Olympische Winterspelen 2022

Als ze mee doen met de elite, dan moeten ze ook niet kijken naar minderjarig of niet. De regels zouden daar voor iedereen gelijk moeten zijn.
Dus alles afpakken vanaf de positieve test en uitsluiten voor competitie voor X tijd
Regels zijn regels hé. Ze kunnen haar wettelijk maar 2 jaar schorsen. Dat jij en ik het daarmee oneens zijn, dat is waar, maar ja ..

Ze blijft sowieso spectaculair
T'blijft wel een talent hé, anders kan je die sprongen niet doen. Als Amerikaanse bijvoorbeeld had ze ook goed geweest. Dope doet véél maar het maakt van een boerenpaard nog géén racepaard.

Lol Hanne Desmet naar de finale met amper een 'dikke teen' verschil aan de finish (voor de 2de plaats).
Ze heeft er een patent op om het spannend te maken op deze OS :tongue:
Die Chinese moet balen. 4 duizendste te kort voor de finale.

--

Van Der Poel met een wereldrecord, niet normaal die gast

--

En de jury in de fout bij de 2de run van de half pipe run van Ayumu Hirano waarbij hij véél te weinig punten kreeg.
(Bij de 3de run heeft de jury hem dan alsnog het goud gegeven)

Laatst bewerkt:
Bronze medaille! Prachtig! Zag er even slecht uit door 2 rondes lang in de wind te schaatsen om een plaats op te schuiven.

Bronze medaille! Prachtig! Zag er even slecht uit door 2 rondes lang in de wind te schaatsen om een plaats op te schuiven.
Ze leek net op te schuiven naar de 3de plaats, maar net op dat moment vielen haar concurrentes.
(waardoor er een gat viel en zilver en goud waren gaan vliegen)
Ik denk zonder die val dat ze ook naar brons had geschaatst, maar ja we gaan dat nooit zeker weten.

Maar goed, de eerste medaille voor België is binnen :tongue:

Benieuwd of ze in het nieuws iets laten zien hiervan want is echt bedroevend. Het gaat langer over de auto van Ronaldo, de dikke teen van Neymar en de blauwe plek op de bil van Hazard dan over de winterspelen

Benieuwd of ze in het nieuws iets laten zien hiervan want is echt bedroevend. Het gaat langer over de auto van Ronaldo, de dikke teen van Neymar en de blauwe plek op de bil van Hazard dan over de winterspelen
Er is ook gewoon weinig te rapporteren... er zijn waarschijnlijk meer Vlamingen geïnteresseerd in Neymar zijn dikke teen dan Vlamingen die willen weten wie de superG gewonnen heeft. België is (logischerwijs) gewoon geen wintersport land. Dat de aandacht dan minimaal is mag niet verwonderen.
Trouwens: als je schertsvertoning zag die Tokio deze zomer was dan hadden we dit wel kunnen verwachten natuurlijk. Er stak meer geld en tijd in het in beeld brengen van een 10-tal VRT-ankers die allemaal hun eigen sub-show moesten hebben dan ze staken in de verschillende sporten.

T'is een medaille dus ze gaan het wel vermelden straks in het avondnieuws.

Opmerking: Het viel echt niet op dat Schulting en Desmet trainingsmaatjes zijn. :tongue:

Die Koreaanse is toch gewoon weggeduwd door die Nederlandse? :unsure:
En dat brons, heel mooi, maar wel met dank aan een val... Echt geen leuke sport om naar te kijken sorry.

Er is ook gewoon weinig te rapporteren... er zijn waarschijnlijk meer Vlamingen geïnteresseerd in Neymar zijn dikke teen dan Vlamingen die willen weten wie de superG gewonnen heeft. België is (logischerwijs) gewoon geen wintersport land. Dat de aandacht dan minimaal is mag niet verwonderen.
Trouwens: als je schertsvertoning zag die Tokio deze zomer was dan hadden we dit wel kunnen verwachten natuurlijk. Er stak meer geld en tijd in het in beeld brengen van een 10-tal VRT-ankers die allemaal hun eigen sub-show moesten hebben dan ze staken in de verschillende sporten.
Ik ben voetbalfan maar ik wil echt wel iets zien van de OS
Veel sporten zijn ook spectaculair om te zien dus nee ik snap het niet.

Opmerking: Het viel echt niet op dat Schulting en Desmet trainingsmaatjes zijn. :tongue:
Het zijn dan ook dik bevriende babes, die samen al jaren de Hollandse discotheken onveilig maken.

hRfTTAZ.jpg

Prachtige prestatie van haar! Gelukkig toch nog commentaar in de HF en finale.
Opvallende vriendschap tussen Hanne Desmet en Schulting inderdaad, zo zie je maar dat je zelfs in een individuele sport beter bondgenoten dan allemaal vijanden hebt.

....
En dat brons, heel mooi, maar wel met dank aan een val... Echt geen leuke sport om naar te kijken sorry.
Op je poten blijven staan is nu net hoofdzaak in het shorttrack.

Het maakt het juist een spectaculaire sport, mensen die met 60 per uur onderuit vliegen met 2 messen aan hun voeten.

Ik ben voetbalfan maar ik wil echt wel iets zien van de OS
Veel sporten zijn ook spectaculair om te zien dus nee ik snap het niet.

Ik zie toch ook liever een compilatie van de ski/snowboard cross, schansspringen, bobslee, skeleton, rodelen, big air, half-pipe of afdaling dan een portret over het afscheid van Dembélé.

Toch sterke delegatie voor ons land:

En dan heb je er nog veel die wel echt moeten verrassen voor een medaille maar toch ook meer doen dan "gaan voor de ervaring" Hanne en Stijn Desmet (shorttrack nu sowieso een sport waarin echt veel kan, remember Steven Bradbury), ... .
Knap Hanne, knap! 5de en nu brons.

Terug
Bovenaan