Ophanging te hard -> laten vervangen

Als je ziet dat zelfs Nederlandse reviews continu de harde demping aanhalen als minpunt - rekening houdend met het uitstekende Nederlandse wegdek (in vergelijking met het onze).

Eigenlijk zou de Belgische overheid moeten betalen voor standaard luchtvering op al onze wagens :ROFLMAO:
 
Nu ben ik echt benieuwd om eens met een tesla te rijden en te vergelijken met mijn "harde" type-r vering😁
 
Als je ziet dat zelfs Nederlandse reviews continu de harde demping aanhalen als minpunt - rekening houdend met het uitstekende Nederlandse wegdek (in vergelijking met het onze).

Eigenlijk zou de Belgische overheid moeten betalen voor standaard luchtvering op al onze wagens :ROFLMAO:
Die luchtveringen zijn inderdaad super goed, maar staan enkel op de dure Tesla Model S
 
Model 3 rijdt ook hard, ik voel daar golvingen in de baan die ik met mijn vorige wagen totaal niet voelde, maar ik ga niet beweren dat enkel MIJN tesla zo hard is... Dat stoort mij allemaal zo niet, ben nog jong en is wat meer het kartgevoel tijdens het rijden, doet wat denken aan een mini cooper voor mij. Maar snap wel dat je ooit op een leeftijd komt dat je liever rustig zit ipv in zo een botsbal :baard:
 
En is de nieuwe vering dan terug slechter geworden of ben je na een maandje nu gewoon niet tevreden over het resultaat?

Benieuwd naar!
Succes met nieuwe wagenkeuze. Je praat over benzine, maar ben jij geen zelfstandige? Zal dat niet tegenvallen qua VAA dan?
 
De hel blijft duren.

Een eerste kandidaat koper zag dit op het keuringsbewijs:
5.3.1.d/A/4 OPHANGING - VERLAGING onveilige modificatie – niet reglementair

Ik heb wel een volledig groen keuringsattest, maar dit schrikt kandidaat kopers natuurlijk af.
Hoe leg ik dit nu uit aan een kandidaat koper? Ik heb wel degelijk een groen keuringsbewijs.
 
Ik zou dat als verkoopspraat gebruiken hoor dat je 3k gespendeerd hebt voor beter comfort. Lijkt mij voor sommige mensen toch een echte meerwaarde?
 
Ik zou dat als verkoopspraat gebruiken hoor dat je 3k gespendeerd hebt voor beter comfort. Lijkt mij voor sommige mensen toch een echte meerwaarde?
Dat is volgens mij het probleem niet. Als er ‘onveilige modificatie’ staat op het keuringsattest schrik je kopers af. Ook al is het een positieve modificatie.
 
Dat is volgens mij het probleem niet. Als er ‘onveilige modificatie’ staat op het keuringsattest schrik je kopers af. Ook al is het een positieve modificatie.
Voila, ik zie wel. Ik heb denk ik een garage gevonden die hem wel wil, ik heb alles verteld dus ik steek niets weg

ik krijg volgende week een overname prijs, voor 35k is deze onmiddellijk weg (= restbedrag leasing)
dan lease ik gewoon direct een ix3 from scratch
 
Kogel is door de kerk.

ix3 gekocht, hoe deze wagen rijdt is werkelijk ongelooflijk, echt een plezier

Tesla stond 2u online en reeds een officieel bod van 38500 (auto handelaar), in principe wil ik 40k maar ik denk dat hij verkocht is. Ik wil er gewoon vanaf.

Ik weet het, ik ben dom geweest. Maar een testrit dichtbij een garage is meestal op bijna perfecte steenwegen waar je 70/90km per uur rijdt en niet op de lokale slechte banen. Lesje geleerd.
 
"een NOS-fles met lachgas monteren om de motor meer vermogen te geven"

Is er iemand den dag van vandaag nog zo zot om dat te doen?

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”​

― Albert Einstein
 
"een NOS-fles met lachgas monteren om de motor meer vermogen te geven"

Is er iemand den dag van vandaag nog zo zot om dat te doen?
Ja, maar om zelf op te snuiven 😈
Ik zou ni weten waarvoor ge het anders zou gebruiken in een electrische wagen :coolbrows:
 
"een NOS-fles met lachgas monteren om de motor meer vermogen te geven"

Is er iemand den dag van vandaag nog zo zot om dat te doen?
Ik heb zelfs nog nooit een auto gezien die dat had. F&F hebben daar ook gewoon een compleet verkeerd beeld van gegeven he :p
 
Terug
Bovenaan