastic. No way dat die echt is.
Goddamn wat een aartslelijk interieur. Brrr ik krijg er rillingen van. Het zwembad vind ik anders wel mooi.

Staat nog online: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/erpe-mere/9420/20371235Hoe kan jij die boom nu nog beoordelen, de link is offline?![]()
Originele link werkte hier niet meer. Nu die boom nog eens goed bekeken, maar voor zover ik bomenkenner ben, lijkt me dat toch niet fake?
Stel je voor dat die eigenaar hier zit mee te lezen
Ge kunt niet verwachten dat iedereen uw smaakpalet deelt natuurlijk.Stel je voor dat die eigenaar hier zit mee te lezen
Bij mij is er een HOB 10cm over de scheiding gebouwd, geen idee wie in fout is maar lijkt me dat ze in procedureslag zittenHier is er eentje dom geweest. Weinig Vlaamse huizen zullen exact volgens bouwaanvraag neergepoot zijn, maar efkes 3 meter dieper gaan...
Biddit
Bent u op zoek naar een onroerend goed te koop in België? Koop of verkoop Online een goed op Biddit met het advies van uw notaris en in alle vertrouwen : huis, appartement, garage, grond, kantoren, commercieel gebouw of industrie.www.biddit.be
Verkocht voor 230k, auwch.Hier is er eentje dom geweest. Weinig Vlaamse huizen zullen exact volgens bouwaanvraag neergepoot zijn, maar efkes 3 meter dieper gaan...
Biddit
Bent u op zoek naar een onroerend goed te koop in België? Koop of verkoop Online een goed op Biddit met het advies van uw notaris en in alle vertrouwen : huis, appartement, garage, grond, kantoren, commercieel gebouw of industrie.www.biddit.be
Voor de verkoper is Biddit niet bindend.Verkocht voor 230k, auwch.
Hier is er eentje dom geweest. Weinig Vlaamse huizen zullen exact volgens bouwaanvraag neergepoot zijn, maar efkes 3 meter dieper gaan...
Biddit
Dit vind ik echt prachtig, spijtig dat dat aan zo een drukke baan ligt.
Ik zou daar, op de keuken na, niks aan veranderen
Genkersteenweg 292, Hasselt - Schatting en buurtinformatie op Realo
Wenst u te weten hoeveel Genkersteenweg 292, Hasselt waard is? Of wilt u meer weten over de buurt? Ontdek het nu op Realo.www.realo.be

De gustibus et coloribus...Is dat een grap?
Je hebt oude energieverslindende huizen met lelijke planché aan de binnenkant, maar die hebben vaak het voordeel dat ze meer charme hebben aan de buitenkant.
Je hebt daarnaast ook nieuwe energiezuinige huizen, maar die hebben vaak het nadeel dat ze weinig charme hebben. Genre blokkendoos/bunker.
Maar dit huis combineert beide nadelen. Oud en energieverslindend en lelijke planché aan de binnenkant, maar toch al de charmeloosheid van een moderne blokkendoos aan de buitenkant.![]()

Ik vind dit echt prachtig, ik bedoel dan vooral het interieur.Is dat een grap?
Je hebt oude energieverslindende huizen met lelijke planché aan de binnenkant, maar die hebben vaak het voordeel dat ze meer charme hebben aan de buitenkant.
Je hebt daarnaast ook nieuwe energiezuinige huizen, maar die hebben vaak het nadeel dat ze weinig charme hebben. Genre blokkendoos/bunker.
Maar dit huis combineert beide nadelen. Oud en energieverslindend en lelijke planché aan de binnenkant, maar toch al de charmeloosheid van een moderne blokkendoos aan de buitenkant.![]()

Of teveel voor zo’n kartonnen krotVerkocht voor 230k, auwch.
Is dat een grap?
Kartonnen krot? Care to explain?Of teveel voor zo’n kartonnen krot
Laat een scheet in de living en je hoort het in de garage
Elke binnenmuur is gyproc zonder isolatieKartonnen krot? Care to explain?