We hebben dan toch iets geboekt voor begin juli. 10 dagen Gran Canaria it is :)
Eerste keer vliegen sinds corona en met de kinderen, ben is benieuwd!
Ben nu op de Canarische eilanden. 1h30 feest op het vliegtuig 🤣.

Was totaal hysterisch omdat die op de schoot moest blijven zitten (onder de 2j). Want was gaan vragen voor een extra stoel. Maar mag niet onder de 2 tenzij in speciaal gekeurde stoeltjes.

Het eerste deel van de vlucht viel wel mee.
 
Laatst bewerkt:
Binnen een maandje een week naar Ibiza met ons dochter van 3. Ben benieuwd, wordt haar eerste vliegtuigreis
 
Vorige week 5 dagen naar Andalusië geweest met mijn vrouw, kinderen, schoonouders en schoonbroer. Eerste vliegreis voor de kinderen en eigenlijk super meegevallen, ze hebben zich voorbeeldig gedragen tijdens de vlucht :coolbrows: .
 
Wij zijn al een keer of 6 op reis gegaan met het vliegtuig de afgelopen jaren. Nooit problemen gehad, ging altijd super vlot. Op onze vluchten zaten er nog heel veel andere kleine kinderen (id zomer), zelden een blijter of wat dan ook opgemerkt. Vorig jaar moesten we ze om 3AM uit bed halen om te vertrekken naar de luchthaven. Ik had heel veel schrik dat dat een dag van hel ging worden en uiteindelijk is alles enorm vlot verlopen. Kinderen zijn veel flexibeler dan sommige ouders denken hoor. Ik moet ook wel zeggen dat het boordpersoon bijna iedere keer enorm kindvriendelijk was.
 
Wij zijn net terug van een heerlijk weekendje Ardennen met onze zoon van 6 maanden.
Dit was een soort generale repetitie voor onze zomer reis die we nog moeten boeken.
Hoewel ik hier heel sceptisch tegenover stond, is alles reuze meegevallen.
Steden bezoeken, lange wandelingen maken, dingen bezoeken; lukt allemaal met een baby.
Tegen 19h00 staken we hem in zijn bedje en konden wij nog gezellig tafelen in onze gezellige B&B.

Voor de zomer denken we iets gelijkaardigs te doen mét de wagen, gewoon omdat het makkelijker is en je heel veel gerief mee moet zeulen met een baby.
 
Iemand tips qua locatie/ verblijf voor zonvakantie half oktober? Graag in een soort van ApartHotel waar we wat ruimte hebben. Met toch wat voorzieningen voor de kleine (bijna 2j. tegen dan).
 
Terug
Bovenaan