Ongedierte in kelder

KO

Well-known member
Allen,

Daar het een probleem zich de bodem van het huis situeert, leekt het me gepast de vraag op de bodem van het forum te stellen.

Al enige dagen zit er ongedierte in de kelder. In het verleden beperkte zich dat tot demerkrabben, echter nu zitten er grotere exemplaren en 't zijn precies geen krabben. Ik denk dat het gaat om een mannetje, een vrouwtje en een welp.

Op zich niet zo'n probleem, maar ze trekken mijn internet leeg en ik hoor de hele tijd Twitternotificaties afgaan. Ook zit er een Mr. Proper-achtig figuur in de boom in de tuin. Die heeft precies een heel grote blaaspijp mee. Ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben.

Hoe los ik dit op? Rentokil? En voor die Crabbé in de hof? Vogelbescherming bellen?

Alvast bedankt
 
Om daar een eenduidig antwoord op te kunnen geven moeten naast uw summiere 'persoonsbeschrijving' minstens ook foto's geplaatst worden.
Ik zou in eerste instantie aan brulkikkers denken


Een vraagje over die figuur in uw boom: heeft die raketlanceerders op zijn rug? Een sleutel tussen zijn tanden?
Als u hier 'ja' op antwoordt, en gezien u zich nogal defensief lijkt op te stellen zou ik hiervoor misschien raad aan een viroloog vragen.

Nog een klein peësje: u schrijft dat u de vraag op de bodem van het forum wil stellen. U zo onderdanig opstellen hoeft niet hoor, u mag zich best 'onder ons' (ook weer een slechte uitdrukking) begeven. Anderzijds, iemand moet de laagste in rang zijn natuurlijk.
 
Om daar een eenduidig antwoord op te kunnen geven moeten naast uw summiere 'persoonsbeschrijving' minstens ook foto's geplaatst worden.
Ik zou in eerste instantie aan brulkikkers denken


Een vraagje over die figuur in uw boom: heeft die raketlanceerders op zijn rug? Een sleutel tussen zijn tanden?
Als u hier 'ja' op antwoordt, en gezien u zich nogal defensief lijkt op te stellen zou ik hiervoor misschien raad aan een viroloog vragen.

Nog een klein peësje: u schrijft dat u de vraag op de bodem van het forum wil stellen. U zo onderdanig opstellen hoeft niet hoor, u mag zich best 'onder ons' (ook weer een slechte uitdrukking) begeven. Anderzijds, iemand moet de laagste in rang zijn natuurlijk.
Beste,

Danzij Photopea snel enkele schetsen kunnen maken. Ik durf namelijk niet meer te gaan kijken en kan ze dus niet fotograferen:

In de kelder:
jd4hR9L.png


In de tuin:
uGtPvVX.png


Elk advies is welkom.
 
Moeilijk, maar uw voedselvoorraden bevinden die zich ook in uw kelder. Want de figuur op uw schets lijkt niet onmiddellijk ondervoed te zijn.
Dan zouden het de beruchte 'freetzakken' kunnen zijn

En die figuur in de boom dat zegt me niks. Maar als ik de grootte van uw domein zo inschat, dan denk ik dat u zich wel enkele duurbetaalde raadgevers kan permitteren.

Ik blijf mee nadenken hoor maar had wel gehoopt dat de thinktank zich al zou gemeld hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: KO
Beste,

Danzij Photopea snel enkele schetsen kunnen maken. Ik durf namelijk niet meer te gaan kijken en kan ze dus niet fotograferen:

In de kelder:
jd4hR9L.png


In de tuin:
uGtPvVX.png


Elk advies is welkom.
99gPZ.png


Dit is een stoned handdoek die een hamburger opeet. Een beetje plagiaat van South Park, maar ja waarom niet?? Dit creatief maaksel is bijna 9 jaar oud, net als mijn mentale leeftijd. PS: totaal geen fan van wiet. Het stinkt en ge wordt er ni zat van. Ge krijgt er wel honger van. Honger heb ik al genoeg. Wiet echt overrated.
 
thread: te ingewikkeld

onmiddelijke conclusie:
wat een vreselijke mens, die @KO
steekt zeker 5 Gwyneth Paltrow geurkaarsen in zijn inmiddels uitgelebberd plasgat omdat het moest van mevrouw @KO (zeer onredelijk vrouwmensch met 5 gekke ideeën per minuut, totale terreur, maakt @KO het leven zuur met haar airfryer dictatuur, kan zelf niet koken btw, zijn stinkend rijk maar kopen mayonaise van uiterst bedenkelijke kwaliteit in de AH)
 
ga overigens nooit bbqen bij @KO

al wat je eet is kippenhaar?????????

KO warmt uit het niets een grote pot tomatensaus op????? :S:S:S
Ik vraag hem waarom. Ga je morgen spaghetti eten????? Is dat voor de spaghetti morgen??

"Dit hoort zo", zegt KO de losgeslagen extreem gevaarlijke nazi. Dit hoort bij de BBQ. Ik kromp letterlijk in elkaar van pure angst.


Pure schizofrenie, effectief gek.
En dan heb je zijn vleessaus nog niet geproefd. Instant buikpijn: de musical. Acht bouillonblokjes. Ga niet kakken daar: zero beenruimte. Neem altijd een hoop pillen mee als je gaat eten bij @KO, die vent is gewoonweg een gevaar voor Volksgezondheid.
Als je mij zou vragen, @KO of Jürgen Conings interneren, dan zeg ik volmondig: de eerste graag.

Mayo? Ja graag.
@KO zet een stuk of 10 vervallen dieet mayonaises van de weight watchers voor je neus.

"Dit is gezond."

Albert Heijn dieetmayonaise: 70% maltitol, 30% citroen

"Dit is mayonaise", zegt KO, "Dit is gezond."


"Nee toch liever niet", zei ik.

"Je hebt al toegezegd." KO rent gauw naar zijn pc en opent een zelf geschreven programma in Cobol met Angular als frontend. "De vorige keer heb je vervallen mayo fles 7 gegeten.Hier is vervallen mayo fles 8. "

Ik nam vlug nog enkele imodia.
 
Laatst bewerkt:
  • Unsure
Waarderingen: KO
Sjampignonnen pakken met @Nahrtent

Kom hier zegt @Nahrtent nadat hij een fles ketchup heeft opgezogen met een slecht ontsmette pikuur die hij heeft gekocht op AliExpress.

Dit zou normaal gezien moeten volstaan om je door je suikerklop te halen.

Die blauwe schuim die wordt gelacteerd door subject A?

Niks mee te maken.
Ja kijk, ik ben hier met een belangrijke blog bezig over Etruskische vazen uit 3000 BC, ok? Ik heb nu geen tijd om eventjes te gaan kijken hoe het gaat met mijn broer.
 
Laatst bewerkt:
Wel oppassen met die handdoeken, voor ge het weet is uw stiefdochter zwanger.

Nu, dat valt volledig op te lossen met een paar vaten en wat bidons Cleanest
 
Terug
Bovenaan