Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar meen je dat echt Beffer, als je eens heel goed in die spiegel in de kast kijkt?
Ach voor Beffer komt ze gewoon te kort. Eerst geen problemen maken over zijn borsthaar en nu zo'n gladgeschoren kerel posten terwijl ze elders hint over hem.Maar meen je dat echt Beffer, als je eens heel goed in die spiegel in de kast kijkt?
Het ging over een ONS, daar moet niet noodzakelijk veel bij gepraat worden. Al geef ik toe dat ik deze zuiver op haar uiterlijk selecteerde en geen idee heb hoe ze verder ligt.Liers leeghoofd die Celine
Het ging over een ONS, daar moet niet noodzakelijk veel bij gepraat worden. Al geef ik toe dat ik deze zuiver op haar uiterlijk selecteerde en geen idee heb hoe ze verder ligt.
Wacht even, ik zal er eentje selecteren waarmee ik de seks oversla en direct overga op een nacht praten:
![]()
Volgens uw vrouw is het altijd een instant overschrijving bij u. Wist ze mij te vertellen tijdens ons "fietstochtje".Maar wat als je als man sepa (overschrijving) seksueel gaard bent?
De blonde en de rode (vooral de rosse eigenlijk).2/3de van The Warning
Blond en zwart hier. Ros is voor mij iets te duidelijk geverfd. Anyway, volgende keer als ze in België staan maar eens gaan kijken.De blonde en de rode (vooral de rosse eigenlijk).
Normaal als ik zulke video's zie, eindigt dat altijd dat ze elkaar binnendoen.
Enfin, eindigen... nu niet dat ik die video's volledig tot het einde kan uitzien. Meestal moet ik halverwege afhaken, door omstandigheden.
Ah, af en toe staan ze ook eens?Blond en zwart hier. Ros is voor mij iets te duidelijk geverfd. Anyway, volgende keer als ze in België staan maar eens gaan kijken.
De zwartharige, jong. Dat had ik van jou nu niet gedacht als SEO.Blond en zwart hier.