Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal goed en wel, tot ge moet verkopen en 700.000 euro blijkbaar niet het budget van een 6-jarige kleuter is.Volgens mij zijn dat gewoon zalige mensen dat daar wonen. Ergens wat geld bekomen en dan gewoon alles wat ze als kindje ooit wouden hebben maar nooit kregen, in en rond dat huis gezetNo shame, gewoon fun.
Hoe heeft die eigenlijk een vergunning gekregen voor dat heel spel in den hof?Blijkbaar bestaat er in Vlaanderen een microklimaat waar je gans het jaar tussen de palmbomen en op groen gras aan het zwembad kan liggen.

En wat is dat met die Esso beeldjes eigenlijkMensenlief, de makelaar heeft zich duidelijk uitgeleefd door van heel die woning ook 360° beelden te maken: https://www.immotijl.be/villa-te-koop-in-erpe-mere/6346813
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer dingen ik ontdek: Darth Vader, een reusachtige hond in de tuin, een Boeddhabeeld (bingo!), Batman van 2 meter groot, 2 spidermen, een mancave met een gaming bureau weggeduwd in het kleinste hoekje van deze grote woning, een trap die midden in de dubbele garage uitkomt waardoor er geen wagen meer binnen kan, Winnie de Poeh en Teigetje die aan het copuleren zijn, ... dit huis is gewoon een goudmijn!
Weet iemand hoe je deze beelden kan opslaan?![]()
ze hebben die in't groot en in't klein, maar ik had zoiets nog nooit gezien. Zit ook nog ergens ne pikachu achter de flessen drank verstopt 
Je vergeet het beste detail.Mensenlief, de makelaar heeft zich duidelijk uitgeleefd door van heel die woning ook 360° beelden te maken: https://www.immotijl.be/villa-te-koop-in-erpe-mere/6346813
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer dingen ik ontdek: Darth Vader, een reusachtige hond in de tuin, een Boeddhabeeld (bingo!), Batman van 2 meter groot, 2 spidermen, een mancave met een gaming bureau weggeduwd in het kleinste hoekje van deze grote woning, een trap die midden in de dubbele garage uitkomt waardoor er geen wagen meer binnen kan, Winnie de Poeh en Teigetje die aan het copuleren zijn, ... dit huis is gewoon een goudmijn!
Niet uiteraard. 100% verharding. Dat moet gewoon met de kraan helemaal opgebroken worden.Hoe heeft die eigenlijk een vergunning gekregen voor dat heel spel in den hof?
Allemaal goed en wel, tot ge moet verkopen en 700.000 euro blijkbaar niet het budget van een 6-jarige kleuter is.
![]()
Villa te koop in Eeklo - € 495.000 - 4 slaapkamers - 348m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en Eeklo. Prijs: € 495.000. Adres: Leopoldlaan 86 9900 — Eeklowww.immoweb.be
Wie heimwee heeft naar de interieurs van de jaren 70 en 80, het is de moment.
595k is eigenlijk nog een koopje. Het vroegere type “statige” villa.

Ondertussen gezakt naar 495k (in mei nog 595k)
Straks gratis![]()
Aan de andere kant zijn ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst. Alles hangt af van waardoor potentiële kopers zich al dan niet laten afschrikken of niet kunnen doorkijken.Wel serieuze kosten aan om dat interieur van 60 jaar terug up-to-date te krijgen, en EPC 'F' is ook geen cadeau natuurlijk.
Al zijn er in die straat nog wel meer van die jaren '70 villa's verkocht die aan hoge prijzen te koop stonden, al weet je natuurlijk nooit of de kopers de vraagprijs betaald hebben of serieus minder konden bieden.
Ondertussen gezakt naar 495k (in mei nog 595k)
Straks gratis![]()
De aankoop prijs is één ding maar wat je gaat betalen aan renovatie en onderhoud is nog iets anders. Om dat naar EPC A of B te brengen moet je dus 350m2 volledig gaan strippen en renoveren, wil niet weten wat dat gaan kosten en dan hebben we het nog niet over een gigantisch grote tuin die ook aangepakt moet worden.Die prijs is toch vrij goedkoop voor zo'n huis en grond?
In Brussel betaal je diezelfde prijs voor een appartement.
Dan nog - prijs van dit zal lijkt me niet zo ver van de m2 van de bouwgrond. Ik heb liever zo een project waar je weet dat je moet ales moet strippen en renoveren (en dus ook naar eigen smaak terug opbouwen) dan de duizend en één projectjes waar de gemiddelde gammaklusser wat heeft zitten prutsen maar wel doorrekent alsof het een nieuwbouw is.De aankoop prijs is één ding maar wat je gaat betalen aan renovatie en onderhoud is nog iets anders. Om dat naar EPC A of B te brengen moet je dus 350m2 volledig gaan strippen en renoveren, wil niet weten wat dat gaan kosten en dan hebben we het nog niet over een gigantisch grote tuin die ook aangepakt moet worden.
Daarnaast ligt het aan een drukke baan (lintbebouwing ten top)...

Jammer, niet meer online.Mensenlief, de makelaar heeft zich duidelijk uitgeleefd door van heel die woning ook 360° beelden te maken: https://www.immotijl.be/villa-te-koop-in-erpe-mere/6346813
?Jammer, niet meer online.
Heeft iemand de foto's?
Die palmboom is volgens mij van plastic. No way dat die echt is.Ach, Kevin en Cindy hebben zo'n palmboom gezien tijdens hun all-inn vakantie in Torremolinos. Dan willen ze dat thuis ook hé.
Palmboom past compleet in het rijtje van de wansmaak. Wat ook niet mag ontbreken: kiezelvoortuin, kunstgras, standbeeld (kabouter, buddha, buldog,... -> afhankelijk wat die week in de Action te vinden is),...
Ecologisch gezien ook totaal absurd om een palmboom in de tuin te gaan houden.
Met het vruchtbare klimaat in België kunnen wel waardevollere dingen geplant worden. De vogels zullen u dankbaar zijn.