Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me logisch aangezien je iets structureel verandert aan de wagen.Wel erg dat Tesla daarom hun garantie intrekt.
Ik snap dat voor bepaalde dingen de garantie vervalt, zo als bij motortuning bv het geval is, dat je niet moet rekenen op garantie als motor in de soep draait.
Maar het veranderen van ophanging ?
Hoeveel was je nu kwijt all-in voor de hele installatie?Update: zopas mijn wagen laten maken bij Kean Suspensions en wat een verschil ! Hemels.
Ik durf zeggen dat de wagen nu rijdt zoals de testrit wagen in Sint Martens Latem. Pure oplichting. Er is een duidelijk verschil tussen hun testwagen en de wagens die ze verkopen. Of toch in mijn geval.
Soit. Eind goed al goed. Ik heb terug plezier aan autorijden
Ik snap het volledig, maar het blijft zuur om aan een 'fabrieksnieuwe' wagen 3k kosten te moeten doen omdat de garage op geen enkele manier meewerkt..3k, een peulschil op een bedrag van 57k - ik rij opnieuw graag met de wagen dus we zijn vertrokken voor een kleine 10 jaar
Het was alsof ik mijn wagen 8cm verlaagd had en al mijn comfort kwijt was. Zo erg was het.
De nieuwe ophanging was dan maar tijdelijk een troost? Toch bizar...We zijn een maand verder en ik stoor me opnieuw enorm aan de veringen van de wagen. Ik voel iedere put op onze Belgische wegen. Enkel op autostrade vind ik hem leuk.
Tesla staat te koop. Ik ga terug naar iets met meer comfort op gebied van rijden. Waarschijnlijk terug benzine. Nooit geweten dat wij zoveel putten op onze wegen hebben. Ik stoor mij hier enorm aan, dagelijks.
60k betaald 18 maanden geleden, als ik er nog een 40k van kan krijgen ben ik tevreden. Dat is 20k verlies op minder dan 2 jaar. Met dank aan de prijsverlagingen in inflatie tijden
Het feit dat het een benzine wordt door de harde ophanging, vertelt voor mij wel genoegJa ik snap het toch ook niet goed. Had die wagen ooit wel kans op slagen bij jou craag ik me af?
Het feit dat het een snelle EV is, is de reden van de verlaging van de ophanging.Het feit dat het een benzine wordt door de harde ophanging, vertelt voor mij wel genoeg
Ne VW Golf heeft een ground clearance van 15cm. Als jij die 40 CM kan induwen, duw je de auto dus 25cm in de grond...Het feit dat het een snelle EV is, is de reden van de verlaging van de ophanging.
Je kan geen snelle EV combineren met de oude veringen van Citroën. Een wagen als Tesla is belachelijk goed en snel in de bochten, maar dat kan alleen als je stevige veringen hebt.
Ik kan vooraan links iedere benzine wagen 30-40cm verlagen. Een spierbundel krijgt mijn Tesla nog geen 5cm naar beneden. Zo hard is heel dat gestel. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben er van overtuigd dat ik een andere wagen heb, dan iedere andere Tesla. Maar zij ontkennen uiteraard alles. Vooral omdat iedereen Tesla zo'n zalige wagen vindt...
Maar je hebt wel gelijk, de bmw ix3 heb ik ook mee gereden. En die reed zaaaaalig. Maar die vind ik echt lelijk. En toch had ik beter die lelijke SUV gekocht 18 maanden geleden.
Ja, na 9 wagens heb ik daar een verkeerd beeld van.Ne VW Golf heeft een ground clearance van 15cm. Als jij die 40 CM kan induwen, duw je de auto dus 25cm in de grond...
Misschien heb jij gewoon een heel verkeerd beeld van vering?
Toch wel vrij zeker dat je geen enkele van die wagens 30cm kan induwen hoorJa, na 9 wagens heb ik daar een verkeerd beeld van.
Ik som ze even op:
- Golf 2
- Golf 3
- Golf 4
- Bmw 320
- Renault Megane
- Golf 5
- VW Beetle
- Golf 6
- Bmw 640i
En die is bij Tesla gewoon rotslecht, demping is echt ondermaats. Ik had hiervoor een BMW met adaptieve ophanging, dat reed veel, maar dan ook veel comfortabeler.Toch wel vrij zeker dat je geen enkele van die wagens 30cm kan induwen hoor
Het probleem bij uw Tesla zit volgens mij niet in de vering (hoe ver je hem kan induwen), maar in de demping (hoe hard de kracht wordt tegengehouden).
Bedoel je niet millimeter ipv centimeter?Het feit dat het een snelle EV is, is de reden van de verlaging van de ophanging.
Je kan geen snelle EV combineren met de oude veringen van Citroën. Een wagen als Tesla is belachelijk goed en snel in de bochten, maar dat kan alleen als je stevige veringen hebt.
Ik kan vooraan links iedere benzine wagen 30-40cm verlagen. Een spierbundel krijgt mijn Tesla nog geen 5cm naar beneden. Zo hard is heel dat gestel. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben er van overtuigd dat ik een andere wagen heb, dan iedere andere Tesla. Maar zij ontkennen uiteraard alles. Vooral omdat iedereen Tesla zo'n zalige wagen vindt...
Maar je hebt wel gelijk, de bmw ix3 heb ik ook mee gereden. En die reed zaaaaalig. Maar die vind ik echt lelijk. En toch had ik beter die lelijke SUV gekocht 18 maanden geleden.