Ontdek de openingsanimatie van Silent Hope

Marvelous Europe heeft vandaag het openingsfilmpje gedeeld van Silent Hope, een nieuwe actie-RPG die op 3 oktober wereldwijd wordt uitgebracht op Nintendo Switch en pc via Steam. De animatie wordt ondersteund door een titelsong van de virale muzieksensatie KAMI WA SAIKORO WO FURANAI. De rockband met Shuusaku Yanagita op zang, Kiichi Yoshida op gitaar, Gaku Kiriki op bas en Ryousuke Kurokawa op drums vult de woordeloze wereld van Silent Hope aan met een energiek origineel nummer en bereidt spelers voor op de gevaarlijke reis die voor hen ligt.

Shuusaku Yanagita, leadzanger van KAMI WA SAIKORO WO FURANAI had het volgende te zeggen over het maken van het themalied voor Silent Hope: "Ik hou al van RPG's sinds ik een kind was. In partygames gaat het om de competitie met anderen, maar in RPG's gaat het erom dat je alles in je eigen tempo doet, of je nu je groep wilt laten levelen, van de omgeving wilt genieten of dieper in de verhalen van de hoofdrolspelers en zelfs de bijpersonages wilt duiken."

"Toen ik werd uitgekozen om het themalied te schrijven voor Silent Hope, een gloednieuwe actie-RPG, lichtten mijn ogen op alsof ik weer een kind was. Het verhaal en de thema's van dit spel, dat zich afspeelt in een wereld waarin het vermogen om via taal te communiceren verloren is gegaan, voelen als een tegenpool van de hedendaagse social media-maatschappij. Woorden zijn een tweesnijdend zwaard - een enkel, simpel woord kan iemand diep kwetsen, maar aan de andere kant kan een enkel woord ook iemands leven redden. We hopen dat de boodschap van Silent Hope en van ons lied niet alleen het publiek in Japan zal bereiken, maar over de hele wereld!"

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan