Serieus overpriced speakers ook daar in de living.
In de slaapkamer ook, maar wel een andere klasse :p
magnifieke-villa-met-binnenzwembad-en-perceel-bos-in-gavere022.jpg


Ik wil eigenlijk wel heel de AV-installatie in dat huis eens zien :p. Er lijken overal van die Bose melkdozen te hangen, dan staan er 3(?) dure speakers in de living, maar die staan niet aan de tv. En er lijken overal tv's in het huis te hangen? :p
 
In de slaapkamer ook, maar wel een andere klasse :p
magnifieke-villa-met-binnenzwembad-en-perceel-bos-in-gavere022.jpg


Ik wil eigenlijk wel heel de AV-installatie in dat huis eens zien :p. Er lijken overal van die Bose melkdozen te hangen, dan staan er 3(?) dure speakers in de living, maar die staan niet aan de tv. En er lijken overal tv's in het huis te hangen? :p
Die living zal volgens mij ook een vreselijke akoestiek hebben. Lijkt me een totale waste om daar zo een mostodonten neer te zetten. Ik kom ook even niet op het merk want ze komen me bekend voor.
 
Als dat de prijs was als het af was, zou het nog aanvaardbaar zijn, maar nu is het er idd over. Dat gezegd, Denderleeuw is het tweede grootste station van Oost-Vlaanderen na Gent. even op Maps gekeken. Redelijke ligging. Maar wat hebben ze met de voorgevel gedaan? Rockpanel?
Die ligging vind ik eerder een nadeel; stations hebben ook gure neveneffecten.

Die foto's zijn ook zo amateuristisch (de fotograaf zie je zowel in de spiegeling van de voordeur als het schuifraam; de buurman die zijn gras af doet staat er ook op) en boezemen niet echt vertrouwen in als ik zie hoe die werf "georganiseerd" en aangepakt is in het algemeen.

Op StreetView zie je ook een hilarische foto van de tussentijdse toestand (ramen en deuren zijn achteraf uit de gevelbekleding gezaagd?): https://goo.gl/maps/phS3zJPLNkrRzGmh6

En als je dan terug in de tijd gaat en ziet van welk huisje ze vertrokken zijn. Blijkbaar is de oprit ook gedeeld met de buur ernaast. Rode vlaggen, overal waar ik kijk...
 
Die ligging vind ik eerder een nadeel; stations hebben ook gure neveneffecten.

Die foto's zijn ook zo amateuristisch (de fotograaf zie je zowel in de spiegeling van de voordeur als het schuifraam; de buurman die zijn gras af doet staat er ook op) en boezemen niet echt vertrouwen in als ik zie hoe die werf "georganiseerd" en aangepakt is in het algemeen.

Op StreetView zie je ook een hilarische foto van de tussentijdse toestand (ramen en deuren zijn achteraf uit de gevelbekleding gezaagd?): https://goo.gl/maps/phS3zJPLNkrRzGmh6

En als je dan terug in de tijd gaat en ziet van welk huisje ze vertrokken zijn. Blijkbaar is de oprit ook gedeeld met de buur ernaast. Rode vlaggen, overal waar ik kijk...
Ze zitten in Welle, 't is niet dat ze vlak aan 't station wonen. Ik ken die buurt. Is vrij rustig. Maar goed punt van de gedeelde oprit. Die afbeeldingen van Google maps had ik ook al opgemerkt. Is aparte keuze, maar goed, als isolatie e.d. wel goed, zou ik er nog mee kunnen leven. Ik zou het weliswaar verwijderen en iets deftigs plaatsen, want het ziet er zelfs geen rockpanel uit, maar plastiek?!

Echter, zoals gezegd, te duur nu maar 420 is wat ze origineel vroegen voor een half-open woning hier in 't straat excl. 21% BTW.
 
ja maar dacht dat ge start vanaf pakt 75.000 en opbiedt met 1.000

Waarom is dat zo laag? Wat is het addertje? Da oud mensje ga haar rusthuiskamer niet kunnen betalen 🥺
Populariteit creëren zeker? Na 2 dagen alleszins al aan 385.000 EUR, en gaat nog sterk oplopen. Gezien de forse investeringen die nog moeten gedaan worden lijkt me dat toch vrij veel geld, los van de uitstekende locatie natuurlijk.
 
iemand die weet waar dat precies is? ik zou toch eens willen zien via streetview (als het daar al zichtbaar is)
De foto's zeggen eigenlijk amper iets, zeker de foto's van binnen.
 
Ik zou liever in zoiets wonen (met oog op renovaties) dan in een app, maar blijft toch een stevig prijskaartje voor een kleine woning:

 
Wij zijn naar onderstaand gaan kijken en overwegen een bod te doen. Iemand opmerkingen / suggesties / tips ?

 
Terug
Bovenaan