Ophanging te hard -> laten vervangen

Ok dan moet ik kiezen tussen de KW of Comfort van Mountain. Ik ga me laten bevragen en laat iets weten na de switch 👌
 
Ok dan moet ik kiezen tussen de KW of Comfort van Mountain. Ik ga me laten bevragen en laat iets weten na de switch 👌
en een regelbare kw in hoogte maar ook in hardheid v d dempers??

En Laten afstellen naar eigen wens?? Of kan je zelfs zelf doen.
 
en een regelbare kw in hoogte maar ook in hardheid v d dempers??

En Laten afstellen naar eigen wens?? Of kan je zelfs zelf doen.
Kan je een voorbeeld van een goede KW geven die regelbaar is in hardheid van dempers? Sorry ik ben hier niet in thuis.
 
KW Var3. Van de Var1 blijf je best weg als je comfort wilt.
Ok dan gaan we voor de KW Var3. Nu nog het lef vinden om het te laten doen want Nikola Brussels zei zopas aan de lijn dat ik dat zeker niet mag laten vervangen. Er zouden nadien andere zaken niet meer goed werken, die dan ook niet meer onder garantie vallen.

Ik kan het dan laten maken bij Heinz maar het is niet de bedoeling dat ik hier tienduizend euro aan geef natuurlijk. Het kan ook zijn dat Tesla de problemen weigert op te lossen omdat het niet meer de originele stukken zijn.
 
Als de standaard ophanging dynamisch is en zijn hardheid kan van aangepast worden, dan moet je een cancellation kit steken om die sensoren uit te schakelen.
 
Horse heb je al eens met andere model 3 gereden om te vergelijken?
Het is persoonlijk natuurlijk maar mijn model 3 rwd is van december 2021. Voor ons is de vering oke. Ik vraag me af of er iets met jou wagen of het gewoon de vering van elke model 3 is?

Hoe zit het eigenlijk met keuring en andere vering? Krijg je attest?
 
Hoe zit het eigenlijk met keuring en andere vering? Krijg je attest?
Je moet zien dat de rijhoogte en uitlijning in orde is. Je moet een montage -en validatieattest hebben en laten keuren voor ongeval. Nadien kan je ermee gewoon naar de keuring gaan zonder problemen.
 
Ge moet natuurlijk niet naar heinz gaan voor kw veren te laten steken, er zijn genoeg garages die dat doen.
 
Ge moet natuurlijk niet naar heinz gaan voor kw veren te laten steken, er zijn genoeg garages die dat doen.
Voor een Tesla zocht ik op google naar ‘onafhankelijke garage’ in mijn buurt, aangezien VW en BMW eens goed zullen lachen met mijn EV.

4 van de 5 hebben gepast voor de opdracht, ze blijven er liever af heb ik de indruk

Maar Heinz was idd de verkeerde keuze 🥳
 
Ondertussen heeft Tesla ook toegegeven dat ze de testritten (in Sint Martens Latem) laten doen met een wagen van 2019 die zachter is dan diegene die tegenwoordig worden geproduceerd.
 
Voor een Tesla zocht ik op google naar ‘onafhankelijke garage’ in mijn buurt, aangezien VW en BMW eens goed zullen lachen met mijn EV.

4 van de 5 hebben gepast voor de opdracht, ze blijven er liever af heb ik de indruk

Maar Heinz was idd de verkeerde keuze 🥳
Br performance, afhankelijk van waar je bent?
 
Ondertussen heeft Tesla ook toegegeven dat ze de testritten (in Sint Martens Latem) laten doen met een wagen van 2019 die zachter is dan diegene die tegenwoordig worden geproduceerd.
Dat is nu wel raar. Ik heb vorig jaar testrit gedaan met de model 3 en die was van 2020 of later. Zeker geen 2019 model.
 
Wel erg dat Tesla daarom hun garantie intrekt.
Ik snap dat voor bepaalde dingen de garantie vervalt, zo als bij motortuning bv het geval is, dat je niet moet rekenen op garantie als motor in de soep draait.

Maar het veranderen van ophanging ? :confused:
 
Euhm, ik krijg enkel geen garantie op de ophanging. Op al de rest wel. Wat normaal is. Dit even voor alle duidelijkheid.
 
Wel erg dat Tesla daarom hun garantie intrekt.
Ik snap dat voor bepaalde dingen de garantie vervalt, zo als bij motortuning bv het geval is, dat je niet moet rekenen op garantie als motor in de soep draait.

Maar het veranderen van ophanging ? :confused:
Dat is toch bij elk merk zo? Op Audi en BMW fora wordt daar ook vaak genoeg voor gewaarschuwd.
 
Dat is toch bij elk merk zo? Op Audi en BMW fora wordt daar ook vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Ja, de garantie op uw ophanging, maar ik dacht dat de garantie op zijn wagen verviel door de manier waarop TS dat verwoordde.
Logisch dat de garantie voor dat bepaald onderdeel vervalt als je delen gaat vervangen door niet oem parts.
 
Terug
Bovenaan