Op reis met kinderen

Keer advies vragen, planning was 2 weken zuid Duitsland en Oostenrijk, maar met mijn peesplaat ontsteking is wandelen geen optie.

Bergen zijn geen optie meer. Ga er vanuit dat München en Salzburg wat vlakker zijn.

Anders moet ik nog een heel andere locatie gaan zoeken. Nogal pijnlijk om de vakantie te moeten veranderen.
Ik ben net terug van Chiemsee, halfweg tussen München en Salzburg. Dat is zo vlak als wat, München ook. Salzburg heb ik niet gezien dus daar kan ik niets over zeggen. In het dorpje waar wij zaten, aan de voet van de alpen, konden we kiezen: richting het Noorden zo plat als wat, richting het zuiden de bergen in.

Alles ingeladen om morgen om 4u30 te vertrekken richting Salszburg en van daaruit verder naar het Gardameer. Klein omweggetje, maar we blijven twee nachten in Salzburg. Hopelijk valt de Brennerpas een beetje mee op zaterdag, maar we vertrekken op tijd en dan kunnen we in Limone sul Garda (onze eerste Italiaanse stop) nog wat rondwandelen, iets lekkers gaan eten en dan op het gemakje richting het hotel gaan waar we om 14u kunnen inchecken. Daarna Bellano aan het Comomeer. Hetzelfde domein als vorig jaar, dat viel héél goed mee.

Het is wel gekend terrein, maar het kriebelt wel om daar terug te zijn. Dochter zal er ook wel blij mee zijn, die is dol op ijsjes en pasta. Waar kan je dan beter zitten dan in Italië?
Hier ook weer hetzelfde als vorig jaar, maar dan 2 weken. In Lazise, andere kant van het meer voor u. Wel al lelijk weer gezien aan die kant deze week, dus hopelijk valt het mee voor daar.

Toch weer een topper, net als vorig jaar. Camping lido, kinderen vinden het geweldig :) Wel meer regen als vorig jaar, maar nog altijd verwaarloosbaar. Gisteren ook eerste keer Gardaland gedaan, leuk pretpark voor alle leeftijden.

Terug
Bovenaan