One time onenightstand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
photo-2025-07-22-12-31-22.jpg
photo-2025-07-22-12-31-50.jpg
sfeer-weg-sfeer.gif

Hoe treurig om te zien dat sommigen geïmponeerd worden door een man die er waarschijnlijk beter uit ziet als zij zelf.
We zouden toch niet willen dat deze twee lekkere dingen gecanceld worden:

MV5-BMj-E4-ZDAw-ZTEt-OWE1-Mi00-Ym-Rm-LTkx-ZDgt-Zm-U4-Ym-Uw-NDYw-Zjgy-Xk-Ey-Xk-Fqc-Gc-V1-FMjpg-UX1000.jpg

c-line-van-ouytsel-v0-fryn76c9339d1.webp

Liers leeghoofd die Celine
Het ging over een ONS, daar moet niet noodzakelijk veel bij gepraat worden. Al geef ik toe dat ik deze zuiver op haar uiterlijk selecteerde en geen idee heb hoe ze verder ligt.
Wacht even, ik zal er eentje selecteren waarmee ik de seks oversla en direct overga op een nacht praten:
6f66cf403b3f33739f03691f9be0bb9f.jpg

Het ging over een ONS, daar moet niet noodzakelijk veel bij gepraat worden. Al geef ik toe dat ik deze zuiver op haar uiterlijk selecteerde en geen idee heb hoe ze verder ligt.
Wacht even, ik zal er eentje selecteren waarmee ik de seks oversla en direct overga op een nacht praten:
6f66cf403b3f33739f03691f9be0bb9f.jpg

Maar wat als je als man sepa (overschrijving) seksueel gaard bent?

Edit, sapio voor de neuters onder ons

Ik zie dat velen mijn smaak hebben kunnen delen. Het is erg leuk!
Hier is nog een voorbeeld van gisteren, dat overigens na de foto werkelijkheid werd. Natuurlijk had ik hem gevraagd al die make-up er niet af te wassen, en het was niet zomaar een typische ONS, maar een echt glimmend, sprankelend, zweterig spektakel! En oh, die pers en die billen (sorry, ik heb geen foto van achteren gemaakt, maar alles is daar ook erg mooi)!

photo-2025-07-25-12-32-31.jpg
photo-2025-07-25-12-13-48.jpg

De blonde en de rode (vooral de rosse eigenlijk).

Normaal als ik zulke video's zie, eindigt dat altijd dat ze elkaar binnendoen.

Enfin, eindigen... nu niet dat ik die video's volledig tot het einde kan uitzien. Meestal moet ik halverwege afhaken, door omstandigheden.
Blond en zwart hier. Ros is voor mij iets te duidelijk geverfd. Anyway, volgende keer als ze in België staan maar eens gaan kijken.

Terug
Bovenaan