Hier staan een paar Bimo Boo apps op de tablet.Is misschien al gepasseerd, maar iemand die leuke apps kent voor 2-jarigen in de hoop dat ze zich bezig kan houden op de vlieger?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier staan een paar Bimo Boo apps op de tablet.Is misschien al gepasseerd, maar iemand die leuke apps kent voor 2-jarigen in de hoop dat ze zich bezig kan houden op de vlieger?
Met de wagen is dat toch een 12 uur rijden, dus met een tussentijdse overnachting neem ik aan ?De kogel is eindelijk door de kerk: we gaan naar het Gardameer!
Ja, inderdaad. Er zijn mensen die dat in één keer doen maar we gaan dat in twee kappen. Terugrit is met één overnachting, de heenrit weet ik nog niet of we ergens twee nachten gaan blijven of maar één nacht. Heenrit wellicht tussen Innsbruck en Zuid-Tirol. Genoeg mooie plekjes daar temidden van de bergen.Met de wagen is dat toch een 12 uur rijden, dus met een tussentijdse overnachting neem ik aan ?
En wat deden jullie met de dutjes overdag? Gewoon in de buggy tijdens de uitstap?Wij zijn net terug van een heerlijk weekendje Ardennen met onze zoon van 6 maanden.
Dit was een soort generale repetitie voor onze zomer reis die we nog moeten boeken.
Hoewel ik hier heel sceptisch tegenover stond, is alles reuze meegevallen.
Steden bezoeken, lange wandelingen maken, dingen bezoeken; lukt allemaal met een baby.
Tegen 19h00 staken we hem in zijn bedje en konden wij nog gezellig tafelen in onze gezellige B&B.
Voor de zomer denken we iets gelijkaardigs te doen mét de wagen, gewoon omdat het makkelijker is en je heel veel gerief mee moet zeulen met een baby.
Bij zo"n lange ritten kappen wij dat ook altijd in 2 stukken, eigenlijk ook altijd maar 1 nacht want de overnachting is puur om om wat bij te slapen en om niet gebroken op de vakantiebestemming aan te komen.Ja, inderdaad. Er zijn mensen die dat in één keer doen maar we gaan dat in twee kappen. Terugrit is met één overnachting, de heenrit weet ik nog niet of we ergens twee nachten gaan blijven of maar één nacht. Heenrit wellicht tussen Innsbruck en Zuid-Tirol. Genoeg mooie plekjes daar temidden van de bergen.
Vorig jaar hebben we dat ook gedaan met onze autoreis naar Fréjus, wat gelijkaardig is van rijtijd. Maar dan hebben we het halverwege gedaan in Dijon.
Via Zwitserland gaat ook, maar lijkt me duurder en via Oostenrijk komen we recht uit aan het Gardameer.Bij zo"n lange ritten kappen wij dat ook altijd in 2 stukken, eigenlijk ook altijd maar 1 nacht want de overnachting is puur om om wat bij te slapen en om niet gebroken op de vakantiebestemming aan te komen.
Wellicht ga je om Zwitserland heen maar anders was Grindelwald ook een mooie tussenstop geweest.
Inderdaad, gewoon on the go laten slapen. Als je steeds dutjes thuis moet laten doen, kan je beter thuis blijven me dunkt.En wat deden jullie met de dutjes overdag? Gewoon in de buggy tijdens de uitstap?
Bij ons wordt het 2 weken naar zee deze zomer (met 6 maand oude dochter)
Dit moet hemels zijn, zo een gemakkelijk kind te hebben.Wij zijn net terug van een heerlijk weekendje Ardennen met onze zoon van 6 maanden.
Dit was een soort generale repetitie voor onze zomer reis die we nog moeten boeken.
Hoewel ik hier heel sceptisch tegenover stond, is alles reuze meegevallen.
Steden bezoeken, lange wandelingen maken, dingen bezoeken; lukt allemaal met een baby.
Tegen 19h00 staken we hem in zijn bedje en konden wij nog gezellig tafelen in onze gezellige B&B.
Voor de zomer denken we iets gelijkaardigs te doen mét de wagen, gewoon omdat het makkelijker is en je heel veel gerief mee moet zeulen met een baby.
Hier ook altijd een tussenstop, maar wel eentje met een doel, ik wil dan gewoon al "op vakantie" zijn, één keer zo'n "slaapstop" gedaan en ik vond dat echt verschrikkelijk.Bij zo"n lange ritten kappen wij dat ook altijd in 2 stukken, eigenlijk ook altijd maar 1 nacht want de overnachting is puur om om wat bij te slapen en om niet gebroken op de vakantiebestemming aan te komen.
Wellicht ga je om Zwitserland heen maar anders was Grindelwald ook een mooie tussenstop geweest.
Wij gebruiken deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.edokicademy.montessoriacademyIs misschien al gepasseerd, maar iemand die leuke apps kent voor 2-jarigen in de hoop dat ze zich bezig kan houden op de vlieger?
Die cadeautjes doen wij met de auto ook bij de stops langs de autosnelweg. Veelal dingetjes van de Action.Wij gebruiken deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.edokicademy.montessoriacademy
Kan je in heel veel talen instellen.
Maar op het vliegtuig hadden we ook een 10-tal kleine kadootjes om ze bezig te houden. Dingen van de Hema om te kleuren, kleurrijke tape...
Wat was er dan zo verschrikkelijk. Bij ons was dat gewoon opstaan, ontbijtje, alles de auto terug inzwieren en vertrekken. Het was dat of met een houten kop aankomen en de rest van de dag nodig hebben om te bekomen.Hier ook altijd een tussenstop, maar wel eentje met een doel, ik wil dan gewoon al "op vakantie" zijn, één keer zo'n "slaapstop" gedaan en ik vond dat echt verschrikkelijk.

Misschien dat hij in zo'n F1-hotel overnachtte. Op de heenrit vorig jaar verbleven we in een Ibishotel waar we 's nachts na middernacht toekwamen en de dag nadien vertrokken we weer rond 9u, maar we konden vrijdag pas vertrekken rond half vijf na mijn werkdag. Dat ga ik toch niet meer herhalen.Wat was er dan zo verschrikkelijk. Bij ons was dat gewoon opstaan, ontbijtje, alles de auto terug inzwieren en vertrekken. Het was dat of met een houten kop aankomen en de rest van de dag nodig hebben om te bekomen.

Wat was er dan zo verschrikkelijk. Bij ons was dat gewoon opstaan, ontbijtje, alles de auto terug inzwieren en vertrekken. Het was dat of met een houten kop aankomen en de rest van de dag nodig hebben om te bekomen.
In mijn ervaring (belangrijke nuance) heb je daar gewoon niks aan. Ik slaap dan niet echt goed en het is voor mij (en mijn vrouw) een beetje het gevoel van een verloren nacht/dag maar vooral een gevoel van reizen in plaats van vakantie. Vandaar dat wij proberen zo snel mogelijk al dat "vakantiegevoel" te hebben.Misschien dat hij in zo'n F1-hotel overnachtte. Op de heenrit vorig jaar verbleven we in een Ibishotel waar we 's nachts na middernacht toekwamen en de dag nadien vertrokken we weer rond 9u, maar we konden vrijdag pas vertrekken rond half vijf na mijn werkdag. Dat ga ik toch niet meer herhalen.![]()