One time onenightstand

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
Zonde ge kunt nooit genoeg over geschiedenis weten. Daar komt als het goed is ook altijd maar extra geschiedenis bij.
 
Als man is het natuurlijk gebruikelijk om uw geschiedenis te wissen. Als vrouw zijnde is het natuurlijk ongehoord :unsure:
 
Zonde ge kunt nooit genoeg over geschiedenis weten. Daar komt als het goed is ook altijd maar extra geschiedenis bij.
Volledig akkoord. Al zie ik bij veel leeftijdsgenoten dat de enorme kennis betreffende geschiedenis begint te verslappen.

Al zijn er ondertussen veel toegankelijke methoden om die kennis wat op te schroeven. Alleen is zo'n opfrissingscursus niet goedkoop.
 
Volledig akkoord. Al zie ik bij veel leeftijdsgenoten dat de enorme kennis betreffende geschiedenis begint te verslappen.

Al zijn er ondertussen veel toegankelijke methoden om die kennis wat op te schroeven. Alleen is zo'n opfrissingscursus niet goedkoop.
Ik ben zo ook is gaan luisteren voor men Russische geschiedenis maar 150 euro per uur dan pak ik wel een geschiedenis boekje of film bij de hand.
 
In de Westworld series
.
Sowieso
Tessa Thompson,
Thandiwe Newton,
Met als Angela Sarafyan als nr 1..
 
giphy.gif
 
Ben toevallig gisterenavond naar Top Gun Maverick gaan kijken en zonder twijfel toch wel Jennifer Connelly. Ook al een stuk ouder maar nog steeds een super mooie vrouw als je het mij vraagt :D
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lint
Ik heb als puber een mooie droom gehad met Eline De Munck in de hoofdrol. Dit was toen ze nog niets beters te doen had dan haar rondingen te tonen op tienerfestivals en in goedkope VTM series. Ze kan mij nog altijd krijgen. @pretoogje call me xxx.
On a more serious note: Isolde Lasoen.
Internationaal: Erin Moriarty voor de plastische ingrepen.
 
Ik heb als puber een mooie droom gehad met Eline De Munck in de hoofdrol. Dit was toen ze nog niets beters te doen had dan haar rondingen te tonen op tienerfestivals en in goedkope VTM series. Ze kan mij nog altijd krijgen. @pretoogje call me xxx.
On a more serious note: Isolde Lasoen.
Internationaal: Erin Moriarty voor de plastische ingrepen.
Mee gepoept op nieuwjaarsavond 2007 in de toiletten van café/brasserie De Mops in Melsele.
Was dik de moeite trouwens. Meer details zal ik best niet geven zeker op een openbaar forum? :)

Voor de rest, véél te weinig foto's in deze thread. De helft van de vrouwen hier herken ik de naam zelfs niet.
 
Mee gepoept op nieuwjaarsavond 2007 in de toiletten van café/brasserie De Mops in Melsele.
Was dik de moeite trouwens. Meer details zal ik best niet geven zeker op een openbaar forum? :)

Voor de rest, véél te weinig foto's in deze thread. De helft van de vrouwen hier herken ik de naam zelfs niet.
Over wie hebt ge het nu :unsure:
 
Terug
Bovenaan