Als uw scherm gans wit ziet.Intussen al 4 uur aan het kijken, wanneer stopt dit filmpje juist?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als uw scherm gans wit ziet.Intussen al 4 uur aan het kijken, wanneer stopt dit filmpje juist?
Aandachtsorgel eerste klas met de Leuvense entitled vocal fry. Communiceert naar de media dat ze 'vroeger niet rijk was', maar zelfs voor de partner piepjong z'n eerste opbrengstpand kocht zat haar clan al met meerdere tentakels in de zaken, voor de vorm doen ze nog middenklasse studies en stages, maar een consequent 'no mercy' opvoedbeleid is in de praktijk moeilijk dus knoeften zonder luxe werd er niet gedaan en dan krijg je zo'n karakter. En de bollenwinkel hielp ook voor de mediacarrière.Moet wel zeggen dat ik geen idee heb hoe ze persoonlijk is
De vorige berichten kan ik nog begrijpen maar te lelijk voor een bimbo? Moest eigenlijk opzoeken wat een bimbo was.Ik vind daar echt niks aan, ook niet qua uiterlijk. Te lelijk voor een bimbo en te schoon voor… nah, nergens voor
How how, haar DJ-carrière niet vergeten hè, DJ KitKat te boeken voor het schampere bedrag van 5000€ voor een half uur!Zonder haar vent stelt ze niks voor. Typisch gevalletje van rijk gepoept. Heel mooi lichaam weliswaar.
I would rather have a break.How how, haar DJ-carrière niet vergeten hè, DJ KitKat te boeken voor het schampere bedrag van 5000€ voor een half uur!

Op nen oude velo....Strange. Die is al 74 he.
Het ligt daar wel wat ingewikkeld...Ik had ook kunnen gaan voor een nachtje met Cleopatra van Egypte, maar die is zelfs meer dan 2000 jaar oud.
![]()
En ik wil niet verzeilen in een geopolitiek conflict met Marcus Antonius en Julius Caesar...
En ietsje minder eyerliner mag ook.