Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top 8 is er, top 5 niet, degelijke race maar niks al te bijzonders.Bart Swings zal wel top 8 (en top 5 denk ik ook nog) rijden, medaille zal er net niet inzitten.
.Vergelijkbaar met de winst in AGR van Van Der Poel!Top 8 is er, top 5 niet, degelijke race maar niks al te bijzonders.
Van Der Poel tot de laatste ronde achter op de tijd van Roest maar won toch nog.
Allee Evy poppe er ook al uit. Ze hadden precies toch beter die Loranne gestuurd
Als ons Evy Poppe zoals verwacht meteen uitgeschakeld. En daarvoor moest Smans thuisblijven. Achterlijke bond.
Ze is ook niet kwaad op Evy hé. Evy kan er niets aan doen dat ze haar verkiezen boven Loran.Soit Evy is 17, ge kunt haar natuurlijk niets kwalijk nemen
Dat doet bijna niemand in praktijk héHet had haar gesierd had ze haar plaats afgestaan.

Roest toch laten liggen in de laatste 3 rondes. Normaal gezien is één van zijn sterke eigenschappen toch net naar die hoge 28’er of lage 29’er te gaan in de laatste ronden en daar het verschil te maken. Was nu toch niet het geval. Swings toch eerder matig dan goed. Wel jammer van Kramer maar die zijn rug is tot op het bot versleten. De ploeg van Orie presteert toch maar bwa deze Spelen.Top 8 is er, top 5 niet, degelijke race maar niks al te bijzonders.
Van Der Poel tot de laatste ronde achter op de tijd van Roest maar won toch nog.
Bij mijn weten is een medaille nog altijd alleen het podiumSwings 7de op de 5k. Hij was niet helemaal tevreden maar de top-3 was buiten zijn mogelijkheden denk ik. En of je nu 4des of 7ste bent. T'is een Olympische medaille en meer zat er niet in. Dus alles OK.

Fixed itBij mijn weten is een medaille nog altijd alleen het podium![]()

En bij Hanne is het nét omgekeerd lol. Ze is zonet gevallen in haar HF maar ze wordt heropgevist (DQ concurrente) en ze mag naar de finale.Mijn god, wat een rollercoaster in die race van Stijn Desmet!
1e start: hij glijdt uit bij inhaalmanoevre, maar race wordt ronde later herstart.
2e start: beter weg en 3e positie, wringt zich nr 2e en achter hem gaan ze onderuit. Maar hij krijgt penalty wegens hinderen van de anderen en vliegt er uit![]()

Nu!Om hoe laat is de finale?
Redelijk schandalig. Uiteindelijk 4 sprongen van 4 verschillende landen (allemaal medaillekandidaten) die ongeldig verklaard zijn door de jury voor materiaal wat niet in orde was ofzo. Terwijl er in het weekend niks aan de hand was.Al 3 diskwalificaties bij de mixed team schansspringen, vreemd