Opmerkelijke huizen te koop

Hier is er eentje dom geweest. Weinig Vlaamse huizen zullen exact volgens bouwaanvraag neergepoot zijn, maar efkes 3 meter dieper gaan...

Hier is er eentje dom geweest. Weinig Vlaamse huizen zullen exact volgens bouwaanvraag neergepoot zijn, maar efkes 3 meter dieper gaan...
Bij mij is er een HOB 10cm over de scheiding gebouwd, geen idee wie in fout is maar lijkt me dat ze in procedureslag zitten
De bouw staat al enkele jaren in stil (nog in ruwbouwfase), ben benieuwd hoe dat ooit gaat aflopen (

Verkocht voor 230k, auwch.

Het is een doe-het-zelver verhaal. Je ziet de matras in de garage.

Dit vind ik echt prachtig, spijtig dat dat aan zo een drukke baan ligt.

Ik zou daar, op de keuken na, niks aan veranderen :love:

Is dat een grap?

Je hebt oude energieverslindende huizen met lelijke planché aan de binnenkant, maar die hebben vaak het voordeel dat ze meer charme hebben aan de buitenkant.
Je hebt daarnaast ook nieuwe energiezuinige huizen, maar die hebben vaak het nadeel dat ze weinig charme hebben. Genre blokkendoos/bunker.

Maar dit huis combineert beide nadelen. Oud en energieverslindend en lelijke planché aan de binnenkant, maar toch al de charmeloosheid van een moderne blokkendoos aan de buitenkant. :unsure:

Is dat een grap?

Je hebt oude energieverslindende huizen met lelijke planché aan de binnenkant, maar die hebben vaak het voordeel dat ze meer charme hebben aan de buitenkant.
Je hebt daarnaast ook nieuwe energiezuinige huizen, maar die hebben vaak het nadeel dat ze weinig charme hebben. Genre blokkendoos/bunker.

Maar dit huis combineert beide nadelen. Oud en energieverslindend en lelijke planché aan de binnenkant, maar toch al de charmeloosheid van een moderne blokkendoos aan de buitenkant. :unsure:
De gustibus et coloribus...

Al deel ik hier wel jouw mening 😅

Is dat een grap?

Ik vind dit echt prachtig, ik bedoel dan vooral het interieur.

Ik weet dat het niet gangbaar is, maar ik zie dat soort 70’s wel interieur heel graag.

En dan de buitenkant, dat moet je ook in zijn tijd bekijken hè. Vergelijk dat toch niet met de mottige moderne blokkendoos van vandaag.

Dat zeteltje dat daar staat gaat trouwens al rap voor €15.000 :p

ps, het toch wel een opmerkelijk huis in mijn ogen. In tegenstelling tot de vele standaard dertien in een dozijn huizen die hier gepost worden.

Voor alle duidelijkheid: ik zou dit nooit kopen, en mijn huidige renovatie zal hier in geen enkel opzicht op lijken..

Is dat een grap?

Inderdaad en iemand had ook een tapijten fetisj
Die lavabo in de slaapkamer is ook zo weird

Ik merk bij oa Found&Baker property toch vaker eens een “nieuwe voorwaarden”.
Niet ver van mijn deur nu ook een schelle af van de vraagprijs.

Terug
Bovenaan