One time onenightstand

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
Zeker NIET Ella Leyers, Seksuolotte, Julie Van Steen enzo, allemaal Humo wijven van 't type dat diva-achtig blijven dooracteren. Hanne Troonbeeckx dan maar, niet direct 't scherpste potlood maar die kan wel buzze geven peis ik. Non BV: die van op den bureau, planner op mijn werk, jonger dan mij, schoolverlaatster met een drang tot promotie maken. Die lovehandles gaan we er eens aftrillen.
 
Rose Leslie is een schoon rosse. Helaas heeft ze wat afgedaan door die ene kerel aan de haak te slagen die altijd een gezichtsuitdrukking heeft alsof hij een scheet aan het ophouden is omdat hij vreest dat er wel eens wat kak zou kunnen bij zitten.
 
Rani Deconinck, niet meteen aan gedacht maar zou zeker onder de indruk zijn van haar verschijning :)
Rani Deconinck eerder voor de humor, als je eens een avond goed wil lachen.
Is zeer aanstekelijk en moet altijd lachen als ze ergens te gast is….
 
Ah en Rani Deconinck ❤️
50+…
Dan deel ik ook even mijn favoriete 50+er…

Happy birthday, Bieke (morgen!)(zie ik nu ook pas doordat ik haar leeftijd opzocht op Wikipedia)

biekeilegems.jpg
 
Er zijn enkele namen die al op mijn lijstje staan sinds mijn jeugd: Evi Hanssen (en met verouderen moet die nauwelijks inboeten). Jennifer Hoffman uit Westenwind (nl). Véronique Leysen...

Onlangs zijn daar Charlotte Timmers, Imke Courtois en Hannelore Simoens bijgekomen :)

Internationaal val ik eerder op rollen dan op de actrices zelf: Katheryn Winnick als Lagertha, Olivia Wilde in The Black Donnellys. Nathalie Emmanuel als Missandei in GOT. And so many more.. :smile:
 
Terug
Bovenaan