Ik heb deze zelf niet gespot maar het is imo een gouden exemplaar.
Uit de beschrijving van het pand:
"Het hoogtepunt van deze woning is het geweldige terras waar je kunt ontspannen, barbecueën of gewoon genieten van een goed boek met een glas wijn. Stel je eens voor hoe geweldig het zou zijn om je zomeravonden door te brengen op dit idyllische terras!"

Link

Nog voor ik op de link klikte, wist ik dat Cannoodt was. Fantast van een mens is dat.
 
Ik heb deze zelf niet gespot maar het is imo een gouden exemplaar.
Uit de beschrijving van het pand:
"Het hoogtepunt van deze woning is het geweldige terras waar je kunt ontspannen, barbecueën of gewoon genieten van een goed boek met een glas wijn. Stel je eens voor hoe geweldig het zou zijn om je zomeravonden door te brengen op dit idyllische terras!"

Link
Die makelaar kan er bij al zijn panden wel wat van... :D
 
Incl keuken en aanleg tuin?
Alleen al aan grondwerken, grondafvoer en het plaatsen van keerwanden zijn wij aan ons perceel 30k kwijt.
Dat zijn zaken die vaak niet in de aanneming zitten.

Initiële offerte van de bouw (zonder keuken) zelf was inderdaad 470k maar daar zijn snel extra’s bijgekomen :).
Vraagje: heb jij nog prijzen van 2020-2021 gekregen? Of zit daar een geoot stuk 2022-2023 prijzen bij?
 

Een pooltafel als eettafel en overal verwijzingen naar Bob Marley en Jamaica. Knalgele en oranje wagens op de straat voor het huis zullen ook wel van de eigenaars zijn.
 

Marc Coucke verkoopt penthouse in Cadzand voor 8 miljoen euro: “Ideaal voor rijken die Knokke wat te veel ‘m’as tu vu’ vinden”


Allemaal heel mooi en zo, alleen... Ik hoop echt vurig dat onze Belgische projectontwikkelaars voor de rest met hun pollen van de Nederlandse kust afblijven. Ze hebben al van gans de Belgische kust een Atlantikwall gemaakt, ik denk echt niet dat er behoefte is om dit te gaan doortrekken in Nederland.

Als kind vaak aan de Belgische kust geweest, waar er door de band meer te doen is dan aan de Nederlandse kust. Dat heeft dus zeker zijn charmes. Maar ik was toch ook altijd blij om ergens terecht te kunnen waar het niet zo volgebouwd was en je nog werkelijk door de duinen naar de zee moest gaan, zoals in Cadzand.
 

Marc Coucke verkoopt penthouse in Cadzand voor 8 miljoen euro: “Ideaal voor rijken die Knokke wat te veel ‘m’as tu vu’ vinden”


Allemaal heel mooi en zo, alleen... Ik hoop echt vurig dat onze Belgische projectontwikkelaars voor de rest met hun pollen van de Nederlandse kust afblijven. Ze hebben al van gans de Belgische kust een Atlantikwall gemaakt, ik denk echt niet dat er behoefte is om dit te gaan doortrekken in Nederland.

Als kind vaak aan de Belgische kust geweest, waar er door de band meer te doen is dan aan de Nederlandse kust. Dat heeft dus zeker zijn charmes. Maar ik was toch ook altijd blij om ergens terecht te kunnen waar het niet zo volgebouwd was en je nog werkelijk door de duinen naar de zee moest gaan, zoals in Cadzand.
als de zeespiegel omhoog komt moeten we just wat beton storten op de benedenverdieping van die appartementen en tis in orde.
 

Marc Coucke verkoopt penthouse in Cadzand voor 8 miljoen euro: “Ideaal voor rijken die Knokke wat te veel ‘m’as tu vu’ vinden”


Allemaal heel mooi en zo, alleen... Ik hoop echt vurig dat onze Belgische projectontwikkelaars voor de rest met hun pollen van de Nederlandse kust afblijven. Ze hebben al van gans de Belgische kust een Atlantikwall gemaakt, ik denk echt niet dat er behoefte is om dit te gaan doortrekken in Nederland.

Als kind vaak aan de Belgische kust geweest, waar er door de band meer te doen is dan aan de Nederlandse kust. Dat heeft dus zeker zijn charmes. Maar ik was toch ook altijd blij om ergens terecht te kunnen waar het niet zo volgebouwd was en je nog werkelijk door de duinen naar de zee moest gaan, zoals in Cadzand.


Cadzand is de laatste jaren erg druk geworden. De redenen om naar Cadzand te gaan, zijn weg, want ze zijn daar ook verkeerd bezig. De rust was hun sterkte, maar de bouwwoede heeft er toegeslagen.

Nu, ik vertoef ook frequent in Cadzand. de twee recente blokken waar Coucke zijn penthouse heeft, daar zijn er al heel wat appartementen ondertussen van eigenaar veranderd.
 

Speciale bouw, akkoord. Maar 1.3 miljoen euro? :unsure:
Amaai, dat vind ik precies toch ook wel heel veel voor de regio :eek:.
 
Terug
Bovenaan