One time onenightstand

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
België kan ik niet direct een naam verzinnen.
Internationaal: Beyoncé, Salma Hayek, JLo, en nog zovelen
 
@Myllana het is gewoon telkens een onvervalst kwijlspoor dat spontaan opduikt als ik hem tegen het lijf loop. 15j geleden liep ik daar stekezot van, hij wist daar ook van, maar dat vervliegt ook weer na verloop van tijd.
Wat niet wegneemt dat ik hem, puur fysiek, aan absolute hunk vind! Qua karakter zouden we geen goeie match zijn. 🤷🏼
 
@Myllana het is gewoon telkens een onvervalst kwijlspoor dat spontaan opduikt als ik hem tegen het lijf loop. 15j geleden liep ik daar stekezot van, hij wist daar ook van, maar dat vervliegt ook weer na verloop van tijd.
Wat niet wegneemt dat ik hem, puur fysiek, aan absolute hunk vind! Qua karakter zouden we geen goeie match zijn. 🤷🏼

Ah zo
Maar 15 jaar later is hij alleen maar rijper en lekkerder is het eerste waaraan ik moest denken maar daarmee help ik je uiteraard ook geen meter vooruit.😕
 
Ik zie veel sextopics, van iemand die het libido van zijn vrouw niet kan volgen. :unsure:
Heb nogtans ook een hoog libido, zeker in de zomer,
maar niet bij mijn vrouw alleen :p



Maar is gelukkig nog niet zo erg als een collega:
die zegt gewoon onomwonden dat hij steeds het licht uit doet als hij sext met zijn vrouw, om dan een andere vrouw in te beelden, en te doen alsof hij daarmee bezig is. Dat is toch wel zeer weird.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb nogtans ook een hoog libido, zeker in de zomer,
maar niet bij mijn vrouw alleen :p



Maar is gelukkig nog niet zo erg als een collega:
die zegt gewoon onomwonden dat hij steeds het licht uit doet als hij sext met zijn vrouw, om dan een andere vrouw in te beelden, en te doen alsof hij daarmee bezig is. Dat is toch wel zeer weird.
Ja dá's weird.
 
Ik heb al 14 jaar ofzo een terugkerende droom dat ondertussen een makkelijke "go to" fantasie is geworden waarop ik Meryl Streep vuistneuk met een platgenepen hotdog in mijn hand(/vuist) en haar tijdens de climax van zo'n typische NY skyscraper smijt.

Voor de rest ben ik wel vrij vanilla.
 
Net even geGoogle image'd, ik kende die niet.

Sweet mother of God, praise the Lord Jesus Christ, wat is me dat zeg.
Ik ben niet gelovig, maar nu geloof ik in het bestaan van de Schepper.


Bij deze: schrapping van Charlotje VB door Charlotje Timmers.

Haha, ik kende Charlotte VB totaal niet maar Charlotte Timmers is toch een categorie hoger alleszins.

Al paar keer tegengekomen in het Antwerpse uitgaansleven vroeger en op zijn zachts uitgedrukt, wa nen tijger.
 
Salma Hayek :drool: :drool:

In mijn gedachten zie ik altijd @Myllana als haar dubbelgangster.

Ehm:unsure:

Ik wil in de gedachten die je alles zijn wat je wilt schatje van Selma Hayek tot aan The Rock toe maar de realiteit is alleszins iets anders, helaas.:frown:
Selma is een klein schattig vrouwtje van 1m50 ofzo, ik ben alles bij elkaar 1.64m dus zo schattig is dat niet meer.
Selma heeft een perfect figuurtje, ik kom dan aankakken met met mijn dikke reet en nog wat extra dingetjes hier en daar.
Zij heeft prachtig haar en lijkt me zo'n iemand die elke ochtend wakker wordt met haar haren perfecr in model, iets wat ik over deze oncontroleerbare puinhoop op mijn hoofd niet kan zeggen maar voor de rest zijn de gelijkenissen voortreffelijk hoor.
 
Mijn vrouw zou mijn favoriete one night stand zijn.


Want van een one night stand zijt ge de volgende dag vanaf. :unsure:
v2ol8V9.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan