One time onenightstand

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
Ik wil graag die nieuwste playboy cover hier zetten if you know what i mean, maar what the heck, ze liggen ook in de winkels en t stond ook op hln
Altijd mooie kunstzinnige foto’s die Mariska (en dat zeg ik niet sarcastisch ofzo, maar dat meen ik oprecht)
 
Altijd hopen bij de belspelletjes dat het Sylvie was, jajajajaja 😍
Ze zat eens op de boekenbeurs in het kader van De Geverniste Vernepelingskens naast Urbanus en Bosschaert te signeren, als Che babe.
Ik ontmoet daar mijn idool (Urbanus), dus ik grijp mijn kans om met hem een babbeltje te slaan tijdens het signeren.
Zij kwam als laatste aan de beurt (om te signeren dus 🙈), maar ik bleef verder praten met Urbanus en ze bekeek mij met verliefde smachtende ogen, met een air van “zeg gast, waarom zou je niet gewoon met met mij wat praten?”
Had ik haar nummer toen gevraagd, dan had ik hem (maak Ik mijzelf wijs)...

Maar hey… Urbanus is een held, hé…
 
Amaai gij hebt Kate Beckinsale ook al gehad ofwa :eek2:
I wish...
Qua internationale celeb wel kort eens iets gehad met een goeie russische polstokspringster. Leren kennen op de Memorial Van Damme.


Zijn wel oude fotos van Beckinsale, die wordt volgend jaar 50, nogal hoity toity als je ze hoort spreken.

Op deze foto was ze 47... Reeks voor Sport Illustrated zonder photoshop.
Laat ons zeggen, ze kan mij krijgen. :)

kjfGypY.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lint
I wish...
Qua internationale celeb wel kort eens iets gehad met een goeie russische polstokspringster. Leren kennen op de Memorial Van Damme.




Op deze foto was ze 47... Reeks voor Sport Illustrated zonder photoshop.
Laat ons zeggen, ze kan mij krijgen. :)

kjfGypY.png
+1
 
Terug
Bovenaan