One time onenightstand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
kat-kerkhofs-01-jk.jpg

Kat Kerkhofs. Ook wel een teken dat ik ouder begin te worden want ik las onlangs dat ze al 36 is. Moet wel zeggen dat ik geen idee heb hoe ze persoonlijk is, enige echte media moment dat ik haar gezien heb was bij Masters of Madness en daarbij gaf ze wel een leuke indruk.

Moet wel zeggen dat ik geen idee heb hoe ze persoonlijk is
Aandachtsorgel eerste klas met de Leuvense entitled vocal fry. Communiceert naar de media dat ze 'vroeger niet rijk was', maar zelfs voor de partner piepjong z'n eerste opbrengstpand kocht zat haar clan al met meerdere tentakels in de zaken, voor de vorm doen ze nog middenklasse studies en stages, maar een consequent 'no mercy' opvoedbeleid is in de praktijk moeilijk dus knoeften zonder luxe werd er niet gedaan en dan krijg je zo'n karakter. En de bollenwinkel hielp ook voor de mediacarrière.

Ik vind daar echt niks aan, ook niet qua uiterlijk. Te lelijk voor een bimbo en te schoon voor… nah, nergens voor
De vorige berichten kan ik nog begrijpen maar te lelijk voor een bimbo? Moest eigenlijk opzoeken wat een bimbo was.

@willydrama: zoals ik schreef, geen idee over haar karakter. Het enige moment dat ik haar in actie heb gezien was tijdens masters of madness en daarbij gaf ze wel een leuke indruk.

Ik had ook kunnen gaan voor een nachtje met Cleopatra van Egypte, maar die is zelfs meer dan 2000 jaar oud.
15iht-cleopatra15-pic1-superJumbo.jpg

En ik wil niet verzeilen in een geopolitiek conflict met Marcus Antonius, keizer Augustus en Julius Caesar...

En ietsje minder eyerliner mag ook.

Laatst bewerkt:
Ik had ook kunnen gaan voor een nachtje met Cleopatra van Egypte, maar die is zelfs meer dan 2000 jaar oud.
15iht-cleopatra15-pic1-superJumbo.jpg

En ik wil niet verzeilen in een geopolitiek conflict met Marcus Antonius en Julius Caesar...

En ietsje minder eyerliner mag ook.
Het ligt daar wel wat ingewikkeld...

Terug
Bovenaan